راهنمای خرید مانیتور خودرو ( پژو پارس و پژو 206 )

خرید مانیتور ماشین  امروزه یکی از دغدغه های فکری مالکان خودرو است. همیشه داشتن یک خرید خوب با توجه به امکانات و بودجه نیازمند آگاهی و صرف زمان است. تیم بانک آپشن در این مقاله تمام نکاتی که شما برای خرید مانیتور خودرو به دانستن نیاز دارید را به طور کامل شرح داده است. امیدواریم با دانستن این مطالب بتوانید یک خرید ایده آل داشته باشد.

انتخاب بهترین برند و مدل مانیتور خودور

در خرید مانیتور ماشین معیار های متعددی وجود دارد که باید با در نظر گرفتن تمام آن ها اقدام به خرید، کرد معیار هایی مانند:

  1. سیستم عامل مانیتور خودرو
  2. کیفیت صفحه نمایش مانیتور
  3. درگاه های وردی و خروجی
  4. قدرت سخت افزاری مانیتور خودرو
  5. قابلیت ها و ویژگی های دستگاه
  6. کیفیت و گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مانیتور خودرو

بهترین برند مانیتور خودرو

این که بتوانید از بین برندها برای خرید مانیتور خودرو یکی را انتخاب کنید کار دشواری است. اگر در بازار یا فضای اینترنت گشتی بزنید متوجه می شوید سه برند اصلی و محبوب مانیتور های خودرو بیشتر سر زبان ها هستند و جلب توجه می کنند. پیشنهاد ما به شما خرید مانیتور وینکا winca و خرید مانیتور FLY DYT فلای دی وای تی است.

خرید مانیتور پژو 206

در اینجا به طور خلاصه به چند فاکتور مهم خرید مانیتور 206 اشاره شده است.

  1. کن باس برای مانیتور 206 مدل های قبل از سال 1394

درصورتی که مدل خودروی 206 شما 94 به قبل است حتما توجه داشته باشید که سوکت دستگاه برای راه اندازی کنترل فرمان دارای کن باس باشد.

  1. بررسی قدرت سخت افزاری مانیتور 206

مانیتور های مختلفی برای 206 در بازار موجود هستند اما تفاوت آن ها بیشتر در قدرت سخت افزاری است. با توجه به نیاز خود و برنامه هایی که میخواهید روی نمایشگر نصب کنید سخت افزار مانیتور را بررسی کنید. در ادامه این مقاله مدل های مخالف مانیتور 206 آورده شده است.

  1. مانیتور 206 روی داشبورد توصیه نمی شود
    نصب مانیتور پژو 206 روی داشبورد یک مزیت دارد و چند عیب. مزیت نصب مانیتور 206 روی داشبورد ، زاویه دید خوب راننده و سرنشینان به مانیتور است. اما از معایب آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • از بین رفتن کامپیوتر سفری خودرو
    هنگام نصب مانیتور پژو 206 روی داشبورد ، باید کامپیوتر سفری خودرو برداشته شود چرا که با وجود آن نمی شود مانیتور را روی داشبورد نصب کرد.
  • خارج شدن از حالت استاندارد
    زمانی که مانیتور را روی داشبورد نصب کنید، مجبور می شوید اتصالات و تنظیمات داخل اتاق را از حالت فابریک و استاندارد خارج کنید. در صورتی که قصد تعویض مانیتور یا خودرو را داشته باشید به مشکل بر خواهید خورد.
  • از بین رفتن دید کامل راننده
    مانیتور های روی داشبورد 206 بخشی از دید راننده را کور می کنند. نداشتن دید کافی ممکن است منجر به تصادف و آسیب به راننده و خودرو شود.

خرید مانیتور پژو پارس

خرید مانیتور پژو405 داشبورد قدیم

برای خرید مانیتور 405 قدیم باید دقت داشته باشید که سه نوع قاب موجود است؛

پژو 405  پایین

پژو 405 وسط

که هرکدام ساختار خود را دارد و انتخاب هرکدام از آنها بسته به سلیقه مشتری دارد که

بخواهد مانیتور خود را از کدام زاویه در دیدرس خود داشته‌باشد.

خرید مانیتور پژو پارس/405  داشبورد جدید 

برتری که ورژن جدید این ماشین دارد سهولت در خرید مانیتور برای پژو پارس است.

در این خودروها قابلیت نصب مانیتور با قاب های 10 اینچ و 9 اینچ وجود دارد،که در نهایت امکان نصب تمام مانیتورهای موجود را فراهم می‌کند. برای مثال ؛

مانیتور 14 اینچ یا با نام معروف مانیتور تسلایی !!

مانیتور تسلایی نوعی از سیستم‌های تصویری خودرواست کهسایز بالای 10 اینچ دارد  در مواردی کوچک که به صورت مستطیلی شکل با جایگیری عمودی طول های اضلاع مستطیل (در امتداد خط عمود)  که در دسته Vertical Screens قرار می گیرند و در خودرو داخل بخش میانی داشبورد نصب می گردند.

لازم به ذکر است بسته به طراحی و چیدمان بخش های داخلی اتاق خودرو در مواردی این سبک مانیتور به صورت افقی قرار دارد.