میز ناهار خوری مستطیلی در مشهد

میز ناهار خوری مستطیلی در مشهد

میز ناهار خوری مستطیلی دارای ویژگی های منحصر به فرد است و در مقابل معایبی نیز دارد. این مدل میز ها معمولا برای خانواده های پر جمعیت ( 8 نفر به بالا) کاربرد فراوانی دارد، میز ناهار خوری مستطیلی در سایز های 6 نفره به بالا تولید می‌شود، بهترین نقطه خانه برای گذاشتن این مدل میز ها در کنار پذیرایی است اما اگر منزل شما اتاق ناهار خوری مجزا دارد می‌توانید آن را در مرکزیت اتاق قرار دهید و از سرو غذا بر روی آن لذت ببرید،
و از طرفی کیفیت و نوع متریال میز غذاخوری مستطیل شکل، به طور قطع از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که اگر از چوب و پارچه مرغوب استفاده نشود عمر میز بسیار کوتاه می‌شود. در ادامه به بررسی دیگر نکات مثبت و منفی میز ناهار خوری مستطیلی خواهیم پرداخت.

میز ناهار خوری از آن دسته محصولاتی است که در هنگام خرید آن باید به نکات مهمی توجه کرد؛

1. بررسی میز های ناهار خوری مستطیل شکل + نقاط مثبت و منفی
2. دقت به متریال استفاده شده در میز ناهار خوری
3. انتخاب میز ناهار خوری متناسب با فضای موجود در منزل [مهم ترین نکته]
4. انتخاب پالت رنگی مناسب برای میز ناهار خوری که با رنگ های دکور منزل هماهنگ باشد
5. توجه به سبک میز ناهار خوری مستطیلی

خرید میز ناهار خوری مستطیلی در مشهد

چنانچه قصد خرید و اطلاع از قیمت میز ناهار خوری در مشهد را دارید می‌توانید از کارگاه تولیدی ایران بین بگ واقع در جاده شاندیز با شماره تماس 09154440311 تماس بگیرید تا مشاوره رایگان دریافت کنید و حضورا میز غذاخوری را تهیه بفرمایید.
انتخاب یک تولید کننده معتبر برای خرید میز ناهار خوری در مشهد بسیار حائز اهمیت می‌باشد، کارگاه تولیدی ایران بین بگ با سابقه قدیمی خود در صنف محصولات چوبی و رضایت روز افزون مشتریان، توانسته نامی دوست داشتنی در ذهن مشتریان خود به جای بگذارد.
کارگاه تولیدی ایران بین بگ میتواند انواع میزهای ناهارخوری مستطیل شکل را بنابر سلیقه شما تولید کند، به طور مثال شما می‌توانید نوع پارچه، رنگ، منبت کاری روی صفحه و پایه‌های میز را انتخاب کنید.
فروشگاه تولیدی ایران بین بگ در ابعاد و اندازه های مختلف میز های ناهار خوری را تولیده کرده و مستقیما به دست مصرف کننده می‌رساند، پس با حذف واسطه ها قیمت تمام شده میز غذاخوری در مشهد برای شما کاهش چشم گیری خواهد داشت.

1. بررسی میز های ناهار خوری مستطیل شکل در مشهد

میز های ناهار خوری به شکل مستطیل معمولا برای متوسط بزرگ اسفاده می‌شوند، شما می‌توانید این مدل میز ها را در کنار یا مرکز پذیرایی قرار دهید و از میل کردن غذا بر روی آن لذت ببرید، میز های ناهار خوری مستطیلی دارای مزایا و معایبی هستند که در ادامه به آن ها اشاره کرده‌ایم:

مزایا میز غذاخوری مستطیلی:
1. گزینه‌ای عالی برای خانواده های پر جمعیت
2. مناسب برای پذیرایی از مهمانان در تعداد بالا

معایب میز غذاخوری مستطیلی:
1. به دلیل تیز بودن لبه های آن برای خانواده هایی دارای فرزند کوچک هستند مناسب نیست
2. به علت بزرگی، تمیز کردن آن می‌تواند دشوار باشد

