عکس بازیگران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی (10)

این روز ها که هر کسی به نحوی در تلاش برای حمایت از ملی پوشان فوتبال ایران در جام جهانی روسیه است، بهنوش طباطبایی تصمیم گرفته با پوشیدن لباس ایران به ورزش بپردازد که با اقتدار در صدر لیست چرت ترین حمایت های صورت گرفته از تیم ملی قرار بگیرد.

 

شهرام حقیقت دوست در حال تصور لحظه شیرین مصدومیت یا اخراج رونالدو در اوایل بازی ایران – پرتغال. البته مصدومیتش طوری باشد که فقط بازی با ایران را از دست بدهد و فردایش خوب شود!

 

تحسین و تبریک شهریارِ فوتبال پس از بازی خوبی که تیم ملی مقابل اسپانیای قَدَر انجام داد.

 

ایرانی ترین مربیِ تاریخ ادوار جام جهانی.

 

تصور ویدا جوان از انسان قوی کسی است که این طوری میتواند روی جدول پارک یک لنگه پا بایستد.

 

وقتی کسی نیست از تو عکس هنری بگیرد و مجبوری گوشی را روی زمین بگذاری.

 

بهاره کیان افشار یار همیشگی مطالب ما در اکران خصوصی فیلم “دشمن زن”.

 

وقتی دو بازی پیاپی شوهر خواهرت نیمکت نشین است و کم کم داری نسبت به اوضاع شاکی میشوی.

 

بهاره خانم رهنما، دخترِ همیشه دم بخت سینما و تلویزون ایران! عکسی که فرهاد ایرانی میهمان ویژه برنامه ماه عسل امسال آن را گرفته است.

 

بهنام بانی، حامد برادران و لیندا کیانی در حال تماشای بازی ایران – اسپانیا در استادیوم شهر کازان. بقیه بچه ها هم رفته اند از بالای جایگاه ساندویچ کالباس و تخمه و سیگار بگیرند.

 

بازی نه چندان خوب سردار آزمون در کنار سایر اعضای تیم ملی که همگی بدون استثنا خوب بودند منجر به انتقادات و بعضا فحاشی هایی به سردار شده که بعضی از هنرمندان در موقعیت حساس کنونی از سردار دفاع کرده اند.

 

خسته نباشی سعید جان، واقعا خوب درخشیدی و بعضی ها هم ماندند در ترکیب آب و صابون.

 

زهرا داوودنژاد، مهرداد صدیقیان و ویدا جوان در مراسم اکران مردمی فیلم “شماره 17 سهیلا” ساخته محمود غفاری که از چهارشنبه هفته گذشته اکران آن به صورت رسمی آغاز شده است.

 

آیدا خانم نامجو هستند، بازیگر سریال “لیسانسه ها” که با همان یک سریال بار خود را در اینستاگرام از لحاظ فالوئر بست.

 

دورهمی ستاره ها در روز آخر فیلمبرداری فیلم سینمایی “ما همه با هم هستیم” ساخته جدید کمال تبریزی که پروژه ای پر حاشیه و پرستاره است و ستارگانی نظیر مهران مدیری، لیلا حاتمی، مانی حقیقی، پژمان جمشیدی، ویشکا آسایش، جواد عزتی، مهناز افشار، محمدرضا گلزار، حسن معجونی، هانیه توسلی، سروش صحت، مهران غفوریان، سیروس گرجستانی، علی شادمان، نادر فلاح، اشپتیم آرفی و خیلی های دیگر در آن هنرنمایی کرده اند. بیصبرانه منتظر اکران این فیلم هستیم، البته اگر به مرحله اکران برسد!

 

سلفی امیرمهدی ژوله و دخترش گندم خانم در کنار آرش لباف خواننده ایرانی آنور آبی که با توجه به تغییر رنگ عزیزان حدس زده میشود که در دوبی این عکس را گرفته اند. در خرماپزان تابستان به دوبی می روند آقای ژوله؟! هر تور ارزانی رفتنی است؟!

