خرید لوستر جدید سال | چراغ دستی

خرید لوستر جدید سال | چراغ دستی

لوسترها قطعاتی هستند که همواره دارای زیبایی و جذابیت خاصی در بین افراد علاقه مند به دکوراسیون هستند. اما همیشه در دنیای دکوراسیون به روز بودن و با کیفیت بودن نیز بسیار امر مهمی است. برای همین امر ما قصد داریم در این صفحه در مورد شرکتی صبحت کنیم که همیشه توجه بالایی به بروز بودن محصولات نور و روشنایی خود، مانند جدیدترین انواع لوستر و همچنین جدیدترین انواع آباژور و کنارسالنی‌ها، اهمیت بسیار بالایی می‌دهد. مدیران شرکت چراغ دستی معتقدند ایرانیان عزیز در نقطه به نقطه‌ی کشور گران قدرمان ایران بزرگ، لایق بهترین و به روزترین محصولات بوده و همواره سعی در به روز نگه داشتن کالکشن محصولات خود کرده است. همچنین در کنار این موضوع به جرئت می‌توان گفت این شرکت بالاترین کیفیت و ضمانت را در سراسر کشور به هموطنان عزیز ارائه می‌دهد.

خرید لوستر جدید سال

خرید لوستر

برای خرید لوستر همیشه بهتر است سبک کلی دکوراسیون خود را بشناسید. کاملا به محیط فضایی که می‌خواهید برای آن لوستر تهیه کنید نگاه کنید، دور تا دور اتاق، سبک کلی، المان‌های غالب، ارتفاع سقف، تفکیک‌های کاربری و همچنین سایر وسایل آن اتاق را در نظر بگیرید. تمامی این موارد ذکر شده هر کدام از آن‌ها می‌توانند برای انتخاب و خرید یک لوستر مناسب با سالن شما کمک کننده باشند. همچنین برای انتخاب یک لوستر همیشه به مدل‌های جدیدتر فکر کنید. شرکت چراغ دستی دارای مجموعه‌ای کامل از انواع جدیدترین لوسترها و همچنین جدیدترین آباژور و کنارسالنی‌هاست.

برای خرید لوستر بایستی کیفیت محصول انتخاب شده را نیز در نظر بگیرید. بسیار مهم است لوستری که می‌خرید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. زیرا عمدتا لوسترها محصولی نیستند که زود به زود تعویض شوند پس در خرید این محصول توجه داشته باشید نسبت به بودجه‌ای که برای این محصول در نظر گرفته‌اید مناسب‌ترین و باکیفیت‌ترین لوستر مورد نیازتان را تهیه کنید. برای این امر نیز شرکت چراغ دستی برای هموطنان عزیزمان محصولاتی بسیار باکیفیت و اورجینال دارای ضمانت نامه کتبی به همراه خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد. در زیر مواردی که باید در خرید لوستر به آنها توجه داشته باشید را کاملا توضیح خواهیم داد.

درک سبک لوستر: لوسترها در سبک‌های متعددی از گذشته تا به امروز تولید شده اند. مانند: کلاسیک، نئوکلاسیک، مدرن، تلفیقی و غیره. ویژگی‌های هر سبک را بشناسید و مناسب با سبک فضایی که در سالنتان دارید لوستر تهیه کنید.

توجه به اندازه و سایز ایده آل: اندازه در انتخاب لوستر نیز بسیار مهم است. برای تعیین اندازه مناسب ابعاد اتاق و ارتفاع سقف را در نظر بگیرید. این یک قانون کلی است که به تفکیک فضای کاربری سالنتان در انتخاب لوسترها دقت کنید.

میزان نوردهی: لوسترها تامین کننده اصلی نور در سالن هستند. مطمئن شوید لوستری که انتخاب کردید نه بزرگ است نه کوچک و به خوبی نور فضا را تامین می‌کند. به کاربری سالنتان بیاندیشید و متناسب با میزان نور مورد نیاز سالن لوستر خود را انتخاب کنید.

