بیوگرافی فوژان قبادیان + عکس فوژان قبادیان

بیوگرافی فوژان قبادیان

فوژان قبادیان بازیگر تلویزیون و سینما متولد 18 اردیبهشت 1374 در تهران است. فوژان قبادیان اهل کردستان است این بازیگر هدف خود از بازیگری را کسب سیمرغ عنوان کرد. این بازیگر فارغ التحصیل از انجمن سینماگران جوان است که از دوران مدرسه به زمینه هنری وارد شده و با مجموعه زیرخاکی مشهور شد. فوژان قبادیان بازیگری را با بازی در لطفا مزاحم نشوید شروع کرد.

فعالیت های فوژان قبادیان

نخستین تجربه فوژان قبادیان در 20 سالگی در سال 1388 در فیلم لطفا مزاحم نشوید با نویسندگی و کارگردانی محسن عبدالوهاب رخ داد. بعد در سال 1393 در فیلم خانه دختر به ایفای نقش پرداخت و سال بعدی در سریال خانگی آسپرین برای شبکه خانگی بازی کرد. این بازیگر برای نخستین بار در مجموعه زیر خاکی به همراه پیمان جمشیدی و ژاله صامت وارد مجموعه تلویزیونی شد و با استقبال مخاطبان روبرو شد.

ازدواج فوژان قبادیان

این بازیگر مجرد است و ازدواج نکرده است.

کارگردان مورد علاقه

این بازیگر در یکی از گفتگوی خود به علایق و اهداف خود اشاره می کند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. از میان گارگردان ها علاقه دارم با آقایان اضغر فرهادی، هومن سیدی، جلیل سامان، روستایی، فریدون جیرانی و بسیاری از کارگردانان مطرح فیلم داشته باشم.

نقش های که دوست دارد

فوژان همچنین بیان می کند با اینکه سن و سال من نیست ولی علاقه دارم به جای خانم هدیه تهرانی در قرمز فریدون جیرانی یا در درباره الی یا در فیلم هیس دخترهای فریاد نمی زنند به جای خانم طباطبایی بازی کردم. برای من جذابیت بیشتری دارد نقش هایی را بازی کنم که جایی برای کار داشته باشند تا قادر به نشان دادن توانایی هایم باشم و قادر باشم این نقش را با تک تک سلول های بدنم احساس و نمایان کنم. مثلا دوست دارم نقش یک بیمار روانی یا معتاد را بازی کنم یا شخصیتی از یک آدم خیلی دوست داشتنی. من تصور می کنم می توانم همه نقش ها را اجرا کنم.

مافیا در سینما

وی درباره سینما گفت: متاسفانه مافیایی در سینما است اما من خودم با امید به کار خود ادامه می دهم و اعتقاد دارم زمانی که انسان برای هدفش بجنگد قطعا به آن خواهد رسید. یکی دیگر از مشکلات این شغل این است که برای کاری انتخاب می شوید و نیمه راه را می روید و ناگهان بی دلیل شما را حذف می کنند و بازیگران جدیدی را جایگزین می کنند. یکی از شیرمزایای این شغل و حرفه برای من و همه این بوده که می توانیم نقش خود را به خوبی ایفا کنیم و برای مخاطب باورپذیر بوده و شخصیت را دوست داشته باشد. سر صحنه فیلمبرداری حالم خیلی خوب است انرژی زیادی دارم و این سبب می شود همه غم هایم را از یاد ببرم.

فیلم های سینمایی فوژان قبادیان

لطفا مزاحم نشوید در سال روایت ناپدید شدن مریم
خانه دختر در سال پرسه در حوالی من در سال

 

فیلم های تلوزیونی قبادیان

نفس در سال  سریال آسپرین در سال
سریال زیر خاکی در سال

 

گردآوری: بخش بیوگرافی بازیگران روبکا