نحوه کسب درامد از ممبر روبیکا و ممبر ایتا + نحوه خرید

نحوه کسب درامد از ممبر روبیکا و ممبر ایتا + نحوه خرید

آیا می‌دانستید که با افزایش میزان ممبرهای خود در روبیکا و ایتا می‌توانید به کسب درآمد بپردازید؟ این یک موضوع بسیار مهم است که اکثر کاربران از آن اطلاعای ندارند و به همین دلیل نمی‌توانند از چنین قابلیت بی‌نظیری به فع خود بهره ببرند. امروزه روبیکا و ایتا به دو پیامرسان پرطرف‌دار در کشور تبدیل شده‌اند و به همین دلیل جذب ممبر به تعداد بالا در آن‌ها از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. با ما همراه باشید تا شما را کسب درامد از روبیکا و ایتا و مطالب مربوط به آن آشنا کنیم.

images_1698504452_653d1f0460cef.png

معرفی روبیکا

روبیکا را می‌توان در رده پرکاربردترین پیام‌رسان‌های ایرانی دانست که افراد بسیار زیادی در آن عضو هستند. در واقع اگر قصد فعالیت در یک پیامرسان مهم را دارید باید روبیکا را نیز در نظر داشته باشید. این پیامرسان در واقع یک نوع سوپر اپلیکشن محسوب می‌شود، زیرا قابلیت‌های مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

امروزه بسیاری از کسب و کارها و شرکت‌های مختلف در این شبکه اجتماعی گروه و کانال مختص به خود را ایجاد کرده‌‌اند و همین موضوع مبحث جذب کاربران یا ممبرهای بیشتر را بیش از پیش مهم‌ می‌کند. اعضای گروه‌ها و کانال‌های موجود در روبیکا برای کلیه افراد موجود در آن کانال و گروه قابل مشاهده هستند. طبیعتاً کانال‌ها و گروه‌هایی که دارای ممبرهای بیشتر باشند، به صورت خودکار در بین کاربران به عنوان کانال برتر شناخته می‌شوند و این موضوع تأثیر بسیار مهمی در تعرفه تبلیغات آن‌ها دارد.

معرفی ایتا

در کنار روبیکا، لازم است که از ایتا نیز یاد کنیم. ایتا یکی دیگر از پیام‌رسان پرکاربرد موجود در ایران محسوب می‌شود که پس از فیلتر شدن تلگرام به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد. در واقع باید بیان کنیم که ایتا از همان ساختار تلگرام استفاده می‌کند و به همین دلیل از نظر رابط کاربری تفاوت چندانی با تلگرام ندارد.

ممبرها در ایتا نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند. در واقع همانند روبیکا، باید تلاش خود را به کار گیرید تا تعداد ممبرهایتان را چه در کانال‌ها و چه در گروه‌های ایتا افزایش دهید. این افزایش ممبر ایتا منجر به بهبود اعتبار کلی کانال و گروه شما در بین کاربران مختلف می‌شود و نمی‌توان آن را به هیچ‌وجه نادیده گرفت.

با داشتن ممبرهای بالا در ایتا، کانال شما حتی در زمان جستجو نیز به عنوان گزینه نخست برای کاربران نمایش داده می‌شود. این بدان معناست که شما می‌توانید از موقعیت خود جهت ارائه تبلیغات گسترده استفاده کنید. ما در ادامه متن بیشتر به این موضوع مهم می‌پردازیم.

ممبر روبیکا و ایتا چیست؟

همانند بسیاری از شبکه‌های اجتماعی  و پیامرسان‌های دیگر که احتمالاً به طور کامل با آن‌ها آشنایی دارید، روبیکا و ایتا نیز از سیستم جذب ممبر استفاده می‌کنند. این بدان معناست که هر گروه یا کانال دارای یک سری اعضای خاص است که پیام‌ها و اطاعات موجود در آن گروه و کانال برایشان ارسال می‌شود.