هدی زین العابدین در یک آتلیه مجهز به پنکه.

 

هنگامه حمیدزاده هم در اکران مردمی فیلم “شماره 17 سهیلا” حضور داشت.

یوسف تیموری و اقوام عزیزش در حال روسیه چرخی. یوسف جان دست خانم و بچه را هم میگرفتی با خود می بردی جای دوری نمیرفت.

جشن تولد 42 سالگی هادی حجازی فر بازیگر خوب سینما و تئاتر که در سال های اخیر با بازی خوب و برون گرای خود توانسته نظر علاقه مندان به سینما را به خود جلب کند. برای ایشان آرزوی سلامتی و خوشبختی داریم.

خبر درگذشت استاد صدرالدین شجره یکی از خبر های تلخ روز های گذشته بود. بازیگر، صدا پیشه، مجری و ادیب همه فن حریف رادیو و تلویزیون پس از ماه ها درگیری با بیماری، تسلیم شد و دیدار معبود شتافت. روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

دورهمی خانم های هنرمند حین تماشای بازی ایران – اسپانیا. با حضور مرجان شیرمحمدی، تینا پاکروان، شقایق فراهانی، گوهر خیراندیش، ستاره اسکندری، رویا نونهالی، آزاده اسماعیل خانی و آیدا اورنگ.

ساغر عزیزی بازیگر سطح دوی سینما و تلویزیون در اکران خصوصی فیلم “شماره 17 سهیلا”.

سامیه لک هم در این مراسم حضور داشت.

 

بهنوش خانم آنقدر ها هم که شما می‌گویید کار اشتباهی نبوده است

 

سلفی تابستونیِ احسان کرمی، لحظاتی پیش از کَندَن

طوری که مهدی رحمتی جام جهانی را دنبال میکند.

 

بهنام بانی با این عکس تولد پدر خوشتیپش را تبریک گفت. آرزوی سلامتی داریم برای همه پدر های عزیز.

 

محسن مسلمان عکسی قدیمی در یکی از اکران های خصوصی “چهارراه استانبول” در کنار محسن کیایی و محمد علیزاده به اشتراک گذاشت. نکته قابل توجه عکس این است که خود محسن خودش را سانسور کرده است و جورابی هم رنگ کت و شلوارش پای خود کرده است.

امید جان قبل از فرانسوی یک مقدار هم انگلیسی یاد بگیر. بد نیست به دردت میخورد. حداقل در استوری ها.

سلفی سام درخشانی و شبنم مقدمی و سایر همکاران با مردم خونگرم شیراز پس از تماشای فیلم “خجالت نکش”.

سلفی مجید واشقانی با نگار عابدی و شبنم قلیخانی سر صحنه سریال “ریکاوری” یکی از ده ها سریالی که در دست ساخت است.

عکس خوش حس و حال و پر گل و بلبلِ سوگل طهماسبی، احتمالاً در یکی از کافه های تهران.

 

مریم کاویانی در حال ماچیدنِ برادرش که او را یک روز قبل از تولدش سورپرایز کرده است.

 

پس از سه گانه اخراجی ها، تک فیلم معراجی ها و دو گانه رسوایی ها، حالا نوبت به “زندانی ها” رسیده است، فیلم سینمایی جدید مسعود ده نمکی استارت خورده و بهنام تشکر بازیگر اصلی آن است.

عکسی قدیمی و ناب برای تبریک تولد به پرویز خان پرستویی. با حضور مجید صالحی، امین حیایی، نیلوفر خوش خلق، رضا عطاران، کیهان ملکی و بهزاد خداویسی. ما نیز به نوبه خودمان تولد جناب پرستویی را تبریک عرض میکنیم و برای ایشان آرزوی سلامتی داریم.

آزاده خانم زارعی هم این عکسِ خوش رنگ را از خودشان به اشتراک گذاشتند.

با این استوری هومن سیدی برای تبریک تولد جناب پرستویی مطلب امروز را به پایان میبریم. با آرزوی لحظاتی خوش برای همه شما عزیزان. شب و روزتان خوش.