آیا خرید لایک باعث افزایش ویو پیج میشود ؟

اگر در حال مطالعه این مقاله هستید پس حتماً با نحوه عملکرد اینستاگرام آشنا هستید اینستاگرام (Instagram) سرویسی برای اشتراک تصاویر و برقراری تعاملات اجتماعی است کاربران عکس یا ویدئوهای کوتاه می‌گیرند و با دنبال‌کنندگان (Followers) خود به اشتراک می‌گذارند و از این طریق می توانند حتی درآمد یابی نیز بکنند و سود زیادی را بدست آورند اگر قصد دارید در اینستاگرام دیده شوید و جزو افرادی هستید که پیج های بیزنسی در اینستاگرام ایجاد کرده اید ، باید به دو عامل اصلی تعامل کاربران با صفحه خود، یعنی لایک و ویو توجه ویژه‌ای داشته باشید. بسیاری از افراد و حتی کسب‌وکارها در حال حاضر به دنبال تعامل بیشتر کاربران با صفحه اینستاگرام خود هستند؛ به همین دلیل، فعالیت خود را در این شبکه‌ها به شکل چشمگیری افزایش داده‌اند. با این اوصاف، ترفند دیگری نیز برای دیده شدن در اینستاگرام وجود دارد و آن خرید لایک ایسنتاگرام است.

در کنار موضوع خرید لایک و مزیت های خرید لایک اینستاگرام می خواهیم به موضوع مهم ویو اینستاگرام اشاره کنیم افزایش بازدید ویو اینستاگرام یکی از مواردی است که تمام پیج‌ها از مشاهده آن لذت می‌برند. این امر هم به آن دلیل است که افزایش بازدید ویو با افزایش مخاطب و کاربر مساوی خواهد بود و مزیت های زیادی نیز برای پیج خواهد داشت . همین امر سبب می‌شود تا بسیاری از پیج‌ها با استفاده از راه‌های متفاوت، اقدام به افزایش بازدید ویو در اینستاگرام کنند. برخی از روش‌های ارگانیک اقدام به این کار می‌کنند و برخی دیگر با خرید لایک قصد دارند که میزان بازدید ویو اینستاگرام را افزایش دهند.

اما خرید لایک اینستاگرام چگونه سبب افزایش ویو اینستاگرام میشود و ارتباط این دو موضوع چگونه می باشد ، شما یا می توانید از طریق روش های ارگانیک ویو خود را بالا ببرید و یا از طریق خرید لایک اینستاگرام ، خرید لایک اینستاگرام مزیت های فراوانی به دنبال دارد که ما در این بخش می خواهیم به سوال رایج کاربران که همان آیا خرید لایک باعث افزایش ویو پیج میشود یا خیر پاسخ دهیم .

چگونه می توان لایک اینستاگرام را خریداری کرد ؟

در الگوریتم قبلی اینستاگرام که ترتیب نمایش دادن عکس‌ها بر اساس زمان پُست شدن آنها بود، گرفتن لایک و فالوور کار دشواری بود. اکنون که اینستاگرام، الگوریتم نمایش پست‌ها را بر مبنای Engagement قرار داده، کار از آن زمان هم دشوارتر شده است. اینفلوئنسرها و کسب‌وکارها، شاکیان اصلی الگوریتم جدید اینستاگرام هستند.

نمایش پست در الگوریتم جدید اینستاگرام به این صورت است که افرادی در صفحه خانه شما بالاتر از دیگران نمایش داده می‌شوند که در گذشته عکس‌های آنها را لایک کرده، زیر پست آنها کامنت گذاشته‌ یا استوری آنها را دیده‌اید. بنابراین، تعجبی ندارد که بسیاری از شرکت‌ها و اینفلوئنسرها که از راه این شبکه اجتماعی کسب درآمد می‌کنند، از این الگوریتم جدید ناراضی باشند چرا که کسب فالوور و لایک اینستاگرام برای آنها از گذشته دشوارتر شده است.

با وجود تمام سخت گیری ها باز هم راه چاره وجود دارد و آن هم ایجاد پنل های افزایش لایک اینستاگرام می باشد با هر بار خرید کردن لایک اینستاگرام به هر تعداد لایک ثبت شده در پنل ها باید شما نیز منتظر بالا رفتن لایک در صفحه اینستاگرام خود باشید این کار شما باعث این خواهد شد که لایک های بیشتری در پست ظاهر شود و بازدید از پیج اینستاگرام شما افزایش پیدا کند که این موضوع را به طور جدی بررسی خواهیم کرد .