ممبر ها در روبیکا نیز همانند ممبرهای تلگرام باید درخواست جوین شدن به گروه یا کانال را ارسال کنند تا بتوانند مطالب متعدد موجود در گروه و کانال را مشاهده کنند. وقتی که کانال یا گروهی ممبرهای بالایی دارد می‌توان به این امر اطمینان داشت که ادمین‌های کانال یا گروه مربوطه تمام تلاش خود را به منظور ارائه محتوای مناسب برای کاربران انجام داده‌اند و به همین جهت تعداد اعضای آن‌ها افزایش پیدا کرده است.

ممبرهای روبیکا و ایتا می‌توانند در گروه و کانال به فعالیت بپردازند و نظرات خود را در رابطه با موضوعات مختلف ارائه کنند. این ممبرها دارای توانایی خروج از گروه و کانال هستند و این یکی از مهم‌ترین اختیارات آن‌ها است. از سوی دیگر،‌ مدیران کانال و گروه‌های مختلف می‌توانند با توجه به نیاز و تصمیم خود هر ممبر را به طور کامل حذف و یا او را بن کنند.

روش کسب درآمد از طریق ممبرها

افزایش تعداد ممبر روبیکا و ایتا اگرچه در بسیاری از موارد به منظور بهبود اعتبار کانال و گروه صورت می‌گیرد، اما هدف اصلی از این امر را می‌توان کسب درآمد دانست. شما می‌توانید با افزایش تعداد اعضای خود در کانال‌ها و گروه‌های موجود در روبیکا و ایتا به درآمد بالایی دسترسی داشته باشید.

در واقع یکی از مهم‌ترین مواردی که موجب شده است تا اکثر کانال‌ها و گروه‌های بزرگ به دنبال جذب ممبر باشند نیز همین امر محسوب می‌شود. با کسب تعداد مناسب از ممبر در ایتا و روبیکا می‌توانید راهکارهای مختلف تجاری را در پیش بگیرید و به یک فعال کاملاً خبره در این شبکه‌های اجتماعی تبدیل شوید.

شاید برایتان تعجب برانگیز باشد، اما استفاده از این تکنیک خاص می‌تواند ماهانه برای شما درآمدی میلیونی به همراه بیاورد. آن هم در صورتی که خرید ممبر روبیکا و ایتا عملاً چندان هزینه‌بر نیست. خرید ممبر برای روبیکا و ایتا هیچ محدودیت خاصی ندارد و چه کانال‌ها و گروه‌ها بزرگ و چه گروه‌ها و کانال‌های کوچک می‌توانند از مزیت‌های مربوط به آن بهره‌مند شوند.

ارائه تبلیغات مختلف به ممبرها

اولین مدل کسب درآمد از روبیکا پس از افرایش تعداد کاربران آن است که تبلیغات یا آگهی‌های مختلفی را به آن‌ها نمایش دهید. در واقع باید بیان کنیم که این مدل ساده‌ترین و در عین حال کارآمد‌ترین روش موجود به منظور کسب درآمد از روبیکا و ایتا محسوب می‌شود. البته تنها کانال‌ها و گروه‌هایی که با خرید ممبر اعضای خود را به شکل قابل توجهی افزایش داده‌اند می‌توانند از این موضوع بهره ببرند.

طبیعتاً هیچ تبلیغ‌دهنده‌ای دوست ندارد برای تبلیغ خدمات خود در یک گروه و کانال با اعضای کم اقدام کند. در این حالت اهمیت روز افزون خرید ممبر روبیکا و ایتا و حتی تلگرام مشخص می‌شود. در هر صورت اگر تعداد اعضای شما کافی باشند، می‌توانید با افرادی که قصد دارند سرویس‌های خود را به کاربران ارائه‌ دهند همکاری کنید و از این طریق به درآمد قابل توجهی دست یابید. شما می‌توانید این درآمد را به شکل ماهانه و یا به ازای هر تبلیغ از آن‌ها به دست بیاورید.

