از کجا پرچم ساحلی بادبانی بخرم؟

در ابتدا بهتره پرچم ساحلی بادبانی که محصولی محبوب و ترند این روزهاست را به شما معرفی کنیم. به احتمال زیاد در زمان عبور از خیابان، پیاده رو و معابر حتماً با این پرچم برخورد یا آن را دیده اید. محل و موقعیت نصب پرچم در ورودی و یا محوطه مغازه، فروشگاه، نمایشگاه و… می باشد. اهمیت این پرچم وقتی بیشتر شده که امکان چاپ طرح دلخواه بر روی پرچم و برای اهداف تبلیغاتی فراهم شده است. در ادامه به سوال از کجا پرچم ساحلی بادبانی بخرم؟ پاسخ خواهیم داد.

محصولات انگشت شماری برای استفاده در ورودی مغازه، فروشگاه، نمایشگاه، شرکت و… وجود دارد. اما نکته‌ای که پرچم ساحلی را از سایر محصولات جدا کرده قیمت مناسب و کیفیت بالای آن است.

دلیل محبوبیت پرچم ساحلی

همواره افراد برای انتخاب یک محصول تبلیغاتی معیار و دیدگاه متفاوتی دارند. علاوه بر دیدگاه افراد شانس و درجه موفقیت محصول تبلیغاتی نیز خود یکی از عوامل موثر است. پرچم بعنوان استند و بنر تبلیغاتی باید به نحوی انتخاب شود که بهترین نتیجه و خروجی را برای یک کسب و کار داشته باشد.

کیفیت این پرچم و چاپ آن نیز به دلایل دیگر برای محبوبیت آن تبدیل شده است. چاپ طرح دلخواه بر روی پرچم بدون محدودیت بوده و میتوان از رنگ های زیبا، متفاوت و جذاب برای جذب هر چه بهتر مشتریان استفاده کرد. برای نتیجه بهتر و جذابیت بیشتر پرچم از یک طراح حرفه‌ای برای طراحی طرح مورد نظر خود استفاده کنید.

مشخصات پرچم ساحلی

یکی از نکاتی که در پرچم ساحلی به جذب مخاطب و مشتریان ابعاد بسیار عالی و ویژه آن است. این مدل پرچم در دو ارتفاع 3 و 2 متری با عرض 75 سانت تولید و چاپ می‌گردد. این ارتفاع براحتی مکان، طرح و هدف تبلیغاتی شما را به مخاطبان نمایش می دهد. علاوه بر ارتفاع پرچم، پرچم ساحلی دارای چندین شکل مختلف هندسی بوده که برای جذابیت بیشتر پرچم طراحی و انتخاب شده است. پرچم ساحلی قطره‌ای، پرچم ساحلی مستطیلی، پرچم ساحلی بادبانی و شمشیری 4 طرح مختلف این محصول می‌باشد.

انواع پرچم ساحلی

پرچم ساحلی قطره‌ای شکل هندسی مانند قطره آب داشته و فرم برش آن، این محصول را به یک محصول جذاب تبدیل کرده است. همچنین پرچم مستطیلی فرم صاف و استندی داشته و نیز در مدل پایه پرچم ساحلی متفاوت از سایر پایه پرچم ها است. محبوب ترین و بهترین مدل پرچم ساحلی، طرح بادبانی آن بوده که به دلیل داشتن محیط مناسب برای طراحی و فرم نرم به بهترین طرح پرچم تبدیل شده است. طرح شمشیری پرچم ساحلی فرم مانند بادبانی داشته با این تفاوت که پایین پرچم دارای یک فرم هلالی مانند مخصوص است.

قیمت پرچم ساحلی

در صنعت چاپ تعداد سفارش پرچم در قیمت نهایی پرچم تاثیر و اثر چشمگیری دارد. هر چه تعداد سفارش بیشتر باشد به طبع قیمت تمام شده چاپ پرچم کاهش چشمگیری دارد. علاوه بر تعداد پرچم، جنس پارچه پرچم و نیز نوع و مدل پایه پرچم ساحلی در قیمت تمام شده تاثیر گذار است. شروع قیمت پرچم ساحلی از 300 تا 500 هزار تومان با توجه به مشخصات بالا میباشد.

