بیوگرافی یوسف صیادی + عکس

بیوگرافی یوسف صیادی + عکس یوسف صیادی

یوسف صیادی اسفند 48  در منطقه نازی آباد تهران به دنیا آمد، پدر او اهل طالقان و مادر او اهل استان گیلان می باشد. او اهل تنکابن است. خنداندن مردم برای او مهم است و به همین خاطر بیشتر به طنز علاقه دارد. او در گفت‌وگویی گفت فعالیت هنری خود را از روزنامه‌نگاری و عکاسی خبری شروع کرده است و اولین نمایشنامه‌ای که ایفای نقش کرده سیمرغ ساخته قطب‌الدین صادقی می باشد. او علاوه بر این درباره علاقه اش به بازیگری گفت که بازیگری همه عشق من است و از نوجوانی به این رشته علاقه داشتم و بالاخره به آن رسیدم. وی علاوه بر بازیگری، تهیه کننده سریال نوروزی دریچه، تهیه کننده و کارگردان سری سوم و سریال «یک بام و دو هوا» است و در فیلم اتانازی به عنوان طراح صحنه و لباس ظاهر شد و تجربه بازی در تئاتر زندگی خصوصی آقای اسب را داشته است.

یوسف صیادی در سن 24 سالگی در پرواز 57 با کارگردانی مهران مدیری و شیرین جاهد ایفای نقش کرد.  موفق بودن این سریال مثل آثار بعدی ساعت خوش نبوده اما با کارگردانان مشهوری کار کرد.سال 74 دوران سخت کوشی او در زمینه سینما و تلویزیون به ویژه بازیگری در سن 26 سالگی در سریال ساعت خوش بود که باعث شد تا مهارت های بازیگری خود را ارتقا دهد و در میان مخاطبان تلویزیون به شهرت برسد. در سال 1389 در سن 41 سالگی بار دیگر در سریال قهوه تلخ با مهران مدیری همکاری کرد که دوباره او را به مخاطبانش معرفی کرد. یوسف صیادی به غیر از بازیگری در سینما و تلویزیون به عنوان کارگردان، تهیه کننده، مجری و طراح صحنه هم کار کرده است.

یوسف صیادی در فضای مجازی فعالیت نسبی دارد و اطلاعات زیادی از زندگی شخصی خود قرار نداده است. یوسف صیادی در سال 1380 با مریم فلاح کارشناس ارشد روانشناسی ازدواج کرد و دارای یک دختر به اسم رها و یک پسر به اسم پندار دارد. یوسف صیادی در گفت وگویی گفته است متاسفانه طنز با هجو همراه است. این موقعیت به تولیدکنندگانی داده می شود که هم انگشت شمارند و هم کار بلد نیستند. کار را نباید به افراد محدودی سپرد که سلیقه و دیدگاه محدودی دارند و به جای جذب شدن، مخاطب را خسته می کنند. البته افرادی که این کار را انجام می دهند نباید مورد انتقاد قرار گیرند و باید درآمد کسب کنند.

رونق تولیدات تلویزیونی و لذت بردن از آن به ما این امکان را می دهد که برای لحظه ای سرعت انتقال مفاهیم ناآشنا با فرهنگ ایرانی را که در برخی شبکه های ماهواره ای وجود دارد، متوقف کنیم. تماشاگران ایرانی علاقه دارند تلویزیون خوب تماشا کنند زیرا در گذشته ثابت کرده اند که تمایل بیشتری به رسانه های میهن پرستانه دارند. رسانه ملی با ساختن برنامه و سریال مناسب می تواند مشکلات بسیاری از مردم را حل نماید اما نه با نگاه های سطحی، بلکه با سناریوها و طرح های اصولی و عمیق در موضوعاتی که می تواند از بسیاری از مشکلات آموزشی، تربیتی، خانوادگی و اجتماعی جلوگیری کند. تلویزیون در گذشته موثر بوده و هنوز هم می تواند اثربخشی خود را حفظ نماید. متاسفانه با این نوع کنترل و برنامه ها کم کم جای خود را به فضای مجازی داده که با سرعت زیادی در حال پیشرفت است. البته این فناوری که بسیار کاربردی است بین خانواده ها و کودکان به اشتباه رعایت می شود. تلویزیون در اینجا می تواند با برنامه ریزی و سریال سازی هوشمند و کارآمد از این سلیقه های ناخواسته جلوگیری کند.

آثار یوسف صیادی

فیلم های سینمایی یوسف صیادی

مأموریت غیرممکن (فیلم  ) بازنشسته‌ها بازگشت به آینده
یک فراری از بگبو (۱۳۹۰) داماد خجالتی (۱۳۸۹) اخراجی‌ها ۳ (۱۳۸۹)
پیتزا مخلوط (۱۳۸۹) چگونه میلیاردر شدم (۱۳۸۹) زنان ونوسی، مردان مریخی (۱۳۸۹)
فوتبالی‌ها (۱۳۸۹) شیر و عسل (۱۳۸۸) یک جیب پر پول (۱۳۸۸)
پسر تهرونی (۱۳۸۷)   صندلی خالی (۱۳۸۷) دختر شیرینی فروش (۱۳۸۰)
دلداده (۱۳۸۷) زندگی شیرین (۱۳۸۷)

 

سریال های پخش خانگی یوسف صیادی

زنها کم نمیارن (یوسف صیادی) (۱۳۹۴)  شوخی کردم (مهران مدیری) (۱۳۹۲) کباب غاز (صالح دلدم) (۱۳۹۰)
قهوه تلخ ( مهران مدیری ) ( 1391 – 1389 ) دامادی به نام صفر (فرشاد ارج) (۱۳۸۹)

 

سریال های تلویزیونی یوسف صیادی

  با خانمان (١٣٩٩، برزو نیک نژاد) چای نت (١٣٩٩، آرش تیمور نژاد )  ایراندخت (١٣٩٧، محمدرضا ورزی)
معمای شاه (۱۳۹۴، محمدرضا ورزی) دست به نقد (۱۳۹۴، شهاب عباسی)  در حاشیه (۱۳۹۳، مهران مدیری)
عینک آفتابی (۱۳۹۳) چمدان (۱۳۹۱، خسرو ملکان) چک برگشتی (۱۳۹۰، سیروس مقدم)
سه دونگ، سه دونگ (۱۳۹۰، شاهد احمدلو) مرد دوهزارچهره (۱۳۸۸، مهران مدیری) دارا و ندار (۱۳۸۸، مسعود ده نمکی)
 قرارگاه مسکونی (۱۳۸۷، سید جواد رضویان) ساعت خوش (۱۳۷۲، مهران مدیری) پرواز ۵۷ (۱۳۷۲، مهران مدیری)
جنگ جوان (۱۳۷۱، یوسف صیادی)

 

فیلم های تلویزیونی یوسف صیادی

 پیچ عشاق (۱۳۹۱)  بختک (۱۳۸۷) ۸ میلی‌متری (۱۳۶۸)
خواهران عجیب غریب(۱۳۸۸) پیشی میشی (۱۳۸۹)

 

گردآوری: بخش بیوگرافی بازیگران روبکا