ارائه محصولات مختلف به ممبرها

اگر خودتان تولیدکننده محصولات متنوعی هستید نیز می‌توانید با تبلیغ کردن آن‌ها در کانال و گروهتان به درآمد خوبی برسید. کافی است در میانه پست‌های مختلف خود این محصولات را به شکل ویژه و جذاب تبلیغ کنید تا در کوتاهّ‌ترین زمان ممکن همه آن‌ها به فروش برسند.

نکته مهم در این رابطه، خرید ممبر و افزایش اعضای کانال و گروه است. نتایج مختلفی نشان می‌دهد که کاربران تنها از کانال‌ها و گروه‌هایی که دارای تعداد ممبر بالا هستند، خرید می‌کنند. به نوعی می‌توان بیان کرد که داشتن ممبر با تعداد بالا نشان‌دهنده اعتبار شما است. چیزی که پیش از این نیز به آن اشاره کرده‌ بودیم.

اگر به دنبال کسب درآمد از روبیکا و ایتا هستید و قصد دارید این کار را با فروش محصولات مدنظر خود انجام دهید، حتماً در گام اول به خرید ممبر روی بیاروید. در این حالت وقتی که کاربران جدید از گروه و کانال شما دیدن می‌کنند می‌توانند با اطمینان خاطر بیشتری به خرید محصولات ارائه شده توسط شما روی بیاورند.

معرفی کانال‌های دیگر و کسب درآمد پس از افزایش ممبرها

پیش از این بیان کردیم که امروزه گروه‌ها و کانال‌های مختلفی در ایتا و روبیکا مشغول به کار هستند. قاعدتاً این کانال‌ها و گروه‌ها نیز قصد دارند دیده شوند و به همین دلیل به سمت تبلیغات در کانال‌هایی با ممبر بالا حرکت می‌کنند. شما میتوانید با خرید ممبر ایتا و روبیکا خود را به عنوان یک کانال معتبر معرفی کنید و از طریق تبلیغ چنین کانال‌هایی درآمد داشته باشید.

این موضوع به خصوص برای کانال‌های در حال رشد از اهمیت بالایی برخوردار است. در این حالت این خود شما هستید که میتوانید با تعیین تعرفه تبلیغاتی و ارائه خدمات مربوط به این حوزه، درآمد خوبی را به دست بیاورید. معمولاً میزان تعرفه تبلیغات با توجه به تعداد ممبرهای یک کانال و گروه تعیین می‌شود. بنابراین هرچه تعداد ممبرهای شما بیشتر باشد می‌توانید تعرفه تبلیغاتی را به شکل قابل توجهی افزایش دهید.

روش‌های جذب ممبر

به طور کلی باید بیان کنیم که دو روش جذب ممبر برای روبیکا و ایتا وجود دارد. شما می‌توانید با هر یک از این روش‌ها نسبت به افزایش اعضای کانال و گروه خود اقدام کنید، اما طبیعتاً راه حل دوم گزینه بهتری برای کلیه کاربران گرامی محسوب می‌شود. این دو روش مهم عبارت‌اند از روش جذب ممبر رایگان و خرید ممبر روبیکا و ایتا.

جذب ممبر رایگان

اولین راهکاری که می‌توانید که به سراغ آن بروید جذب ممبر به شکل رایگان است. این یکی از زمان‌برترین روش‌های موجود به شمار می‌آيد که برای بسیاری از کاربران گزینه مناسبی نیست. افزون بر این، در اکثر موارد نمی‌توان ممبرهای مختلفی را به این روش جذب کرد و به همین دلیل نیز امکان انجام تبلیغات برای شما وجود ندارد.

به همین دلیل است که امروزه جذب ممبر رایگان تقریباً کنار گذشته شده است و اکثر کانال‌های بزرگ و معتبر به سمت گزینه دوم از این امر یعنی خرید ممبر کانال و گروه رفته‌اند.

خرید ممبر روبیکا و ایتا

بهترین و مناسب‌ترین روش ممکن به منظور افزایش درآمد از روبیکا و ایتا آن است که یک کانال و گروه با تعداد اعضای بالا داشته باشید. برای انجام این کار نیز توصیه می‌‌کنیم که به سراغ خرید ممبر روبیکا و ایتا بروید. این راهکار طلایی به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به افزایش تعداد ممبرهای خود اقدام کنید و سریعاً تعرفه مربوط به تبلیغات در کانال و گروه مدنظرتان را افزایش دهید.

