پرطرفدارترین خدمات پزشکی درمنزل کدام است؟

خدمات پزشکی در منزل شامل چه فعالیت‌هایی می‌شوند؟ امروزه به دلیل افزایش مشغله‌ها و مشکلات خانوادگی، اکثر افراد ترجیح می‌دهند برای سالمندان یا بیماران عزیز خود به دنبال پرستار در منزل بگردند. با انتخاب بهترین مرکز خدمات پزشکی در منزل می‌توانید بیمار عزیز خود را بدون نیاز به جابه جایی، در منزل ویزیت کنید و از بروز خطرات احتمالی جلوگیری نمایید. در ادامه لیستی از بهترین خدمات پزشکی در منزل را معرفی خواهیم کرد.

چند مورد از خدمات پزشکی پرطرفدار

فیزیوتراپی در خانه

یکی از روش‌هایی که عموماً برای افراد سالمند و ناتوان جسمی توصیه می‌شود، انجام تمرینات فیزیوتراپی است. فیزیوتراپی در منزل به فرد آسیب دیده کمک می‌کند تا قوای جسمی خود را تقویت کند و در نهایت به حالت قبل خود برگردد. با توجه به اینکه جابجایی این افراد کار دشوار و هزینه آن نسبتاً بالا هست، پیشنهاد می‌کنیم ادامه درمان را در منزل انجام دهید. این کار نه تنها به کاهش هزینه‌های شما کمک می‌کند؛ بلکه از آسیب دیدن یا اذیت شدن بیمار شما نیز جلوگیری خواهد کرد.

تست ‌ام اس در خانه

ام اس یکی از بیماری‌های مزمن و پیشرونده است که به مرور زمان روی مغز و نخاع بیمار تأثیر می‌گذارد. این بیماری می‌تواند باعث از کار افتادن بخش‌هایی از بدن مانند عضلات، ماهیچه‌ها، بینایی و… نیز شود. علائم و شدت این بیماری در افراد مختلف متفاوت است؛ به همین دلیل تشخیص آن به راحتی امکان‌پذیر نخواهد بود. در صورت مشاهده علائم بیماری‌ ام اس می‌توانید برای ویزیت در منزل اقدام کنید. پرستاران اعزامی کلیه مراحل تست ‌ام اس در خانه  را برای شما انجام خواهند داد.

انجام حجامت در منزل

خدمات حجامت در منزل به دو روش‌تر یا خیس (از طریق خون‌گیری) و روش خشک یا بادکش (بدون خون‌گیری) ارائه می‌شود. شما می‌توانید برای خود یا بیمار مورد نظر یکی از روش‌ها را انتخاب کنید و باقی کار را به پرستار در منزل بسپارید.

  • روش حجامت خشک در منزل: در این روش پرستار از بادکش استفاده می‌کند.
  • روش حجامت خیس: پرستار با استفاده از تیغ تمیز خونگیری را با حداقل میزان درد و سوزش انجام می‌دهد.

به طور معمول حجامت خیس به دو روش گرم و سرد نیز انجام می‌شود. در روش سرد پرستار از ساکشن دستی یا برقی استفاده می‌کند؛ اما در روش گرم برای خونگیری از فنجان و آتش استفاده خواهد شد.

پانسمان و تزریقات در خانه

خدماتی مانند تزریقات و پانسمان نیازی به مراجعه به مطب و صرف وقت در بین راه ندارند. شما می‌توانید برای انجام این امور با بهترین مرکز خدمات پزشکی شهر خود تماس بگیرید و برای ویزیت در منزل درخواست دهید. با توجه به اینکه کلیه پرستاران مراجعه‌کننده، متخصص و دوره دیده هستند، می‌توانند خدمات پانسمان و تزریقات در منزل را در زمان کوتاه و با دقت بالایی انجام دهند. این روش علاوه بر اینکه از نظر هزینه و وقت به صرفه است؛ روی روحیه بیمار شما تأثیر مثبتی خواهد گذاشت.

اکسیژن درمانی در خانه

گاهی اوقات ممکن است برخی از افراد به دلایل مختلفی از جمله مسمومیت گازی، حملات قلبی، بیماری‌های ریوی یا حتی سالمند یا جانباز بودن، دچار کمبود اکسیژن شوند. اکسیژن درمانی نیز یکی از خدمات مهمی است که توسط مراکز درمان در منزل ارائه می‌شوند. از طریق تماس با این مرکز می‌توانید از خدمات ارسال و نصب اکسیژن در منزل بهره‌مند شوید و روند تنفسی بیمار خود را بهبود ببخشید. پرستاران اعزامی ما در طول درمان از بیمار عزیز شما مراقبت خواهند کرد.

نوار قلب

نوار قلب در خانه برای کسانی که از مشکلات قلبی و درد قفسه سینه رنج می‌برند بسیار مفید است. در صورت مشاهده علائمی از جمله نفس تنگی، سرگیجه، بیهوشی، درد قفسه سینه و… می‌توانید سریعاً با پزشکان شبانه روزی تماس بگیرید. در این صورت بهترین پرستاران با تجربه و متخصص به محل خانه شما اعزام شده و خدمات مورد نیاز از جمله نوار قلب و مراقبت از بیمار شما را ارائه خواهند داد. در نهایت می‌توانید گزارش دقیق پرستار در منزل را برای پزشک متخصص خود نشان دهید.

سونوگرافی و رادیولوژِی

از پرطرفدارترین خدمات پزشکی در منزل می‌توان به سونوگرافی و رادیولوژی اشاره کرد. همانطور که می‌دانید پروسه رفت و آمد به مرکز درمانی و نوبت‌گیری برای سونوگرافی و رادیولوژی بسیار سخت و زمان بر است؛ در صورتی که شرایط مناسبی برای مراجعه حضوری به مطب یا مراکز درمانی را ندارید، می‌توانید از طریق تماس با ما از خدمات پزشکی درمنزل بهره‌مند شوید. تیم ما با استفاده از دستگاه‌های فوق پیشرفته کلیه خدمات سونوگرافی و رادیولوژی را در منزل انجام خواهند داد.

جمع ‌بندی

کلینیک همدم یکی از بهترین مراکز پزشکی کشور است که همراه با پرستاران متخصص خود، کلیه خدمات پزشکی را در منزل شما ارائه می‌دهد. برای خدمات پزشکی از جمله تست‌ام اس در خانه، پرستاری از بیمار، ویزیت در منزل و…. کافی است با مجموعه ما تماس بگیرید و از خدمات بی‌نظیر ما استفاده کنید. . این مرکز علاوه بر پرستاری می‌تواند در مواقع اضطراری، متخصص خود را به منزل شما برساند و از بروز خطر‌ها احتمالی پیشگیری کند.