آسانسور ضد انفجار از کجا بخریم؟

شناخت انواع آسانسور ضد انفجار و ضد حریق که کسب و کارها از آن استفاده می‌کنند یا به دنبال آن هستند، مهم است. همچنین هنگام خرید آسانسور، مهم است که انواع مختلف آسانسور و کاربرد آن‌ها را بشناسید و بدانید اجزای آسانسور هیدرولیک با اجزای آسانسور کششی متفاوت است. اجزای آسانسور هیدرولیک شامل مخزن، موتور پمپ، شیر و محرک می‌باشد و یک آسانسور کششی استاندارد دارای موتور، چرخ درایو، ترمز و صفحه تخت دستگاه خواهد بود.

برای جلوگیری از انفجار، باید از گرمای شدید یا جرقه در امتداد سطح کابین جلوگیری کرد. با این حال، اگر جرقه‌ای در داخل کابین رخ دهد، باید از گسترش آتش به ناحیه خارجی جلوگیری شود.

از این رو، موتورهای القایی قفس سنجابی بیشترین استفاده را در اسانسور‌ها دارند. اگر آسانسور در مناطق قابل اشتعال مورد نیاز است، باید اطمینان حاصل کنید که دارای استاندارد، ایمنی بالا و ضد انفجار یا ضد آتش است.

قرار گرفتن در معرض گازهای انفجاری و گرد و غبار قابل احتراق می‌تواند منجر به وضعیت فاجعه آمیزی منجر شود. صنایعی مانند هوافضا، خودروسازی، شیمیایی، ساخت و ساز، مواد غذایی، رنگ، داروسازی، پلاستیک و … نیاز به استفاده از تجهیزات گواهی شده EX دارند. کابین دارای گواهی EX یک کابین با نیروی الکتریکی است که به گونه‌ای طراحی، ساخته و مونتاژ شده است که بتوان از آن در اتمسفرهایی که حاوی بخارات، گرد و غبار و الیاف قابل اشتعال استفاده کرد.

آسانسور ضد انفجار و ضد گرد و غبار چه ویژگی هایی دارد

A metal elevator on a building Description automatically generated

آسانسورهای ضدانفجار در ظاهر همان آسانسورهای مسافربری هستند اما ویژگی‌های متمایزی با آسانسورهای معمولی دارند که در ادامه خواهیم گفت:

ایمن برای محیط‎های خطرناک: آسانسورهای ضد انفجار به صورت تخصصی برای جلوگیری از انفجار و شعله ور شدن آتش در محیط‌های خطرناک و صنعتی طراحی شده‌اند.

ویژگی‌های ایمنی مدرن: آسانسورهای ضد انفجار مجهز به ویژگی‌های ایمنی و قطعات پیشرفته برای اطمینان از ایمنی افراد و جلوگیری از خسارت هستند.

متناسب با نیازها: آسانسورهای ضد انفجار برای برآورده کردن نیازهای کسب و کار متفاوت، اندازه و وزن خاص قابل سفارشی سازی هستند و آن‌ها را برای طیف وسیعی از کسب و کارهای خطرناک قابل استفاده می‌کند.

کاربرد اسانسور ضد انفجار چیست

آسانسورهای ضد حریق و ضد انفجار درواقع همان آسانسورهای مسافربری هستند که از تجهیزات و قطعات مخصوص در آن‌‌ها استفاده شده است و از ورود گرد و غبار و گازهای سمی به داخل کابین جلوگیری می‌کند.

آسانسورهای ضدانفجار مناسب برای استفاده در محیط‌هایی شامل: صنایع نفتی، کارخانه کود، صنایع دارویی، کارخانه تولید رنگ وجوهر، صنعت پوشاک، انبارگیاهان دارویی و … می‌باشد.

آسانسور ضد انفجار ؛ قابل نصب برای مناطقی است که احتمال دارد در آن گاز منفجره وجود داشته باشد.

همچنین این آسانسورها مناسب برای استفاده در محیط‌های حاوی گرد و غبار منفجره و محیط‌های مرطوب (مانند سد ها) با الزامات حفاظت بالا هستند.

خرید اسانسور ضد حریق از آرمان مانگ

A building under construction with a lift Description automatically generated

آرمان مانگ یکی از تامین‌کنندگان پیشرو در صنعت آسانسور و تامین کننده آسانسور ضدانفجار برای پاسخگویی به نیازهای متنوع مشتریان است.

این شرکت آسانسور با داشتن تجارب طولانی در نصب آسانسورهای ضدانفجار در مجموعه‌های پتروشیمی و یا در مجتمع‌های مسکونی بزرگ با تعداد بیش از ۵۰۰۰ واحد مسکونی در مدت زمانی کوتاه، تحت نظـارت مدیریتی کارآمد، همواره کارهـای قابل قبول و تحـسین برانگیزی ارائه نموده است.

با خرید آسانسور ضد انفجار از آرمان مانگ، خدمات سرویس و نگهداری مطابق با استانداردهای موجود را نیز دریافت خواهید کرد.

خدمات واحد سرویس و نگهداری آسانسور آرمان مانگ:

  • سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی مطابق با استاندارد بین المللی EN-81 و استاندارد EN-115
  • ارائه چک لیست سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی به مدیر ساختمان
  • اجرای جنرال سرویس (General Service)
  • گارانتی قطعات نصب شده تحت پوشش قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی
  • اجرای تعمیرات دوره ای توسط پرسنل متخصص و با تجربه شرکت
  • ارائه تاریخ و زمان بندی خدمات ماهیانه سرویس کاران پس از انعقاد قرارداد
  • ارائه خدمات به ساختمانهای خاص و پر ترافیک توسط سرویس کار مقیم
  • ارائه خدمات خدمات و نگهداری آسانسور و پله برقی به طور منظم و On time
  • رفع خرابی در کلیه ایام سال در اسرع وقت

پایان رپورتاژ اگهی