لیست شرکت های غرفه سازی نمایشگاه

اگر صاحب کسب و کاری هستید، حتماً از اهمیت بازاریابی برند خود آگاهی دارید. برای آن که بتوانید مخاطبین بیشتری را با کسب و کار خود آشنا کنید، نیاز دارید تا از روش های کاربردی بازاریابی استفاده کنید و نقش پر رنگی را در رویدادهای مختلفی ایفا کنید. یکی از بهترین راه های بازاریابی و معرفی برند، ساخت غرفه نمایشگاهی در رویدادهای داخلی و خارجی است. با این کار شما فرصت بی نظیری را برای پیدا کردن مشتریان بالقوه به دست خواهید آورد. از جمله نمایشگاه های موفقی که اخیراً برگزار شدند می توان به نمایشگاه ایران پلاست و نمایشگاه آسانسور اشاره کرد که کسب و کارهای بسیاری را به علاقمندان معرفی کرند. برای آنکه بتوانید برند خود را به بهترین شکل در این رویدادها معرفی کنید، به غرفه های جذاب و دیدنی نیاز خواهید داشت. در ادامه همراه ما باشید تا با لیست غرفه سازان برتر بیشتر آشنا شویم.

شرکت رایمون

شرکت غرفه سازی رایمون به عنوان طراح و مجری غرفه های نمایشگاهی داخلی و خارجی با هدف ارائه خدماتی با کیفیت سطح جهانی در سال 1389 تاسیس گردیده است. این شرکت عضو انجمن رسمی غرفه سازان ایران است و یکی از شرکت های دارنده مجوز غرفه سازی از نمایشگاه بین المللی به شمار می آیند.

شماره تماس:  02122382240

اهداف و چشم انداز شرکت طراحی رایمون

شرکت رایمون یکی از مجریان غرفه سازی در نمایشگاه ایران پلاست و نمایشگاه آسانسور و تمامی نمایشگاه ها  است که با به کارگیری تجربه 13 ساله خود، طراحی هایی متناسب با هویت و اهداف برندها را انجام می دهد. این شرکت یکی از فعالان پیشرو در غرفه سازی نمایشگاهی به شمار می رود. از جمله اهداف شرکت رایمون عبارت اند از :

  •       طرحی تخصصی
  •       به کارگیری تجربه کاری در تمام صنایع
  •       کیفیت بالا . اجرای دقیق
  •       طراحی متناسب با متراژ و نمایشگاه
  •       سرعت عمل ساخت بالا

اشل سازان هرمس

اشل سازان، به عنوان یکی از فعالان ساخت غرفه نمایشگاهی، کار خود را از سال 1389 آغاز کرده است. این شرکت سابقه موفقی در طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی داشته است و بیش از 800 غرفه نمایشگاهی و 200 پروژه داخلی و بازسازی را در کارنامه خود ثبت کرده است. اشل سازان به کمک طراحان صنعتی . مهندسین معماری برجسته کشور، یکی از شرکت های پیشرو در لیست غرفه سازان برتر داخلی به شمار می آید. از اهداف این شرکت می توان به بهره‌مندی از به روزترین طراحی های غرفه و دیزاین داخلی و توجه به نیاز مشتریان اشاره کرد.

اکتیران

تولید با کیفیت و بهره‌مندی از فناوری های نوین از اهداف و فلسفه شرکت غرفه سازی اکتیران است. اکتیران یکی از فعالان به نام در ساخت غرفه نمایشگاهی به شمار می رود که در پروژه هایی مانند نمایشگاه ایران پلاست و … نیز می توانید آثار آن را مشاهده نمایید. این شرکت با بیش از 25 سال تجربه در صنعت طراحی و اجرای غرفه ها، توانسته خدمات با کیفیتی را به مخاطبین خود ارائه دهد. این شرکت تجربه ساخت غرفه های نمایشگاهی برای صنایع و حوزه های مختلفی را دارد به طوری که علاوه بر نمایشگاه های ایران، در نمایشگاه های کشورهایی مانند آلمان، لهستان، مجارستان و … نیز آثار دیدنی بسیاری را برجای گذاشته است.

امرتات سازه لوتوس

امرتات سازه لوتوس یکی از فعالان حوزه ساخت و اجرای غرفه های نمایشگاهی است که کار خود را از سال 1396 آغاز کرد. این شرکت تجربه های موفقی در رویدادهای داخلی و بین المللی را در کارنامه خود ثبت کرده است. امرتات سازه لوتوس به عنوان مشاور، طراح، ناظر و مجری دکوراسیون داخلی غرفه های عمومی و تخصصی همراه مشتریان خود خواهد بود تا از کیفیت و اجرای دقیق پروژه ها اطمینان حاصل کند و بتواند مخاطبین هدف را به کسب و کارها هدایت کند. شما می توانید نمونه کارهای موفق این برند را در شبکه های اجتماعی امرتات سازه لوتوس مشاهده نمایید.

ایده سازان دهناد

نورپردازی دقیق، استفاده از به روزترین المان های طراحی و ترکیب مناسب رنگ ها و پترن ها از جمله عوامل تاثیرگذار در ساخت غرفه نمایشگاهی به شمار می روند. شرکت ایده سازان دهناد با بهره گیری از همه این فاکتورها توانسته تا موفق ترین و کارآمدترین نمونه های غرفه را در کارنامه خود ثبت کند و به عنوان یکی از بهترین شرکت ها در لیست غرفه سازان برتر داخلی شناخته شود. این شرکت ایده های نوآورانه خود را در نمایشگاه هایی مانند نمایشگاه ایران پلاست و نمایشگاه آسانسور به نمایش در آورده است تا بتواند به برندها در جلب نظر مخاطبین هدف خود کمک کند.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی

ایده طراحان کندو

طراحان داخلی و مهندسین خبره کندو با ایجاد خلاقانه ترین طرح ها و اجرای دقیق پروژه ها، توانسته اند بیش از 13 هزار متر طراحی و اجرای موفق غرفه های نمایشگاهی را در کارنامه خود ثبت کنند. مدیران شرکت کندو همراه سعی در جلب رضایت مخاطبین خود داشته اند و با بهره گیری از فنون جدید طراحی، آثار ارزشمندی را در نمایشگاه های داخلی و بین المللی مدیریت و اجرا کرده اند. مهندسین کندو از لوازم دکوراتیو روز دنیا در ساخت غرفه نمایشگاهی استفاده می کنند؛ برخی از مهمترین این لوازم عبارت اند از :

  1. پنل ترمو وال دیواری
  2. الوار ترمووود قابل نصب بر سقف و دیوار غرفه
  3. گرین وال طبیعی
  4. مبلمان مدرن

پایان رپورتاژ آگهی