2. دقت به متریال به کار رفته در میز ناهار خوری مستطیلی در مشهد

دوام بلند مدت میز ناهار خوری یکی از مشخصه های اصلی آن به حساب می‌آید به همین منظور در هنگام خرید میز ناهار خوری باید به چند نکته توجه داشته باشید. اگر به دنبال میز ناهاری خوری فلزی به شکل مستطیلی هستید می‌بایست این نکته را در نظر بگیرید که میز های ناهار خوری فلزی دارای استحکام زیادی هستند ولی از طرفی باید با پاک کننده های مخصوص تمیز شوند تا دچار رنگ پریدگی نشوند و همچنین میز های ناهار خوری فلزی زود لک می‌شوند.
انتخاب رویه شیشه‌ای یا چوبی برای میز ناهار خوری: میز ناهار خوری مستطیلی با رویه شیشه‌ای می‌تواند دوام بیشتری نسبت به چوب داشته باشد ولی هر کدام مزایا و معایب خودشان را دارند به عنوان مثال میز با رویه شیشه‌ای جذب اثر انگشت بالایی دارد ولی رویه چوبی این عیب را ندارد و جاذب اثر انگشت نیست. از مزایای میز ناهار خوری با رویه شیشه‌ای می‌توان به طول عمر بیشتر اشاره کرد. اگر فضای اتاق شما محیطی کم نور است پیشنهاد ما استفاده از میز ناهار خوری مستطیلی با پایه های چوبی و رویه شیشه‌ای می‌باشد چرا که با رد شدن نور از داخل شیشه، جلوه زیبایی به منزل شما خواهد بخشید.

3. میز ناهار خوری مستطیلی متناسب با فضای موجود

برای خرید میز ناهار خوری مستطیلی باید به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که این مدل میز ها نیازمند فضای نسبنتا بزرگی هستند و می‌بایست در پذیرایی قرار بگیرند، با دقت در این موضوع شما می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

4. هماهنگی پالت رنگی میز ناهار خوری با رنگ های دکور منزل

میز ناهار خوری از بقیه لوازمی که به عنوان دکور در منزل هستند مستثنی نیست و یکی از نقش های موثر در جلوه بخشیدن به دکور منزل به حساب می‌آید از این رو شما می‌بایست قبل از خرید آن، از محیطی که قرار است میز غذاخوری را در آنجا قرار دهید، چند قطعه عکس از زوایای مختلف تهیه کنید و بعد از مراجعه به کارگاه تولیدی ایران بین بگ، عکس ها را به فروشنده نشان دهید تا بهترین رنگ های مکمل با دکور منزل‌تان را به شما پیشنهاد بدهد.

5. توجه به سبک میز ناهار خوری مستطیلی در مشهد

به طور کلی سبک های میز ناهار خوری به 5 قسمت زیر تقسیم می‌شوند:
1. سبک کلاسیک
2. سبک مدرن
3. سبک مینیمالیسم
4. سبک اسکاندیناویایی
5. سبک روستیک
حتما در هنگام خرید میز غذاخوری نسبت به سبک دکور به کار رفته در منزل خود اطلاعات کسب کنید و متناسب با همان، یکی از سبک های میز ناهار خوری را انتخاب نمایید.

خرید میز ناهار خوری مستطیلی بدون صندلی

چنانچه از صندلی های میز ناهار خوری فعلی تان رضایت کامل را دارید و فقط قصد تعویض میز ناهار خوری را دارید، می‌توانید به گروه تولیدی ایران بین بگ در مشهد مراجعه کرده و با تماس با شماره 09154440311 از مشاوره رایگان آن‌ها بهره‌مند شوید.
کارگاه تولیدی ایران بین بگ در ظرف کمتر از یک هفته میز ناهار خوری مستطیلی را در شهر مشهد تولید کرده و به دست شما می‌رساند.
(امکان ساخت صندلی‌ها هم به صورت تکی میسر می‌باشد)

امیدواریم این مقاله در راستای خرید میز ناهار خوری در مشهد به شما کمک کرده باشد، با تشکر از همراهی شما تا پایان این مقاله.

پایان رپورتاژ آگهی