بیوگرافی مائده محمدی + عکس مائده محمدی

بیوگرافی مائده محمدی

مائده محمدی یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین مدل های ایرانی بوده که در پیام های تبلیغاتی زیادی نقش دارد. مائده محمدی اخیرا وارد عرصه سینما شده و در برخی فیلم ها به عنوان بازیگر نیز بازی کرده است. مائده محمدی در سال 72 در تهران به دنیا آمد. او به خاطر فعالیت در عرصه ورزش و همچنین به عنوان یک ورزشکار حرفه ای نیز اندام زیبایی دارد. مائده محمدی به قول برخی زیباترین مدل ایرانی می باشد. ال جی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی و الکترونیک در دنیا بوده که کالاهای آن در ایران نیز فروخته می شود و محبوبیت بالایی دارد. ال جی در یکی از تبلیغات خود از مائده محمدی برای مدل استفاده نموده است. این  نشان دهنده این است که مائده محمدی مدل بسیار موفقی بوده و از پتانسیل بالایی برخوردار است.

کارهای مائده محمدی

مائده محمدی به روش حرفه ای در زمینه مدلینگ کار می کند. البته تازه در زمینه بازیگری کار کرده است. یکی از حرفه های مائده محمدی که شاید برخی از آن بی خبر باشند ورزش می باشد. مائده محمدی در رشته بدنسازی هم کار می کند. فعالیت بدنسازی مائده محمدی به گونه ای است که حتی به عنوان مربی بدنسازی نیز کار می کند. خیلی از افرادی که در عرصه مدلینگ کار می کنند یکی از علت های زیبایی اندام مائده محمدی را فعالیت بدنسازی وی عنوان کرده اند.

زندگی خصوصی مائده محمدی

از ازدواج این بازیگر چندین سال می گذرد و در کنار همسرش زندگی خوبی دارد. همسر مائده محمدی سامان نایبی نام دارد. ممکن است نام سامان نایبی برای بعضی افراد بسیار آشنا باشد. سامان نایبی نیز مثل مائده محمدی در رشته مدلینگ کار می کند و در خیلی از تبلیغات تلویزیونی حضور دارد. سامان نایبی و مائده محمدی در محل کار با هم آشنایی پیدا کردند و در نهایت ارتباط آنها به ازدواج منجر شد. محبوبیت این جفت مدل بسیار زیاد شده است و آنها توانستند محبوبیت زیادی بدست آورند. آنها عاشقانه با همدیگر زندگی می کنند. مائده محمدی و سامان نایبی هنوز فرزندی ندارند. مائده محمدی و سامان نایبی در چند تیزر تبلیغاتی با هم ظاهر شدند.

عمل جراحی

مائده محمدی دارای چهره زیبایی است که او را برای مدلینگ خاص کرده است. ولی آیا مائده محمدی بدون عمل این چهره را دارد یا جراحی چهره انجام داده است مائده محمدی چندین عمل جراحی زیبایی صورت انجام داده است که حاصل این جراحی ها چهره زیبایی است که در صفحه اینستاگرام این مدل و بازیگر مشاهده می کنید. این مدل هم از لنز  استفاده کرده است ولی به نظر می رسد این شایعه ای بیشتر نیست. براساس بعضی منابع رنگ چشم مائده محمدی کاملا طبیعی بوده و از لنز استفاده نمی کند. زیبایی صورت مائده محمدی در کنار خوش فرم بودن مائده را به عنوان یکی از بهترین مدل های ایرانی معرفی کرد.

اینستاگرام مائده محمدی

همانطور که قبلا گفته شد، مائده محمدی و همسرش بسیار محبوب هستند و فالوورهای مائده محمدی در اینستاگرام چندین هزار نفر است که برای یک مدل و بازیگر تازه کار مبلغ زیادی است. مائده محمدی در پست های خود بدون حاشیه صحبت می کند. در مجموع مائده محمدی و همسرش سامان نایبی حاشیه ندارند و در نتیجه حاشیه سازی زیادی برای آنها نیست. یکی از پست های اینستاگرامی مائده محمدی درباره نگرش صحیح به سگ ها است. این پست تیزر مائده محمدی و چند مدل دیگر است. این تیزر یادآور اهمیت سگ برای انسان است و هدف نگرش صحیح نسبت به سگ است. این تیزر سبب شد مائده محمدی طرفداران زیادتری پیدا کند. اکثر آنها فعال حقوق حیوان می باشند.

سریال مانکن

نخستین بازیگری مائده محمدی در سریال مانکن بود. مجموعه مانکن از شبکه خانگی پخش شد و یکی از پرمخاطب ترین مجموعه های شبکه خانگی بوده که مائده محمدی در آن ایفای نقش می کند. البته بازی در نقش مائده محمدی در سریال مانکن در دو سکانس کوتاهی بود. از دیگر بازیگران سریال مانکن می توان به نازنین بیاتی، امیرحسین آرمان، رضا توکلی، الهام پاوه نژاد، نفیسه روشن، فرزاد فرزین و … اشاره کرد. فرزاد فرزین یکی از محبوب ترین خوانندگان ایرانی است که در سریال مانکن و همچنین تیزر افتتاحیه سریال مانکن به ایفای نقش پرداخت.

 

گردآوری: بخش بیوگرافی بازیگران روبکا