روشهای مهاجرت به سه کشور کانادا، آلمان و اسپانیا

روشهای مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

کانادا پهناورترین کشور قاره آمریکا و دومین کشور بزرگ جهان پس از روسیه می باشد. کانادا کشوری وسیع، مملو از ذخایر عظیم انرژی، منابع طبیعی و معادن ارزشمند است، از این رو کانادا به واسطه 3 عامل اصلی که شامل وسعت، سرمایه های طبیعی قابل توجه و مدیریت صحیح می باشد، امروزه به یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان تبدیل گردیده است.
از سوی دیگر کانادا نسبت به اغلب کشورهای جهان از کمترین میزان تراکم جمعیت برخوردار است، در واقع این کشور با وجود مساحت فراوان و سرمایه قابل توجهی که دارد تنها نزدیک به 38 میلیون نفر جمعیت را در خود جای داده است. مسلماً این آمار و ارقام نشانگر کیفیت بسیار بالای زندگی و امکانات رفاهی و اجتماعی ایده ال کانادا خواهد بود.
این شرایط آمار مهاجرت به کانادا را در طی سالهای اخیر به اوج خود رسانده است. تا جاییکه در حال حاضر یک پنجم از کل جمعیت کانادا را مهاجران تشکیل می دهند. کشور کانادا بنا به دلایلی نظیر پیشرفت چشمگیر شرایط اقتصادی، استفاده بهینه از منابع طبیعی، تولید، صنعت و صادرات همواره به نیروی کار ماهر و متخصص نیاز دارد. از این رو مسئولین این کشور اقدامات بسیار مثبتی را در جهت جذب مهاجرین و نیروی کار ماهر انجام می دهند.
در حال حاضر کانادا با ارائه روش های مهاجرتی متنوع امکان مهاجرت طیف وسیعی از مهاجرین با شرایط مختلف را فراهم نموده است. از سوی دیگر برای دریافت اقامت دائم کانادا (PR) سختگیری چندانی نظیر کشورهای اروپایی وجود نخواهد داشت، به عنوان مثال افرای که برای ادامه تحصیل به کانادا مهاجرت می نمایند، پس از اتمام دوره تحصیلی خود 2 الی 3 سال اجازه اقامت در این کشور را خواهند داشت و در صورتیکه در این مدت مشغول به کار شوند می توانند پس از 2 سال اقامت دائم خود را دریافت نمایند.
این در حالی است که اغلب کشورهای اروپایی پس از اتمام دوره تحصیلی به دانشجویان بین المللی تنها 6 ماه اجازه اقامت خواهند داد. در واقع مهاجرت به کانادا علاوه بر مزایای بی شماری که دارد، شرایط بسیار مساعد و راحتی را برای اخذ اقامت دائم و تابعیت این کشور پیش روی متقاضیان مهاجرت به کانادا قرار می دهد. این شرایط کانادا را به یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان تبدیل نموده است. به طور کلی روش های رایج برای مهاجرت به کانادا به شرح ذیل می باشد.

•مهاجرت تحصیلی
•مهاجرت کاری
•مهاجرت از طریق سرمایه گذاری
•مهاجرت از طریق ازدواج
•مهاجرت از طریق ویزای خانوادگی
•مهاجرت از طریق تولد
•مهاجرت از طریق پناهندگی

مطالب بیشتر مهاجرت به کانادا در سایت آریاناپارس

روش های مهاجرت به آلمان

مهاجرت به آلمان

آلمان به عنوان پنجمین کشور مطلوب دنیا برای مهاجرت شناخته شده است.افراد مهاجرت به آلمان را به دلیل اقتصاد خوب ، سیستم آموزشی و فرصت های شغلی آن انتخاب می نمایند. در این مقاله به اطلاعاتی در مورد نحوه انتقال به آلمان و مهاجرت عمومی به آلمان می پردازیم. برای مهاجرت به آلمان به یک دلیل معتبر احتیاج دارید. روش های مختلفی وجود دارد که اتباع بیگانه می توانند به آلمان مهاجرت کنند. در ادامه به معرفی برخی از بهترین روش های مهاجرت به آلمان خواهیم پرداخت.
جمهوری فدرال آلمان ، یکی از مقاصد برتر جهان برای گردشگری و آموزش ، به دلیل پایین بودن نرخ بیکاری و کمبود شغل در زمینه های خاص شناخته شده است ، قوانین سختگیرانه و قوانین مهاجرتی وضع کرده است که برخی از آنها در سیاست های شنگن تصویب شده است ، مشترک برای همه کشورهای عضو شینگن ، برای کسانی که مایل به ورود به قلمرو آن هستند.

مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل
مهاجرت به آلمان از طریق کار
ویزای بلو کارت
ویزای جستجوی کار آلمان
مهاجرت به آلمان از طریق تخصص
مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری
مهاجرت به آلمان از طریق تولد
مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج
مهاجرت از طریق پناهندگی

مطالب بیشتر مهاجرت به آلمان در آریاناپارس

روش های مهاجرت به اسپانیا

مهاجرت به اسپانیا

اسپانیا از جمله کشورهای تراز اول اروپا می باشد، که به لطف جزایر چشم نواز، آب و هوای بسیار دل پذیر و جاذبه های گردشگری فراوانی که دارد از محبوبیت بسیار بالایی در بین مهاجرین برخوردار است. از سوی دیگر هزینه های زندگی و تحصیل در اسپانیا به مراتب مناسب تر از اغلب کشورهای اروپایی خواهد بود.
برای مهاجرت به اسپانیا روش های متنوعی وجود دارد، از این رو متقاضیان مهاجرت به اسپانیا با توجه به شرایط فردی و ارزیابی پیش نیازها و قوانین هر یک از روش های مهاجرتی موجود می توانند بهترین روش مهاجرت به اسپانیا را انتخاب نمایند. روند مهاجرت به اسپانیا از سال 1998 الی 2008 به اوج خود رسید، ولی با تغیر شرایط اقتصادی که به واسطه بحران مالی اروپا در سال 2008  به وجود آمد روند مهاجرت به اسپانیا با کاهش قابل توجهی رو به رو شده است. به طور کلی روش های رایج برای مهاجرت به اسپانیا به شرح ذیل می باشد.

•مهاجرت تحصیلی
•مهاجرت کاری
•مهاجرت از طریق سرمایه گذاری
•مهاجرت از طریق ازدواج
•مهاجرت از طریق پناهندگی

مطالب بیشتر مهاجرت به اسپانیا در سایت آریاناپارس

برند آریاناپارس تنها دارنده مجوزهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت علوم تحقیقات و فن آوری در ایران می باشد. اخذ نمایندگی از بسیاری مراکز معتبر جهان، ارائه صدها پرونده موفق به چندین سفارت کشورهای مختلف دنیا و ایجاد رابطه مبتنی بر رضایت قلبی و اطمینان خاطر موکلین عزیز همواره بزرگترین افتخار آریاناپارس بوده و سرلوحه عملکرد آتی خود نیز خواهد بود.