خرید ممبر روبیکا و ایتا قیمت بسیار مناسب دارد و به هیچ وجه لازم نیست که در این زمینه نگرانی خاصی داشته باشید. با خرید این ممبرها فرصتی برای شما فراهم می‌شود که از گروه و کانال‌ خود به ساده‌ترین شکل ممکن درآمدزایی کنید و از سوی دیگر اعتبار گروه و کانال مربوطه را در این پیامرسان‌ها به شکل قابل توجهی بهبود ببخشید.

چرا باید ممبرهای مدنظر خود را از ما خریداری کنید؟

با سال‌های تجربه در زمینه ارائه ممبر انواع پیامرسان‌ها و فالوور شبکه‌های اجتماعی مختلف توانسته‌ایم خود را به عنوان بهترین گزینه ممکن در این زمینه معرفی کنیم. ما برای شما عزیزان موقعیتی را فراهم آورده‌ایم که بتوانید ممبر روبیکا و ممبر ایتا را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با نازل‌ترین قیمت خریداری کنید. امروزه اهمیت داشتن ممبر با تعداد بالا بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته است و به همین جهت توصیه می‌کنیم که جهت خرید ممبرهای مدنظر خود هرچه زودتر دست به کار شوید.

روند خرید ممبرهای روبیکا و ایتا در فروشگاه ما بسیار ساده است. شما باید با توجه به نیاز خود از انبوه گزینه‌های مختلفی که برای شما عزیزان فراهم آورده‌ایم دیدن کرده و گزینه مدنظر خود را انتخاب کنید. این گزینه‌ها به نحوی تهیه شده‌اند که کلیه نیازهای کاربران گرامی را به نحو احسن پوشش دهند.

پیشنهاد: متن استوری خفن اینستاگرام

پس از انتخاب گزینه مناسب برای خود کافی از روند پرداخت هزینه را دنبال کنید تا بتوانید هزینه مدنظر را از طریق درگاه‌های معتبر بانکی بپردازید. در مرحله پایانی نیز کلیه ممبرهای خریداری شده چه برای روبیکا و چه برای ایتا به صورت کاملاً ایمن در اختیار شما قرار می‌گیرند.

برخلاف تصور بسیاری از کاربران در طول این روند نیازی به ارائه مشخصات امنیتی حساب‌های ایتا و روبیکا وجود ندارد. ما به این اطلاعات حساس نیازی نداریم و تنها با توجه به آیدی کانال و گروه شما این ممبرها را در اختیارتان قرار خواهیم داد. در هر یک مراحل مربوطه می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

سخن پایانی

کسب درآمد از ایتا و روبیکا نیز همانند هر پیامرسان دیگری امکان‌پذیر است. شما می‌توانید با انجام این امر خیال راحتی از بابت دریافت یک میزان درآمد ماهانه قابل قبول داشته باشید. اگرچه امکان تهیه فالوور رایگان روبیکا نیز وجود دارد، اما این کار زمان بسیار زیادی می‌برد. به همین دلیل توصیه می‌‌کنیم که خرید ممبر ایتا و روبیکا را در نظر داشته باشید تا به بهترین نتیجه ممکن دست یابید.

به منظور کسب درامد از روبیکا و ایتا باید پس از افزایش ممبرهای خود در این دو شبکه اجتماعی، به سراغ بحث تبلیغات بروید. تبلیغات بهترین و مناسب‌ترین روش موجود از کسب درآمد در این حوزه محسوب می‌شود و توصیه می‌کنیم که نهایت استفاده را از این موضوع ببرید. اگر نیازمند ممبر ایتا یا ممبر روبیکا هستید، حتماً با ما در تماس باشید تا به کلیه پرسش‌های شما عزیزان پاسخ دهیم.

منبع:

https://www.followdeh.com

پایان رپورتاژ اگهی