بهترین رستوران برای برگزاری مراسم در اصفهان

بهترین رستوران برای برگزاری مراسم در اصفهان

رستوران وی آی پی بهترین رستوران در اصفهان طبق نظر مردم در برنامه زنده رود، رستورانی ایده آل با قیمت مناسب و کیفیت غذایی عالی. ظرفیت پذیرش میهمان در این رستوران ۴۰۰ نفر میباشد و بوفه های غذا و دسر و نوشیدنی به صورت سلف سرویس میباشد، از این رو بهترین رستوران برای برگزاری مراسم در اصفهان است.

بهترین رستوران اصفهان

رزرو میز تولد در اصفهان برای کسانی که میگن با قیمت مناسب کجا یک تولد شیک بگیرم، با تعداد زیاد میز و صندلی برای برگزاری همایش و سمینار مناسب است. برای سورپرایز تولد این رستوران در سیتی سنتر سپاهان شهر یک رستوران با موزیک زنده است و بهترین رستوران لاکچری اصفهان برای مراسم باشکوه ختم و سالگرد ،همچنین برای خانواده های مذهبی یک رستوران خوب برای تولد و مهمانی خانوادگی و دورهمی های دوستانه، حتی اگر به دنبال یک رستوران خوب برای دیدن فوتبال در جمع دوستان هستید میتوانید از قبل با ما هماهنگ کنید! اینجا برای دیت و برای دورهمی خانوادگی آپشن های ایده آلی دارد. همچنین گزینه ای قیمت مناسب برای سالگرد ازدواج، این رستوران برای سالگرد فوت یا شام عقد و شب یلدا با منوی غذاهای گیاهی و رژیمی برای صبحانه انتخاب خوبی است. با مشاهده نظرات مردم در صفحه اینستاگرام ما مشاهده میکنید که این رستوران برای قرار عاشقانه و قرار کاری و قرارهای دونفره به خصوص به خاطر سلف سرویس بودن بهترین انتحاب برای قرار اول آشنایی و مراسم عقد و عروسی  با عکاسی حرفه ای توسط پرسنل است. این رستوران برای عکس های زیبای اینستاگرامی خوب است و در ماه رمضان با بوفه مخصوصی که برای این ماه دارد، یه جای خوب برای افطاری میباشد. بوفه با غذاهای متنوعی از ماهی کباب، ژیگو، کوفته و سایر غذاهای سنتی و مدرن و انواع سالاد و دسر خوشمزه پر شده است.

بهترین رستوران اصفهان برای برگزاری مراسم

هنگام انتخاب بهترین رستوران، غذای خوب، محیط، خدمات، فهرست غذاها و تجربه کلی خیلی مهم هستند. فرقی نمی‌کند به دنبال غذاخوری خوب باشید یا یک لقمه سریع، منوی چشایی یا بشقاب‌های مشترک، اینها رستوران‌هایی هستند که بدون ترتیب خاصی در اصفهان نباید از دست بدهید. اگر به دنبال چیز جدیدی هستید، با رستوران ما اشنا شوید، که آخرین اخبار را برای دانستن در آن شرح می دهد. یکی از بهترین چای های بعد از ظهر را در رستوران ما امتحان کنید، یا اگر به دنبال یک شام طولانی و شلوغ هستید، با ما مشورت کنید و یک وعده غذایی دلپذیر را در محیط کاملاً مرتب و زیبا رزرو کنید.

قیمت رستوران: بسیاری از مخاطبین ما می خواهند بدانند در رستوران وی آی پی چقدر باید هزینه کنند 

اگر بر تجربه های قبلی خود در هزینه سرو غذا در رستوران های اصفهان تامل کنید، به راحتی متوجه خواهید شد که ما در رستوران وی آی پی اصفهان با وجود خدمات تشریفاتی لاکچری و منوی باز و نامحدودی  که با افتخار به شما مشتریان ارائه می نماییم ، انتخابی اقتصادی و توام با رضایت و لذت در ثبت لحظات شما بوده و هستیم

 قیمت ورودی رستوران وی آی پی از پاییز 1402 برای هر نفر 499 هزار تومان که با تخفیف ویژه هم اکنون ( 450 هزار تومان ) میباشد.

قیمت پذیرایی از کودکان زیر شش سال، در این رستوران رایگان است و برای سنین 7 تا 9 سال  نیم بها (225 هزار تومان)   محاسبه می شود.   این هزینه ها شامل استفاده نامحدود از همه بوفه های غذا، دسر، سالاد و نوشیدنی است.
فهرست غذاهای ما همیشه در حال تغییر است و به‌روزرسانی می‌شود تا بتواند شما را جذب کند، بنابراین هر بار که فکر می‌کنید کجا بروید باید دوباره رستوران ما را بررسی کنید. برای رزرو رستوران با مدیریت رستوران آقای مظاهری تماس بگیرید

بهترین رستوران اصفهان

رستوران سلف سرویس اصفهان با بیش از ۳۰ مدل غذای ایرانی فرنگی بهترین رستوران با موسیقی زنده در اصفهان که همزمان میتواند ۴۰۰ نفر میهمان را پذیرایی کند

رستورن برای سمینار در اصفهان

برگزاری سمینار بهترین کارآفرین ها در رستوران وی ای پی اصفهان

بهترین ژله در بهترین رستوران اصفهان

هزینه بوفه دسر و پیش غذا با همان قیمت ورودی رستوران است و نیاز به پرداخت جداگانه نیست

بهترین رستوران سنتی در اصفهان

برگزاری مراسم افطاری در ماه رمضان در رستوران vip

رستوران برای جشن شب یلدا در اصفهان

برگزاری جشن شب یلدا با موسیقی زنده و شعرخوانی در رستوران وی ای پی اصفهان

رستوران برای جشن شب یلدا در اصفهان

مراسم شب یلدا در رستوران وی آی پی اصفهان

بهترین رستوران اصفهان

قیمت ورودی کودکان زیر 7 سال در این رستوران رایگان میباشد.

رستوران با موسیقی زنده در اصفهان

با حضور خواننده و پیانیست از موسیقی زنده هنگام میل غذا لذت ببرید
به عنوان یکی از بهترین رستوران های اصفهان، خوشحالم که ما شعبه دیگری را در سیتی سنتر اصفهان افتتاح کرده ایم، یک پیاده روی کوتاه  و سرگردانی در کنار مغازه های وسوسه انگیز و رفع نیازمندی ها در اخر انتخاب رستوران ما نشان دهنده ی این است که بهترین انتخاب را کرده اید. این رستوران با منوی بسیار هیجان انگیز نسبت به رستوران های دیگر، غذاهای فوق‌العاده ای را سرو می‌کند که ما را تبدیل به بهترین رستوران اصفهان کرده است.   برای اطلاع از قیمت رستوران وی آی پی با شماره پایین صفحه تماس بگیرید
نتیجه نهایی برای شما یک سفر آشپزی فوق‌العاده خوشمزه و در عین حال آرام، رنگارنگ و به یاد ماندنی با رستوران ما در قلب شهر اصفهان است.

رزرو تلفنی رستوران سلف سرویس وی آی پی: 09131261900

آدرس: اصفهان سیتی‌سنتر، طبقه همکف، ورودی۸

پایان رپورتاژ اگهی