زیبا سازی محل کار با کفپوش های فضای اداری تجاری

زیبا سازی محل کار با کفپوش های فضای اداری تجاری

در محیط­ های اداری تجاری با توجه به اهمیت دکوراسیون در نشان دادن برند خود، بسیار مهم است که تمامی المان­ های مورداستفاده در طراحی داخلی، زیبایی بصری مطلوبی را به وجود آورند. یکی از مهم­‌ترین المان­ ها در طراحی داخلی محیط ­های کاری، کفپوش آن است و با انتخاب کفپوشی مناسب می­توان فضایی بسیار شیک و متناسب برای محل کار خود خلق نمود.

با آگاهی از نکات کلیدی انتخاب کفپوش قطعاً شما می­توانید بهترین کفپوش را برای فضای کاری خود انتخاب نموده و به سادگی موفق به زیباسازی محل کار با کفپوش‌­های فضای اداری تجاری شوید. از این رو در این مطلب با هم با انواع کفپوش­ های اداری تجاری و نقش آن­ها در زیباسازی محل کار آشنا خواهیم شد:

انواع کفپوش اداری تجاری و نقش آن­ها در زیباسازی محل کار

انواع کفپوش اداری تجاری و نقش آن­ها در زیباسازی محل کار

این روزها تنوع کفپوش ­های اداری بسیار زیاد است و به راحتی می­توان متناسب با هر فضای کاری بهترین کفپوش را انتخاب نمود. در ادامه با چند مورد از بهترین کفپوش­ های اداری تجاری آشنا خواهیم شد:

چمن مصنوعی

ایده استفاده از چمن مصنوعی در فضاهای تجاری یکی از ایده‌­های بسیار جذاب است که به کمک آن می­توان فضای کاری خود را متحول کرد. شما می­توانید از چمن مصنوعی برای بخش ­های مختلف محل کار خود استفاده کنید تا ضمن ایجاد زیبایی بصری، فضایی بسیار گرم و صمیمی را برای کارکنان به وجود آورید. قطعاً محیطی که به واسطه چمن مصنوعی سرسبزی و طراوات فوق‌­العاده­ای به خود گرفته است در جذب مشتری و همچنین افزایش راندمان کاری نیز اثرگذاری بسیار خوبی خواهد داشت.

چمن مصنوعی در فضاهای تجاری

موکت

شما همچنین می­توانید با انتخاب موکت مناسب محیط کار نیز یک کفپوش بادوام، زیبا و مقرون به صرفه داشته باشید. موکت ­ها به دو دسته رولی و تایل تقسیم می­شوند و عایق بسیار خوبی برای صدا و حرارت هستند. موکت­ ها نیز گرمای دلنشینی به فضای کاری شما بخشیده و باعث می­شوند فضای صمیمی ­تری را برای فعالیت کارکنان داشته باشید. قیمت مناسب، کاهش هزینه سوخت و مصرف انرژی از دیگر مزایای این نوع کفپوش اداری تجاری محسوب می­شود.

کفپوش چوبی

کفپوش‌­های اداری چوبی نیز یکی از انتخاب­ های جذاب برای فضاهای اداری هستند. این کفپوش­‌ها یک انتخاب عالی برای افرادی به شمار آمده که به سبک کلاسیک علاقه داشته و دوست دارند یک دفتر کاری جذاب و شیک برای خود بسازند. البته شما می­توانید برای بخش­‌های مختلف فضای کاری خود از کفپوش­ های چوبی بهره بگیرید.

برای مثال در کنار انتخاب چمن مناسب روف گاردن شما می­توانید از تایل ترموود که نوعی کفپوش چوبی است استفاده نموده و فضایی بسیار لاکچری را برای این قسمت از محیط کار خود داشته باشید.

کفپوش اپوکسی

اپوکسی یک نوع رزین حرارتی است که جزو کفپوش­های اداری جدید محسوب می­شود. این کفپوش پس از اجرا، سخت و جامد شده و بسیار شیک و جذاب است. این کفپوش با توجه به ضخامت مایع اپوکسی می­تواند کفپوشی بسیار بادوام و ماندگار باشد که در مقابل فشار و ضربه مقاومت بسیار قابل قبولی را از خود نشان می­دهد. شما همچنین می­توانید به راحتی و تنها با یک تی تمیز و مرطوب این کفپوش­ را نظافت نمایید.

کفپوش سرامیکی

یکی از پراستفاده‌­ترین انواع کفپوش اداری تجاری سرامیک است که امکان استفاده از آن برای بخش ­های مختلف یک اداره یا محیط تجاری وجود خواهد داشت. این کفپوش‌­ها همچنین با توجه به تنوع طرح و رنگی که داشته به راحتی این امکان را به شما خواهند داد تا بهترین کفپوش متناسب با فضای کاری خود را انتخاب نمایید.

این نوع کفپوش همچنین قیمت مناسبی داشته و البته مانند خرید موکت از کارخانه شما می­توانید این کفپوش را نیز با خرید مستقیم­، ارزان­تر تهیه کنید.

کفپوش لمینت

کفپوش­‌های لمینتی نیز می­توانند برای فضاهای اداری انتخابی مناسب باشند. این نوع کفپوش مقاومت خیلی خوبی در مقابل رطوبت و ساییدگی داشته و شباهت ظاهری بسیاری به چوب یا کاشی دارد. استفاده از این کفپوش نیز می­تواند فضای بسیار شیکی را به محیط کاری شما ببخشد.

چطور بهترین کفپوش اداری را انتخاب کنیم؟

چطور بهترین کفپوش اداری را انتخاب کنیم؟

برای زیباسازی محل کار با کفپوش­‌های فضای اداری تجاری نیاز است که در زمان خرید این کفپوش به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • از آن جایی که محیط ­های کاری معمولاً فضای شلوغ و پر رفت و آمد هستند حتماً توجه داشته باشید که کفپوش انتخابی در مقابل رفت و آمد مقاومت خوبی را از خود نشان دهد و به راحتی آسیب نبیند و از طرفی نظافت آن آسان باشد.
  • کفپوش انتخابی برای فضای کاری همچنین نیاز است که شرایط تعمیر و نگهداری راحتی داشته باشد و در کمترین زمان بتوان این امور را انجام داد.
  • کفپوش مناسب برای محل کار همچنین نیاز است که قیمت مناسبی داشته و همچنین پروسه و هزینه نصب آن نیز مطلوب باشد.
  • برای انتخاب بهترین کفپوش حتماً توجه داشته باشید که کفپوش انتخابی شما باید با دیگر المان­‌های فضای کاری شما هماهنگ باشد.

حرف آخر

کفپوش ­ها یکی از بهترین گزینه ­ها برای خلق محیط کاری زیبا هستند. کافی است که ذوق و سلیقه به خرج داده و متناسب با شرایط کاری خود و همچنین دیگر اجزای طراحی داخلی دست به انتخاب بهترین کفپوش اداری تجاری بزنید.

پایان رپورتاژ آگهی