کاربرد پرچم ساحلی

معمولاً از پرچم ساحلی برای تبلیغات در محیط‌های باز، نمایشگاه‌ها، ورزشگاه، ایونت، فستیوال، فروشگاه‌ها و… استفاده می‌شود. این محصول یکی از راه‌های تبلیغاتی موثر در جذب مشتری و تبلیغ برند و خدمات شما است. اگر شما یک ایونت، نمایشگاه، همایش و یک رویداد خاص در پیش دارید بهترین محصول تبلیغاتی که هزینه مناسب، کیفیت و طول عمر بالا داشته باشد این پرچم است. حمل آسان به هر نقطه امکان استفاده پرچم را در هر نقطه و مکانی فراهم کرده است.

مرکز خرید پرچم ساحلی

مهمترین مرکز برای خرید پرچم مجموعه ایران پرچم بوده که با سابقه 2 دهه در صنعت چاپ پرچم در کشور افتخار همکاری با مجموعه‌های برتر کشور دارد. این مجموعه تولید پرچم در شهر تهران قرار داشته که محصولات خود را در کوتاهترین زمان و بصورت فوری به دست مشتریان گرامی در سراسر کشور میرساند. خرید پرچم ساحلی در ایران پرچم بصورت آنلاین و حضوری امکان پذیر بوده و از لحظه سفارش تا تحویل پرچم در کنار شما هستیم. در این مجموعه مشاوره رایگان خرید پرچم و ارائه بهترین محصولات را برای مشتریان گرامی داریم.

ایران پرچم راه‌های گسترده و متنوعی را برای ثبت سفارش و خرید پرچم فراهم کرده است. از طریق تماس تلفنی، پیام به برنامه های پیامرسان شرکت، مراجعه حضوری در کمتر زمان ثبت و خرید پرچم انجام می‌گیرد. اگر به دنبال یک مجموعه تولیدی حرفه ای پرچم که صفر تا صد محصولات خود را تولید کند پیشنهاد ما به شما ایران پرچم است.

پارچه پرچم ساحلی

پارچه پرچم مهمترین قسمت پرچم که کیفیت، ماندگاری و قیمت پرچم بستگی زیادی به آن دارد. معمولاً از پارچه ساتن برای تولید انواع پرچم استفاده میشود. اما در پرچم ساحلی علاوه بر پارچه ساتن از پارچه راشل نیز برای چاپ پرچم ساحلی بادبانی استفاده می‌شود. جنس پارچه باید در برابر شرایط باد، آفتاب، رطوبت و شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت بالایی را از خود نشان دهد.

پارچه پرچم باید بعد از چاپ طرح روی آن زیبایی و کیفیت خود را از دست ندهد. این پارچه و نوع چاپ قابلیت شستشو بوده و بعد از کثیف شدن پرچم براحتی با دست و ماشین لباسشویی قابل شستشو است.

پایه پرچم ساحلی

یکی دیگر از نکات مهم در زمان خرید پرچم توجه به پایه پرچم برای نصب پرچم میباشد. پایه پرچم تاثیر چشمگیر و بسزایی در زیبایی، دید و موفقیت پرچم و جذب بهتری مخاطب دارد. به دلیل اهمیت پایه، این محصول دارای تنوع بسیار بالایی در وزن، طرح و رنگ می‌باشد. انواع پایه پرچم ساحلی شامل:

  • پایه پرچم ساحلی گرانولی
  • پایه پرچم ساحلی فلزی ایرانی
  • پایه پرچم ساحلی فلزی وارداتی
  • پایه پرچم ساحلی مخرنی 10 و 20 لیتری

