انواع داکت اسپلیت (جی پلاس، میدیا،گرین، ال جی و ….) در مایسا

استفاده از دستگاهی برای تامین انرژی سرمایشی و گرمایشی برای هر ساختمانی بسیار مهم تلقی می شود. داکت اسپلیت یکی از سیتم ها و تجهیزاتی است که با بهره گیری از تکنولوژی روز علاوه بر عملکرد برودتی و تامین انرژی سرمایشی و گرمایشی محیط تا حد مطلوب تهویه مطبوع را نیز برای محیط تامین خواهد ساخت. این سیستم به دلیل مشخصات و مزایای بسیار زیادی که داراست به سرعت توانسته است در بازار جای محصولات قدیمی نظیر کولر های آبی و گازی را بگیرد و محبوبیت بسیاری در میان خریداران به دست آورد. همین محبوبیت و تقاضای بالا برای این محصول در بازار سبب شده است که برند های بسیاری نسبت به تولید و عرضه داکت اسپیلیت به بازار اقدام کنند. به همین دلیل یافتن مرجع خرید مطمئن برای انتخاب و خرید سیستم با کیفیت و متناسب با نوع نیاز پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است. گروه تهویه مطبوع مایسا با سابقه ی طولانی و درخشان در حوزه فروش انواع سیستم های تهویه به عنوان بروزترین مرجع تخصصی داکت اسپلیت گرین (GREEN) و انواع مختلف از دیگر برند ها ی معتبر دنیا در ایران شناخته می‌شود.

داکت اسپلیت

داکت اسپلیت چیست؟

سیستم تهویه مطبوع و برودتی داکت اسپلیت ال جی (LG) و …. با دارا بودن عملکرد دوگانه مناسب استفاده در تمامی فصول سال می باشد و قادر است دمای محیط مورد نظر را در 12 ماه سال به حالت متغادل در بیاورد. بعلاوه در حال حاضر این سیستم به واسطه مزایایی که دارد توانسته است به یکی از پر کاربردترین و پر طرفدارترین تجهیز برودتی و تهویه مطبوع مناسب برای مکان های گوناگون تجاری، مسکونی و اداری بدل شود. از آنجایی که روز به روز شاهد افزایش آلودگی هوا در شهر های مختلف هستیم بهره گیری از یک سیستم تهویه مطبوع در کنار سیستم‌های برودتی اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. افراد جامع در گروه های سنی گوناگون علاوه بر دمای متعادل در محیط به تهویه و هوای تازه و مطبوع نیز نیاز دارند. اسپلیت های کانالی از طریق دو واحد یونیت داخلی و یونیت خارجی خود به منظور متعادل ساختن دما و تهویه آن طراحی و تولید شده اند.

نصب داکت اسپلیت میدیا گلدیران (Midea) و دیگر برند ها به صورت سقفی و توکار است و همین موضوع سبب شده است تا در مقایسه با کولر های گازی بر روی جلوه و نمای داخلی ساختمان تاثیر منفی نداشته باشد. این سیستم در ظرفیت های متنوعی تولید و در بازار یافت می شود.

اسپلیت های کانالی در مقایسه با دیگر سیستم های تهویه فضای کمی را اشغال می کنند و همچنین برای اجرا و نصب این دستگاه نیازی به لوله کشی آب نیست و این موضوع به عنوان مهم ترین ویژگی مثبت آن در نظر گرفته می شود.و ویژگی مثبت دوم این دستگاه ارائه بهینه عملکرد سرمایشی و گرمایشی می باشد. همانطور که حتما دیده اید اسپلیت های کانالی در دو نوع معمولی و اینورتر به بازار عرضه می شوند. از آنجایی که نوع اینورتر دارای دور موتور متغیر است که بر حسب توان حد اکثری آن تنظیم می گردد و از این رو نقش بسیار مهم در کاهش مصرف انرژی ایفا خواهد کرد و به همین دلیل در بازار تقضای بیشتری برای خرید آن وجود دارد. قیمت، هزینه نصب و راه اندازی و سرویس کاری این سیستم مناسب است.

داکت اسپلیت میدیا گلدایران (Midea)

انواع داکت اسپلیت بر حسب برند

در حال حاضر برند های ایرانی و خارجی بسیار متنوعی در زمینه تولید این محصول فعال هستند و هر یک از آن ها محصولات خود را در کیفیت و قیمت متفاوتی تولید و ارائه می کنند.

این دستگاه تهویه مطبوع در بازار ایران در انواع ایرانی و وارداتی به فروش می رسد. گروه مایسا گلچینی از بهترین برند های داخلی و وارداتی اسپلیت های کانالی را در فروشگاه اینترنتی خود به فروش می رساند. برند های نظیر داکت اسپلیت جی پلاس (Gplus)، داکت اسپلیت میدیا گلدایران، آکس و …. را می توانید در این فروشگاه بیابید. هر یک از برند های ذکر شده توسط کشور های مختلفی تولید و به کشور ما وارد شده اند. و قیمت آن ها براساس کیفیت، ظرفیت، برند و کشور سازنده آن با یکدیگر تفاوت دارد. به عنوان مثال داکت اسپلیت های ایرانی به دلیل کسر هزینه های گمرک از قیمت پایین تری برخوردار هستند. لازم است بدانید برند های داخلی بسیاری در حال تولید این محصول با کیفیت بالا هستند که نباید قیمت پایین تر آن ها دلیل بر بی کیفیت بودن آن ها دانست.

با خرید از مرجع تخصصی فروش داکت اسپیلیت شما می توانید از خرید محصولی با کیفیت بالا قیمت مناسب اطمینان حاصل نمایید. گروه تهویه مطبوع مایسا با تکیه بر تجربه و دانش و بهره گیری از تیم مجرب و متخصص، با در نظر گرفتن شرایط و نیاز مشتری بهترین مشاوره را در خصوص خرید با اطمینان  در اختیار خریدار قرار خواهد داد

جهت خرید بهترین اسپلیت کانالی می توایند از طریق آدرس https://maysa-co.com/ به وب سایت مایسا مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 87700962-021 تماس بگیرید.

داکت اسپلیت جی پلاس (Gplus)