پت لینک سایت جامع اطلاع رسانی مراکز حیوانات

اگر حامی حیوانات هستید یا حیوان خانگی دارید و تاکنون نام “پت لینک” سایت جامع اطلاع رسانی مراکز حیوانات را نشنیده و با خدمات این مجموعه آشنایی ندارید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید، ما در این مقاله به معرفی پت لینک و خدمات ارائه شده توسط این مجموعه پرداخته ایم.

 

نگهداری از حیوانات در خانه

امروزه با توجه به سبک زندگی شهری و دور افتادن از طبیعت، افرادی که عاشق حیوانات هستند کمبود آنها را در زندگی خود احساس میکنند و تمایل به نگهداری از حیوانات در خانه دارند. بطورکلی حیوانات خانگی یا پت شامل گربه، پرنده، سگ، خرگوش،  خوکچه، همستر و ماهی بوده که میتوانید با فراهم کردن شرایط زندگی این حیوانات، در خانه از آنها نگهداری کنید. (هرگز نگهداری در خانه از حیواناتی مانند میمون، خارپشت، لاک پشتها، پرندگان وحشی و هر حیوانی که به این منظور از طبیعت جدا شده، توصیه نمی شود. نسبت به طبیعت مسئول باشیم)

یکی از نکات مهمی که باید به عنوان سرپرست حیوان خانگی به آن توجه داشته باشید شناخت مراکزی مانند کلینیک، پت شاپ، پانسیون، مراکز واکسیناسیون و… میباشد. اینکه در زمان بروز مشکلی برای سگ و گربه یا حیوان خانگی بتوانید پت خود را به نزدیکترین دامپزشکی محل برسانید در حفظ سلامتی و مراقبت از حیوانات اهمیت زیادی دارد و خوشبختانه امروزه کلینیکهای دامپزشکی مختلف در سراسر ایران آماده ی خدمت رسانی هستند. مثلاً اگر در شرق تهران سکونت دارید میتوانید با کلیک بر روی لینک دامپزشکی های شرق تهران با نام، اطلاعات و آدرس دامپزشکیهای واقع در شرق تهران آشنا شوید.

علاوه بر این “پت لینک” شرایطی را برای شما فراهم کرده که میتوانید از طریق صفحه ی “لیست دامپزشکی ها” و استفاده از فیلترهای استان، خدمات و ساعات کاری در صفحه ی مربوطه مراکزی که خدمات مورد نظر شما را ارائه میدهند، مشاهده نمایید.

کلینیک دامپزشکی حیوانات شبانه روزی

افرادی که حیوان خانگی دارند این موضوع را درک میکنند که این حیوانات همانند فرزند برای انسان عزیز بوده و در صورتیکه با مشکل ناگهانی مواجه شوند سرپرست حیوان سریعاً به دنبال مرکزی به جهت درمان حیوان خانگی خود خواهد بود.

خوشبختانه امروزه مراکز دامپزشکی شبانه روزی در اغلب شهرهای بزرگ در سراسر کشور بصورت تمام وقت آماده ی خدمت رسانی هستند و در صورتیکه حیوان شما با مشکل یا حادثه ی ناگهانی مانند تصادف، شکستگی دست و پا، غش یا بیهوشی مواجه شود شما میتوانید آن را سریعا به نزدیکترین کلینیک شبانه روزی محل خود برسانید. بطورکلی آشنایی با کلینیک و پت شاپ شبانه روزی تهران و شهرستانهای مختلف برای صاحبان حیوانات خانگی الزامی است.

اگر به دنبال شماره و آدرس نزدیکترین کلینیک دامپزشکی در محل خود هستید کافی است مقاله ی  شماره دامپزشکی شبانه روزی را مطالعه کنید با کلیک بر روی لینک مربوطه میتوانید اسامی دامپزشکیها و کلینیکهایی که بصورت شبانه روزی فعالیت میکنند را همراه با اطلاعات و لوکیشن دقیق آنها مشاهده کنید.

اگر ساکن کرج هستید اصلا نگران نباشید ما لیستی از بهترین دامپزشکیهای شبانه روزی کرج را در مقاله ای جداگانه برای شما آورده ایم برای دسترسی به لیست کلینیکهای کرج کافی است بر روی لینک لیست بهترین کلینیک دامپزشکی کرج کلیک نمایید.

 

خدمات پت لینک

پت لینک مرجعی کامل است که امکانات مختلفی شامل لیست دامپزشکیهای سراسر کشور، ثبت شناسنامه آنلاین حیوان خانگی و ثبت رایگان مراکز را در اختیار شما قرار میدهد، در صورتیکه صاحب یا سرپرست حیوان خانگی هستید یا کلینیک دامپزشکی دارید میتوانید از خدمات پت لینک به جهت پیدا کردن نزدیکترین دامپزشکی یا ثبت مرکز خود استفاده نمایید.

