میز جلو مبلی مدرن + مهم ترین نکات خرید میز جلو مبلی✔

اشتباهی که برخی از افراد مرتکب می‌شوند این است که برای انتخاب طرح و جنس مبلمان، وسواس زیادی به خرج می‌دهند ولی برای انتخاب میز جلو مبلی اصلاً دقت کافی نداشته و در نتیجه میز‌هایی انتخاب می‌کنند که از نظر ظاهری و حتی جنس بسیار بی کیفیت است و همین موضوع باعث می‌شود زیبایی و نمای مبلمان نیز از دست برود. به همین دلیل است که تیم پامیکس تصمیم گرفته است در این مطلب چند نکته مهم برای خرید میز جلو مبلی مدرن برای شما عزیزان ارائه کند تا بتوانید یک ست جلو مبلی مدرن، بسیار زیبا، شیک و در عین حال با قیمت مناسب بخرید.

نکات مهم برای خرید میز جلو مبلی مدرن

کافی است به سایت‌های فروشگاهی مختلف همانند پارمیس مراجعه کنید و انواع مدل‌های میز جلو مبلی مدرن را با هم مقایسه نمایید. تنوعی که در این قبیل محصولات وجود دارد، از یک سو قدرت انتخاب شما را بیشتر می‌کند ولی از سوی دیگر ممکن است مردد شوید که بین این همه میز زیبا، کدام یک برای خانه مناسب‌تر هستند. در زمان خرید میز تنها به طراحی ظاهری دقت نکنید بلکه باید چند نکته را در نظر بگیرید تا بتوانید میز جلو مبلی مدرن مناسب برای مبلمان خود انتخاب نمایید:

1-    خرید میز جلو مبلی مدرن از نظر شکل ظاهری

میز‌ها به صورت مربعی، مستطیلی، نیم دایره و یا دایره طراحی می‌شوند. حتی برخی از میز‌های جلو مبلی ترکیبی از اشکال هندسی هستند. شما برای خرید میز جلو مبلی مدرن باید مساحت فضایی که می‌توانید میز را در آن قرار دهید را اندازه بگیرید. اگر فضای سالن پذیرایی شما کوچک است بهترین کار این است که به سراغ میز‌های دایره یا نیم دایره بروید تا به راحتی بتوانید اطراف میز حرکت کنید و همچنین فضای کمتری اشغال کند. ولی اگر میز شما زاویه‌دار باشد باید فضای بیشتری را در اطراف آن باز بگذارید تا در زمان حرکت در اطراف میز، به زاویه‌ها برخورد نکنید.

2-     جنس میز جلو مبلی مدرن

در مرحله دوم شما باید به سراغ انتخاب جنس میز بروید. میز‌های پذیرایی در انواع چوبی، ‌ام دی اف، شیشه‌ای و یا به صورت ترکیبی طراحی می‌شوند.در  انتخاب جنس میز جلو مبلی مدرن باید حتماً به سبک طراحی مبلمان توجه کنید. برای مثال اگر مبلمان شما سلطنتی است، بهتر است میز‌های چوبی انتخاب کنید. از طرف دیگر دوام و استحکام انواع میز جلو مبلی مدرن را نیز در نظر بگیرید. به هر حال احتمال شکستن میز‌های شیشه‌ای بیشتر است. اگر می‌خواهید میز چوبی انتخاب کنید، باید مطمئن شوید که چوب از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در اثر رطوبت و حمله حشرات آسیبی نمی‌بیند.

3-     رنگ میز جلو مبلی مدرن

سومین فاکتور برای انتخاب میز جلو مبلی مدرن تطابق رنگ میز با سایر اجزای دکوراسیون است. در ابتدا رنگ میز باید با رنگ مبلمان هماهنگ باشد. به خاطر بسپارید که در انتخاب رنگ هر یک از اعضای دکوراسیون، باید به اندازه مساحت ساختمان و میزان روشنایی فضا توجه کنید. برای خانه‌های دوبلکس و یا خانه‌هایی که در نور طبیعی در آن‌ها زیاد است، می‌توان از میز‌هایی با رنگ تیره استفاده کنید ولی برای آپارتمان‌های کوچک که از نور طبیعی بی‌بهره هستند، باید میز‌های روشن را انتخاب کنید تا فضای ساختمان دل گرفته به نظر نرسد.

قیمت میز جلو مبلی مدرن چقدر است؟

بسته به جنس میز جلو مبلی مدرن، ابعاد آن و سبک طراحی، هزینه‌ای که باید برای خرید میز جلو مبلی مدرن بپردازید، متفاوت است. بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که ابتدا جنس میز جلو مبلی مدرن را انتخاب کرده و سپس قیمت آن را در فروشگاه‌های مختلف با هم مقایسه کنید چون این مقایسه باعث می‌شود شما ذهنیت درستی در مورد رنج قیمت داشته باشید و سپس بتوانید میز باکیفیت، کارایی بالا و قیمت مناسب خریداری کنید.

سخن پایانی

برای خرید مبلمان و میز جلو مبلی مدرن شما به افراد متخصص نیاز دارید تا از نظر جنس، انتخاب رنگ، طرح و قیمت، شما را راهنمایی کنند. بهترین کار این است که به سایت‌های فروشگاهی مراجعه کنید. کارشناسان ما در سایت پامیکس به صورت آنلاین و کاملا رایگان آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند. هر سؤالی دارید از کارشناسان ما بپرسید. همچنین تنوع محصولات سایت ما را با سایت‌های دیگر مقایسه کنید تا نهایتا بتوانید به انتخاب ایده‌آلی برسید.