معرفی انواع ترالی‌های زیبایی و پزشکی آرایشگاهی و بیمارستانی

ترالی نوعی قسمت متحرک است که از میز و کشو تشکیل می‌شود. ترالی‌ها از لوازم هتلینگ به حساب می‌آیند و برای حمل و نقل لوازم بسیار مفید هستند. از این وسایل در جاهای مختلفی استفاده می‌شود. از هتل‌ها گرفته که از انواع بزرگ ترالی برای حمل و نقل غذا و یا میان وعده و تجهیزات دیگر در هتل به کار می‌روند تا بیمارستان‌ها و مراکز زیبایی و حتی اماکن صنعتی. در این مطلب به برخی از انواع ترالی که کارکرد رایج بیشتری دارند می‌پردازیم و آن‌ها را برای شما عزیزان شرح می‌دهیم.  با ما همراه باشید تا با هر یک از این ترالی‌ها و مشخصات آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

ترالی پزشکی

برخی از ترالی‌ها در محیط‌های پزشکی مثل بیمارستان‌ها استفاده می‌شوند. ترالی‌های پزشکی توسط پزشک‌ها، پرستارها و یا سایر خدمه‌ی بیمارستان استفاده می‌شوند و تجهیزات پزشکی در آن‌ها جا به جا می‌شود. در بیمارستان کاهش مدت زمان رسیدگی به بیمار و هماهنگی بالا اهمیت زیادی دارد. به همین علت است که ترالی پزشکی در بیمارستان‌ها بسیار کمک حال پزشک‌ها و پرستارها قرار می‌گیرد.

تمامی لوازمی که افراد نیاز دارند در این ترالی‌ها مرتب و آماده است و برای رسیدگی به بیمار نیازی نیست که زمانی برای پیدا کردن و مرتب کردن وسایل و رساندن آن به اتاقی که بیمار در آن است بگذاریم. کافی است تنها ترالی مربوطه را برداریم و پیش بیمار برویم. امنیت در ترالی‌های بیمارستانی اهمیت زیادی دارد چرا که باید لوازم به خوبی در آن‌ها نگهداری شوند و حین جا به جایی از روی سینی‌ها نریزند. در ادامه دو نوع از ترالی‌های بیمارستانی یعنی ترالی پانسمان و ترالی اورژانس را برای شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

ترالی پانسمان

ترالی پانسمان همان طور که از نام آن پیداست، برای پانسمان کردن مورد استفاده قرار می‌گیرد. روی این ترالی تجهیزاتی مثل انواع باندهای پانسمان، الکل و بتادین، قیچی و پنس و دستکش و ماسک و سوهان در این ترالی قرار می‌گیرند. این شیوه کمک می‌کند که بیمار به سرعت پانسمان شود و زمان برای پیدا کردن وسایل و حمل و نقل گرفته نشود. ترالی پانسمان بهتر است از جنس استیل ضد زنگ باشد تا از بابت بهداشتی و تمیز بودن آن مطمئن باشید.

ترالی اورژانس

ترالی اورژانس وسیله‌ای است که از کشوها و سینی‌های مختلف تشکیل شده و ابزاری مثل کیت‌های کمک‌های اولیه، داروهای مختلف، کیسه خون و… در آن قرار می‌گیرند. ترالی‌های پیشرفته‌تر می‌توانند به دستگاه شوک الکتریکی و یا تنفس مصنوعی هم مجهز شوند. ترالی‌های بیمارستانی به طور کلی از چند کشو و سینی تشکیل می‌شوند. کشوها به تمیز و بهداشتی‌تر نگهداری شدن لوازم داخل ترالی کمک می‌کنند و باعث می‌شوند در حمل و نقل سریع در بیمارستان، تجهیزات از روی آن‌ها پایین نیفتد. ترالی‌های اورژانسی نیز مثل ترالی‌های پانسمان بیشتر از جنس استیل هستند تا از جهت بهداشتی سالم باشند.

برخی از ترالی‌های اورژانسی ویژه هستند. این ترالی‌ها تجهیزات خیلی بیشتری دارند و مواد و لوازم بیشتری را در خود حمل می‌کنند. همین باعث می‌شود که این ترالی‌ها برای حوادث جاده‌ای و اتفاقاتی که بیرون از بیمارستان رخ می‌دهد مناسب هستند و باعث رسیدگی بهتر می‌شوند. بدیهی است که تجهیزاتی که این ترالی‌ها دارند بیشتر از ترالی‌های ساده است. جنس بدنه آن‌ها نیز باید محکم باشد تا در عبور و مرورهای مختلف آسیب نبینند. همچنین به کیفیت چرخ‌ها و روان بودن و میزان صدایی که می‌دهند دقت کنید.