خرید لایک اینستاگرام برای افرادی که پیج آنها به صورت پرایوت هست امکان پذیر نیست و باید پیج خود را در حالت عمومی یا همان پابلیک قرار دهند ، پس در این صورت دیگر جای نگرانی از بابت لایک های اینستاگرام نیست چرا که شما توانسته اید با خرید لایک اینستاگرام کمبود خود را جبران کرده و کار خود را راحت تر کنید

ویو اینستاگرام چیست و چگونه بدست می آید ؟

نخست به معنی و مفهوم لغت ویو و اینکه شامل چه بخش‌هایی از اینستاگرام می شود، می‌پردازیم. لغت ویو(view) یک واژه انگلیسی، و معادل لغت چشم انداز در فارسی است. زمانی که شما از طریق اپلیکیشن اینستاگرام محتوایی مثل عکس یا ویدئو را با سایر افراد به اشتراک می گذارید، لازم است تا واکنش مخاطبان خود را نسبت به پست یا استوری‌‌ که به اشتراک گذاشته‌اید بدانید تا با سلیقه مخاطبان خود آشنا شده و بر این اساس به تولید محتوا بپردازید. یکی از راه‌های آگاهی از فید بک و واکنش مخاطبان، توجه به تعداد کامنت ها و ریپلای‌ها است؛ و بالاتر از آن، نگاه به ویو پست ها و استوری ها است و در حالت کلی و به صورت خلاصه تر ویو یا View اینستاگرام، افرادی که پست شما را مشاهده کرده اند یا استوری تان را دیده اند به شما می گوید تا ببینید چه تعداد از فالوورهایتان تولید محتوای شما را دیده اند.

ویو پست در اینستاگرام

یکی از مواردی که سطح تعامل و فعالیت مخاطبان شما را نشان می‌دهد، ویوی پست شماست. به یاد داشته باشید که عموماً تعداد ویوی ویدیوهایی که در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک می گذارید از تعداد لایک‌های آن بیشتر است، زیرا افراد زیادی پست شما را خواهند دید، ولی آن را لایک نمی‌کنند و همچنین می تواند برای محتواهای تصویری خود در اینستاگرام همچون ریلز ها ویو ببینید چرا که اینستاگرام برای ویدیو ها امکان دیدن ویو را قرار می دهد .

ویو استوری در اینستاگرام

وقتی استوری مورد علاقه‌تان را در اینستاگرام خود آپلود می کنید، فالوورهای شما می توانند به مدت 24 ساعت یا همان یک روز کامل استوری شما را ببینند و پس از آن، استوری شما حذف می شود و دیگر افراد نمی توانند به آن دسترسی داشته باشند چرا که برای بخش استوری خود به خود حذف میشود و مانند پست ها ماندگار نیست مگر اینکه آن استوری را هایلایت کنید.

شما می توانید ببینید که چند نفر از فالوورهای شما استوری شما را دیده اند. بی‌شک هر چه تعداد ویو و بازدید از استوری شما بیشتر باشد، یعنی افراد بیشتری به صفحه شما علاقه مند شده‌اند و در نتیجه تعداد فالوورهای پیج اینستاگرام‌تان افزایش می یابد همچنین برای اینکه بازدید استوری خود را بالا ببرید راه کارهایی وجود دارد ، این راهکار می تواند ارگانیک باشد یعنی شما زمان زیادی بر روی استوری خود بگذارید و همچنین تعداد فالوور خود را بالا ببرید تا به مرور زمان بازید استوری شما بالا برود اما راه کارهای ساده نیز وجود دارند که به کمک آنها می توان بازید استوری را بسیار بالاتر برد.

نقش خرید لایک اینستاگرام در افزایش ویو چیست ؟

خرید لایک اینستاگرام مزایای زیادی را به همراه خود دارد که یکی از مهم ترین آنها افزایش بازدید ویو پست و استوری می باشد اما چگونه !؟ زمانی که شما اقدام به خرید لایک اینستاگرام از بهترین سایت می کنید در ادامه به همان میزانی که ثبت کرده اید در همان ساعات اولیه به پیج شما اضافه میشود و در حالت ارگانیک زمانی که لایک های یک پست بالاتر می رود بر اساس الگوریتم خود اینستاگرام و همچنین نرخ تعامل کاربران و مخاطبان پیج که هر چقدر این تعامل اصولی تر و بالاتر باشد شانس ورود به امسپلور نیز افزایش پیدا می کند ، در نتیجه زمانی که تعداد لایک شما از طریق خرید لایک اینستاگرام بالاتر برود به اینستاگرام سیگنال های مثبت مبنی بر محبوب بودن پست و اینکه این پست معیارهای لازم برای ورود به امسپلور اینستاگرام دارد فرستاده میشود .