برای پیدا کردن کلینیکهای دامپزشکی اطراف خود میتوانید در فیلد مربوط به استان، از کادر کشویی و لیست نمایش داده شده، استان مورد نظر خود را انتخاب کنید، شما میتوانید در لیست دامپزشکیهای پت لینک خدمات ذیل را پیدا کنید:

پانسیون حیوانات

امروزه پانسیونهای مختلفی در سراسر کشور وجود دارند که شما میتوانید اطلاعات آن را در سایت پت لینک پیدا کنید. اگر در غرب تهران سکونت دارید ما تمامی پانسیونهای فعال در غرب تهران را در مقاله ی پانسیون سگ در غرب تهران آورده ایم، شما میتوانید با کلیک بر روی این لینک به اطلاعات تماس پانسیونهای غرب تهران دسترسی پیدا کنید.

اگر سفری در پیش دارید که نمیتوانید سگ یا گربه ی خانگی را با خود همراه کنید یا مجبور هستید چند روزی حیوان خانگی را تنها بگذارید بهتر است پت خود را به پانسیون حیوانات خانگی بسپارید. در واقع هتل یا پانسیون حیوانات محلی است که شما میتوانید حیوانات خانگی خود را برای مدت زمانی مشخص  به آنها سپرده و درصورتیکه پانسیون استاندارد و مناسبی را انتخاب کرده باشید، با تحویل حیوان به پانسیون خیالتان آسوده خواهد بود. به یاد داشته باشید اگر سگ یا گربه ی شما عادت غذایی خاصی دارد حتما با پرسنل پانسیون حیوانات در میان بگذارید.

اصلاح مو و شستشو

بیشتر کلینیکها خدماتی مربوط به شستشو، پیرایش و اصلاح موی حیوانات، کوتاه کردن ناخن را به مشتریان ارائه میدهند و شما میتوانید در ساعات کاری به کلینیکهایی که این خدمات را ارائه میدهند مراجعه کنید.

چکاپ و واکسیناسیون

تزریق واکسیناسیون یکی از نکاتی است که باید بعنوان سرپرست حیوان به آن توجه داشته باشید ما در پت لینک لیستی از مراکز تزریق واکسیناسیون را برای شما آورده ایم. علاوه بر این شما میتوانید در پت لینک قیمت واکسن حیوانات خانگی در سال جدید را مشاهده نمایید.

پت شاپ

اگر برای حیوان خانگی خود به دنبال غذا، مکمل و ویتامین، باکس، اسباب بازی یا تشویقی هستید میتوانید لیستی از پت شاپهای نزدیک محل زندگی خود را از طریق پت لینک پیدا کنید.

اگر به دنبال خدماتی مانند آموزش رفتاری، آزمایشگاه تشخیصی، حمل و جابجایی، کاشت میکروچیپ، جراحی حیوانات، جراح حیوانات، جرم گیری دندان، سونوگرافی و رادیولوژی حیوانات و تعرفه حمایتی هستید نیز میتوانید لیستی از مراکز ارائه دهنده ی این خدمات را از طریق سایت پت لینک پیدا کنید.

 

پیدا کردن حیوان خانگی از طریق پت لینک

گم شدن حیوانات خانگی مسئله ی ناراحت کننده ای است که متاسفانه امکان دارد با آن مواجه شوید بهترین کاری که میتوانید برای حیوان خانگی خود در این زمینه انجام دهید این است که از پلاکهای گردنی QR-code که نوآوری مختص پت لینک است، استفاده کنید. در واقع این مجموعه در این زمینه یک نوآوری داشته و آن هم طراحی، ساخت و فروش پلاک های گردنی هوشمند حیوانات است.

پلاکهای گردنی پت لینک،  دارای یک کد کیوآر هستند که هر شخص یابنده  با اسکن کد پلاک گردنی میتواند به اطلاعات صفحه دسترسی داشته باشد. در این صورت اگر شخصی حیوان خانگی خود را گم کند شخص دیگر میتواند با اسکن کد درج شده در پلاک گردنی حیوان تمامی اطلاعات صاحب حیوان را مشاهده کرده و آن را به سرپرستش بازگرداند. به جز پلاکهای گردنی کیو آر کد، شما می توانید بصورت رایگان در پت لینک صفحه ای برای حیوان خود ساخته و اطلاعات مربوط به حیوان را  در صفحه ی مربوطه وارد کنید. این صفحه در حقیقت شناسنامه ی آنلاین حیوان شما خواهد بود و همیشه به اطلاعات آن دسترسی خواهید داشت

به همین دلیل ما به شما پیشنهاد میکنیم در صورتیکه حیوان خانگی دارید حتما با تهیه ی پلاکهای گردنی پت لینک و تهیه شناسنامه ی آنلاین، از حیوان خود مراقبت کنید.

سخن پایانی:

ضمن تشکر از همراهی شما تا انتهای این مقاله، امیدواریم اکنون که با “پت لینک” به عنوان سایت جامع اطلاع رسانی مراکز حیوانات آشنا شده اید بتوانید از خدمات این مجموعه به بهترین نحو استفاده نمایید. پت لینک سایتی است که آشنایی با خدمات مختلف آن برای سرپرستان حیوانات خانگی و افرادی که صاحب کلینیک و دامپزشکی هستند ضروری است.