توجه به متریال: در انتخاب خود حتما به متریال و کیفیت لوستری که می‌خرید توجه کنید. و سعی کنید از سبک دکوراسیون خود و دیگر وسایل منزلتان در انتخاب متریال لوسترتان نیز کمک بگیرید. مثلا لوسترهای روستیک با منازلی که وسایل چوبی فرانسوی دارد بسیار تطبیق پذیر است.

در نظر گرفتن بودجه: لوسترها با توجه به اندازه، کشور سازنده و متریال مورد استفاده در تولید آنها قیمت گذاری می‌شوند. در ابتدا بودجه خود را در نظر بگیرید و سپس اقدام به انتخاب و خرید کنید.

اکنون تمامی اطلاعات و فاکتورهای لازم برای خرید لوستر را می‌دانید. به شما برای برداشتن اولین قدم برای تکمیل نورپردازی منزلتان تبریک می‌گوییم. با درک سبک‌های لوستر، توجه به سایز و اندازه، میزان نوردهی، توجه به متریال لوستر و همچنین تعیین بودجه برای تصمیم گیری و انتخاب نهایی آماده هستید. از فرآیند تبدیل فضای خود به بهشتیاز ظرافت و درخشندگی لذت ببرید و بگذارید یک لوستر شکیل دلبربا در منزلتان خوش بدرخشد.

لوستر جدید

خرید لوستر مدرن

برای خرید لوستر مدرن بایستی توجه داشته باشید که حتما فضایی که می‌خواهید برای آن لوستر تهیه کنید از سبک مدرن پیروی می‌کند. این امر بسیار مهم است که لوستری که تهیه می‌کنید با سبک دکوراسیونتان در یک راستا باشند. عموما لوسترهای مدرن، شکل و ظاهری ساده و شیک دارند و عموما با طراحی‌های هندسی و تلفیقی معاصر ظاهر می‌شوند. این سبک لوسترها بسیار خوب با دکوراسیون مدرن ست شده و از هارمونی خاصی برخورداند.

لوسترهای مدرن بسیار مورد پسند افرادی هستند که می‌خواهند فضای زندگی خود را با ظرافت معاصر تلفیق کنند. این نوع محصولات دارای خطوط تمیز، سادگی و عناصر طراحی نوآورانه را ارائه می‌دهند و اغلب این محصولات هوشمند بوده و دارای تنظیمات حالات نوردهی می‌باشند. شرکت چراغ دستی دارای مجموعه‌ای کامل، متنوع و جدید از انواع لوسترهای مدرن است که شما عزیزان می‌توانید با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی بی نظیر در ایران به صورت حضوری و آنلاین اقدام به تهیه لوستر مناسب منزلتان کنید.

لوسترهای مدرن چراغ دستی اغلب دارای ریموت و دیمر بوده و همچنین کاملا هوشمند هستند. با استفاده از قابلیت هوشمند این محصولات به راحتی می‌توانید نور لوسترتان را با توجه به ساعات مختلف شبانه روز و کاربری فضایی که این محصول را در آن تعبیه کردید تنظیم کنید و از روشنایی دلخواه خود لذت ببرید. همچنین تمامی لوسترهایی که از چراغ دستی تهیه می‌کنید دارای ضمانت نامه کتبی و خدمات پس از فروش نیز هستند.

لوسترهای مدرن را می‌توانید با مبلمان طرح ال و یا مبلمان مدرن ست کنید و دارای نورپردازی خاصی از تلفیق مدرن شوید. این محصولات با توجه به سادگی‌ که در طراحی‌های مدل‌های خود دارند عموما قیمت پایین‌تری نسبت به لوسترهای سبک کلاسیک ویا نئوکلاسیک دارند. و محصولاتی مقرون به صرفه و اقتصادی به شمار می‌آیند، شما عزیزان با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت متریال محصولات می‌توانید با خیال راحت به وسایت شرکت چراغ دستی سر بزنید و تنوع مدل‌های بی نظیری از انواع لوسترهای مدرن و لوستر نئوکلاسیک ببینید و با اطمینان خاطر مدل دلخواه خود را تهیه کنید.