هر کدام از مدلهای معرفی شده دارای کیفیت وزن و تفاوتهایی که باید با توجه به نیاز و محل نصب پرچم انتخاب شود. پایه گرانولی از محبوبیت بالایی در بین مشتریان برخوردار بوده و دلیل آن وزن مناسب، مقاومت بالا در برابر باد و افتادن و قیمت مناسب آن است. این مدل پایه پرچم از پلیمر مقاوم با ابعاد50 در 50 سانت و به رنگ مشکی همراه با میله پرچم 3 یا 4 تکه بفروش میرسد. میله پرچم از جنس آلومینیوم با قابلیت انعطاف بالا و ارتفاع 3 متر و 2 متری و با پیچ به کفی پایه پرچم متصل میشود. کفی و واسطه فلزی در پایه پرچم گرانولی و فلزی وارداتی و کفی و واسطه پلاستیکی در پایه مخزنی می‌باشد.

چاپ پرچم ساحلی

برای تولید و چاپ پرچم ساحلی از چاپ مستقیم دیجیتال یا چاپ سابلیمیشن استفاده میشود. در این روش رنگ به صورت مستقیم با استفاده از دستگاه چاپ بر روی پارچه چاپ شده و رنگ و طرح برای ثابت شدن بر روی پارچه با استفاده از حرارت به اصطلاح پخته میشود. با چاپ دیجیتال امکان چاپ هر طرح، رنگ بدون محدودیت و با بالاترین کیفیت و سریعترین زمان امکان پذیر شده است. در کنار بسیار بالا این چاپ، سرعت این پرچم بسیار بیشتر از سایر روش‌های دیگر چاپ پرچم است.

نکته: اگر پرچم بعد از مدتی زمانی کثیف و یا نیاز به شستشو داشت با استفاده از این روش میتوان در کوتاهترین آنرا بدون تغییر رنگ و یا کیفیت شستشو کرد و دوباره استفاده کرد.  برای شستشو از پودر و مایع لباس استفاده و به هیچ عنوان ازسفیدکننده ها برای شستشو پرچم استفاده نکنید.

قیمت پرچم ساحلی

چندین مورد مختلف بالا در تعیین قیمت نهایی پرچم ساحلی تاثیر چشم گیری دارد. اول نکته برای تعیین قیمت پرچم؛ پارچه مورد انتخاب شماست. پارچه به چندین مدل مختلف تبدیل شده و هر کدام دارای کیفیت و ماندگاری متفاوتی است. تعداد سفارش پرچم نیز در تعیین قیمت نهایی پرچم تاثیر زیادی داشته و هر چه تعداد سفارش پرچم بیشتر باشد قیمت نهایی پرچم کاهش زیادی خواهد داشت. یکی دیگر از نکات در تعیین قیمت، نوع جنس و وزن پایه بوده که با توجه به این موضوع تعیین قیمت نهایی پرچم انجام میشود.

مرکز خرید پرچم ساحلی

مهمترین مرکز خرید پرچم ساحلی در کشور که تجربه و دانش کافی در زمینه تولید و چاپ پرچم را داشته باشد مجموعه تولیدی پرچم، ایران پرچم است. این مرکز تولیدی با سابقه 2 دهه فعالیت در صنعت پرچم کشور افتخار همکاری با برترین مجموعه‌های کشور را داشته است. این مجموعه با تولید اختصاصی پرچم ایستاده، پرچم تشریفاتی، پرچم ساحلی، رومیزی و اهتزاز با بالاترین کیفیت و فروش با مناسبترین قیمت را هدف خود می‌داند. برای سفارش پرچم و خرید بصورت حضوری و یا غیر حضوری از سراسر کشور میتوان اقدام کرد. این مجموعه تمامی محصولات خود را به سراسر کشور در کوتاهترین زمان ارسال و به دست مشتریان گرامی می‌رساند.

ماشین آلات مدرن چاپ پرچم و دانش بالا نوید تولید محصولاتی با کیفیت عالی و متفاوت را می‌دهد. خط تولید این مجموعه مجهز به جدیدترین دستگاه های چاپ پرچم بوده که در سریعترین زمان محصولات را تولید و آماده تحویل می‌نماید.

پایان رپورتاژ آگهی