اینستاگرام با دریافت این سیگنال ها و بررسی پست و با دیدن تعداد لایک بیشتر این پست آن را به اکسپلور وارد می کند ، زمانی که پستی به اکسپلور اینستاگرام ورود می کند توسط افراد بسیار زیادی دیده میشود و با ورود به اکسپلور اینستاگرام سبب بالا رفتن تعداد ویو میشود در ادامه که افراد پست مد نظر را می بینند آن را لایک نیز می کنند و خود لایک به تنهایی نیز شاخص بسیار مهمی محسوب میشود تا ویو شما را بالا ببرد ، با یک مثال ساده این بخش را توضیح می دهیم : شما فرض کنید پستی وجود دارد که تعداد لایک آن بالا می باشد در این صورت ترغیب می‌شوید که ببینید این پست چه نوع محتوایی دارد که افراد زیادی از کاربران اینستاگرام آن را لایک کرده اند و این حس کنجکاوی شما را سوق خواهد داد تا پست را ببینید و به همین سادگی آمار تعامل شما و به ویژه ویو شما بسیار بالاتر می رود .

با بالا رفتن تعامل و دیده شدن پست شما در اینستاگرام افرادی که از این نوع پست ها خوششان می آید وارد پیج شما میشوند تا سایر پست های شما را نیز ببینید و ممکن است ساعت ها در پیج شما بمانند و محتواهای شما را بررسی کنند و ببینند و همچنین از آنها حمایت کنند و به این ترتیب تعداد ویو پست های دیگر پیج شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد .

و در آخرین مرحله ممکن است افراد به قدری شیفته شما و نوع محتواهای به اشتراک گذاشته شده شوند که بخواهند برای همیشه در پیج شما ماندگار شوند و بدین ترتیب شما را فالوو می کنند و استوری و هایلایت پیج شما را نیز می بینند و به این راحتی تمامی آمار های پیج شما بالاتر می رود .

مزیت ویو اینستاگرام چیست ؟

زمانی که به وسیله خرید لایک اینستاگرام تعداد ویو شما بالاتر برود در ادامه مزایای زیادی نیز به همراه خواهد داشت که چند مورد از آنها شامل وارد زیر هستند :

افزایش اعتبار و ارزش ویدیو شما

بالا بودن تعداد بازدید یک ویدیو نشان از این دارد که این پست بار ها و بارها توسط کاربران مشاهده شده و توسط عده ی زیادی به اشتراک گذاشته شده ، پس قطعا محتوای جالب و قابل دیدنی دارد و به این ترتیب توسط کاربرها مشاهده می شود. کاربران اینستاگرام تمایل به دیدن پست هایی دارند که از قبل تایید شده باشد و بالا بودن تعداد ویو یک پست ویدیویی نشان از تایید شده بودن آن پست دارد. لذا افراد در دیدن این قبیل ویدیو ها درنگ نمی کنند و هرچه بیشتر دیده شدن پست شما افزایش تعداد بازدید را به همراه دارد که به افزایش ارزش و اعتبار پست شما کمک شایانی می کند.

بالا رفتن تعداد لایک واقعی

هنگامی که کاربران اینستاگرام با ویدیویی رو به رو می شوند که تعداد ویو بالایی دارد به طبع ویدیو را مشاهده می کنند و اگر با محتوای ویدیو ارتباط بر قرار کنند بدون شک ویدیو را لایک می کنند ، از این رو تعداد لایک های واقعی نیز بالا می رود. جمع آوری لایک ارگانیک و فرستادن و اشتراک گذاری ویدیو برای عده ی زیادی از کاربران با هدف دیده شدن و لایک شدن کار ساده ای نیست اما با خرید ویو اینستاگرام این کار نیز ساده می شود و در این زمینه بازخورد بهتری خواهید داشت.

بالا رفتن فالوور واقعی اینستاگرام؛ رونق کسب و کار

درصد بسیار بالایی از کاربران پیجی را فالو می کنند که بازدید پست های آن بالا باشد. وقتی که کاربران پستی با تعداد ویو بالا میبینند و متوجه بالا بودن تعداد بازدید آن می شوند برای دیدن سایر پست های پیج شما وارد صفحه تان می شوند ، افزایش بازدید صفحه اینستاگرام شما باعث افزایش فالوور های واقعی شما می شود و افراد می خواهند پیجی که ویدیو هایی با بازدبد بالا می گذارد را دنبال کنند ، لذا شما می توانید فالوور های واقعی جذب کنید ، در حالی که جذب فالوور واقعی اینستاگرام اصلا کار ساده ای نیست

نتیجه گیری

خرید لایک اینستاگرام یک روش ساده اما موثر برای رسیدن به ویو بیشتر، فالوور بیشتر ، اکسپلور و سایر موارد می باشد که هر کدام از این مزایا برای یک پیج بسیار مهم می باشد و ارزش بالایی دارد ، خرید لایک اینستاگرام مسیر موفقیت را بالاتر می برد و به این ترتیب شما سریع تر به آنچه که دوست دارید خواهید رسید .

پایان رپورتاژ اگهی