معرفی کتاب کتاب رمان «در امتداد شب»

معرفی کتاب کتاب رمان «در امتداد شب»

انتشارات نارون دانش سالهاست در حیطه چاپ کتاب فعالیت دارد و تاکنون کتابهای مختلفی را چاپ نموده است. در اینجا قصد داریم به معرفی یکی از کتابهای رمانی که در این انتشارات چاپ شده است بپردازیم.

کتاب رمان «در امتداد شب» یکی از بهترین رمان هایی است که در ژانر جنایی و معمایی توسط این انتشارات چاپ شده است. این اثر به قلم خانم «سارا رجب پور» نگاشته شده که بسیار مورد اقبال خوانندگان ایرانی قرار گرفته است. این اثر در قالب 306 صفحه به زبان فارسی و در ژانر رمان معمایی و جنایی نوشته شده است. این ژانر یکی از پرمخاطب‌ترین ژانرها در حوزه کتابهای رمان و داستان است.

این مجموعه داستانی خواندنی که تخیل شما را به مرز اوهامِ تیره و تار می‌کشاند، از چهار داستان کوتاه خواندنی تشکیل شده است. تمامی این چهار داستان، حال‌وهوایی معمایی دارند و از ادبیات گوتیک غربی الهام گرفته‌اند.

اولین داستان کتاب در امتداد شب، «سیب تلخ» نام دارد. این داستان از ماجرایی واقعی الهام گرفته، و موضوع اصلی آن خرافات و باورهای جادویی‌ست. دومین داستان کتاب پیش رو، با عنوان «ساعت 00:25»، درباره‌ی تأثیراتِ ویرانگری‌ست که کتاب‌های معمایی در ذهن بر جای می‌گذارند. داستان سوم کتاب، که «باران آن شب» نام دارد، حول محور موضوع عشق و خیانت می‌گردد. و سرانجام، واپسین داستانِ مجموعه‌ی حاضر، با عنوان «دست‌های آلوده»، مشکلات عمیق و حادِ روانی‌ای را به تصویر می‌کشد که می‌تواند فردی معقول را به انسانی خبیث و شیطان‌صفت بدل کند.

در بخشی از این داستان می­خوانیم:

… وقتی‌ از‌ خواب‌ پریدم،‌ ساعت‌ نزدیک‌ به‌ چهار‌ صبح‌ بود. باز‌ هم‌ کابوس‌ دیده‌ بودم؛‌ اما‌ حتی‌ یک‌ لحظه‌اش‌ هم‌ یادم‌ نمی‌آمد.‌ البته‌ بهتر‌…! کمی‌ از‌ شیر،‌ آب‌ خوردم‌ و‌ نظرم‌ به‌ سمت‌ حیاط‌ جلب‌ شد.‌ صدای‌ جیر‌ جیر‌ درب‌ چوبی‌… از‌ پنجره‌ نگاه‌ کردم.‌ در‌ سرداب‌ بود.‌ شخصی‌ وارد‌ سرداب‌ شد‌ و‌ در‌ را‌ پشت‌ سرش‌ باز‌ گذاشت. نمی‌‌دانم‌ چرا؟‌ اما‌… حسی‌ مرموز،‌ مرا‌ به‌ آن‌ سو‌ می‌کشید‌… پس‌ موهایم‌ را‌ پشت‌ سرم‌ بستم؛‌ و‌ بی‌سر‌ و‌ صدا،‌ از‌ زیرزمین‌ خارج‌ شدم. با‌ احتیاط،‌ قدم‌ به‌ داخل‌ سرداب‌ گذاشتم‌ که‌ تنها‌ نور‌ ضعیفی‌ از‌ انتهای‌ آن‌ پیدا‌ بود.‌ خوشبختانه‌ موبایلم‌ همراهم‌ بود.‌ نور‌ چراغ‌ قوه‌اش‌ را‌ روشن‌ کردم‌… مقابلم‌ پلکانی‌ را‌ دیدم‌ که‌ انتهایش‌ پیدا‌ نبود.‌ به‌ آرامی‌ قدم‌ بر‌ روی‌ اولین‌ پله‌ گذاشتم. همچون‌ مسخ‌ شده‌ها‌ دیگر‌ کنترل‌ حرکاتم‌ را‌ نداشتم…

چاپ کتاب در انتشارات نارون دانش

انتشارات نارون دانش یکی از برترین ناشرین در حوزه چاپ کتاب می‌باشد. صاحبان اثر می‌توانند از خدمات ویراستاری کتاب و همچنین صفحه آرایی کتاب این انتشارات بهره‌مند شوند. انتشارات نارون دانش با در اختیار داشتن تیم متخصص طراحی جلد کتاب این امکان را دارد که در زمینه مربوط به طراحی جلد کتاب نیز به صاحبان اثر خدمات تخصصی ارایه نماید. جهت برقراری ارتباط با ما و اطلاع از مراحل چاپ کتاب می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما اقدام نمایید.

پایان رپورتاژ اگهی