ترالی زیبایی

ترالی زیبایی نیز نوعی ترالی است که در مراکز زیبایی و آرایشگاه‌ها استفاده می‌شود. آرایشگرها می‌توانند هر طبقه از کشوها و یا سینی‌های این ترالی را به لوازم مختص به فن خاصی اختصاص دهند و یا در صورت زیاد بودن لوازم و یا کوچک بودن ترالی، هر ترالی را به کار خاصی اختصاص دهند. برای مثال یک ترالی می‌تواند مختص به کارهای اکستنشن مژه باشد و ترالی دیگر برای کارهای رنگ مو به کار گرفته شود. ترالی‌ها در آرایشگاه به اپراتورها کمک می‌کنند که کمتر جا به جا شوند و سرعت بیشتری داشته باشند. این موضوع باعث می‌شود هم کارکردن آن‌ها بهتر شود و هم خستگی کمتری حس کنند.

در خرید ترالی زیبایی باید دقت کنید که از نظر دکوراسیون با بقیه لوازم سالنتان هماهنگی ایجاد شود. زیبایی در سالن‌های زیبایی مهم است و باید به آن بها بدهید. به همین دلیل توصیه می‌کنیم ترالی‌های چوبی و یا پلاستیکی با رنگ‌های متناسب با دکوراسیون سالنتان انتخاب کنید. سبک بودن ترالی و داشتن جای کافی از دیگر ویژگی‌هایی است که باید رعایت کنید. در خرید ترالی دقت کنید که آیا از ترالی‌هایی که کشو دارند بیشتر استفاده می‌کنید و یا ترالی‌هایی که سینی دارند بیشتر به کار شما می‌آیند. برخی از ترالی‌ها نیز ترکیب این دو هستند و تنها باید در مورد تعداد سینی و کشو تصمیم گیری کنید.

خرید ترالی از کیان طب سلامت

اگر قصد خرید انواع ترالی را دارید، می‌توانید به کیان طب سلامت اعتماد کنید. قیمت‌های ترالی‌ها و سایر تجهیزات زیبایی و پزشکی که توسط ما تولید می‌شوند قیمتی بسیار مناسب و رقابتی دارند و دارای خدمات پس از فروش مناسبی نیز می‌باشند. ما می‌توانیم به شما عزیزان در خصوص خرید ترالی و یا صندلی و تخت مناسب با کارایی ای که مدنظر دارید مشاوره نیز ارائه کنیم. ترالی‌های ساخته شده در کیان طب سلامت دارای بهترین استانداردها هستند و در انواع گوناگون ساخته می‌شوند. برای خرید می‌توانید بعد از انتخاب محصول از طریق سایت، با شماره تماس‌های شماره‌های 66978143-021، 66979086-021، 09123228374  تماس حاصل بفرمایید.

جمع بندی معرفی انواع ترالی‌ها

ترالی‌ها نوعی میز با یک یا چند کشو و متحرک هستند که برای حمل و نقل وسیله‌های مورد نیاز در محیط‌هایی مثل سالن‌های زیبایی یا بیمارستان‌ها استفاده می‌شوند. انواع ترالی‌ها شامل ترالی پزشکی، ترالی پانسمان، ترالی اورژانس و ترالی زیبایی می‌باشند. ترالی‌های پزشکی در بیمارستان‌ها استفاده می‌شوند و برای سهولت و سرعت در رسیدگی به بیماران بسیار مفید هستند. ترالی‌های پانسمان و اورژانس به ترتیب برای پانسمان کردن و حمل و نقل تجهیزات پزشکی و تجهیزات اورژانس استفاده می‌شوند. ترالی‌های زیبایی نیز در آرایشگاه‌ها استفاده می‌شوند و به آرایشگران کمک می‌کنند تا کارها را بهتر و سریع‌تر انجام دهند. برای خرید ترالی‌ها می‌توانید به کیان طب سلامت مراجعه کنید و از ترالی‌های با کیفیت و متنوع با قیمت مناسب بهره‌مند شوید.

پایان رپورتاژ اگهی