خرید لوستر

خرید لوستر کلاسیک

برای خرید لوستر کلاسیک نیز همانگونه که در بالا ذکر شد بایستی توجه داشته باشید که محصول انتخاب شده حتما با فضایی که در سبک کلاسیک چیدمان و طراحی شده در نظر گرفته شوند. همچنین به ابعاد و اندازه سالن و ارتفاع سقف نیز توجه داشته باشید تا لوستری با سایز و اندازه مناسب با فضای شما انتخاب کنید، لوسترهای کلاسیک در سالن اگر سایز کوچکی داشته باشند به خوبی نمی‌توان به عنوان نقش اصلی آنها که تامین نوردهی سالن است عمل کنند و همینطور از لحاظ ظاهری نیز مناسب نیستند و به چشم نمی‌آیند. و لوسترهایی که خیلی بزرگ باشند نیز باقی وسایل را در دکوراسیون تحت شعاع قرار می‌دهند، پس توجه به اندازه در این سبک از لوسترها هم نیز حائز اهمیت است.

لوسترهای کلاسیک علاوه بر زیبایی و جذابیت از لحاظ بصری، از جلوه و شکوه بسیاری برخوردارند. و به فضایی که در آن نصب می‌شوند جلال می‌بخشند، خرید لوستر از نوع کلاسیک می‌تواند بسیار امری مهم برای تکمیل دکوراسیونتان باشد زیرا اغلب این محصولات، دارای طراحی‌های شلوغ و سنگین و گاها متریال‌های پر زرق و برق به همراه است و تطبیق پذیری با دکوراسیون را بسیار سخت می‌کند. نگران نباشید ما تمامی مواردی که برای خرید یک لوستر در این سبک نیاز است را در بالا به صورت کامل توضیح داده‌ایم. توجه و رعایت همان نکات ذکر شده برای انتخاب و خرید یک لوستر کلاسیک نیز کفایت می‌کند.

به طور کلی وبسایت‌های معتبر و مهم بسیاری اقدام به فروش و پخش لوستر می‌کنند، مانند: لوسنتر سنتر، ایران لوستر، چراغ دستی و لاکچری لایت. اما چراغ دستی دارای جدیدترین انواع لوستر و آباژور است که با خدمات بی نظیری که به مشتریان خود ارائه می‌دهد دارای محبوبیت بسیاری بین طرفداران دکوراسیون است. اگر به دنبال خرید یک لوستر شیک، با کیفیت و مقرون به صرفه هستید حتما به وبسیایت این شرکت سر بزنید.

خرید لوستر جدید

چرا خرید لوستر از چراغ دستی؟

امکان دارد برای شما سوال پیش بیاید که چرا خرید لوستر از چراغ دستی؟ باید خدمت شما بگوییم که با افتخار این مجموعه دارای سابقه‌ای بالغ بر دو دهه فعالیت درخشان و با تکیه بر تجارب بدست آورده در این راه همواره تلاش می‌کند، تا مناسب‌ترین، با کیفیت‌ترین محصولات را با قیمتی مقرون به صرفه و اقتصادی در اختیار هموطنان عزیزمان قرار می‌دهند. همچنین تمامی فاکتورهای این شرکت به همراه ضمانت کتبی و خدمات پس از فروش ارائه می‌شوند. با خرید لوستر از چراغ دستی خیال شما از بابت ارسال ایمن، کیفیت بالای محصولات، تضمین قیمت نیز کاملا راحت است. زیرا با تهیه لوستر از این شرکت مستقیما و بدون واسطه از واردکننده و تولید کننده خرید می‌کنید. همچنین باید عنوان کرد که تمامی کالاهایی که از این شرکت می‌خرید ارسال رایگان به سراسر کشور عزیزمان دارند. اگر علاقه مند به دکوراسیون هستید حتما به کالکشن محصولات این شرکت سر بزنید.

پایان رپورتاژ اگهی