لوکس ترین و معروف ترین سالن های آرایشی دنیا

لوکس ترین و معروف ترین سالن های آرایشی دنیا، همیشه منبعی هستند برای الهام گرفتن سالن های زیبایی که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده اند. این مراکز به دلیل کیفیت بالای خدمات خود به شهرت و اعتبار دست پیدا کرده اند. از این رو الگوی بسیار خوبی هستند تا علاقمندان به این حوزه کاری، بتوانند از آن ها ایده گرفته و این ایده ها را در حرفه خود پیاده سازی کنند. در این مطلب با لوکس ترین و معروف ترین سالن های آرایشی دنیا آشنا می شویم و مزیت های رقابتی هر یک را به طور مجزا مورد بررسی قرار می دهیم.

هر نوع کسب و کاری را که شروع کرده باشید و در هر حرفه ای که مشغول به فعالیت باشید، همیشه لیستی از بهترین های آن کار وجود دارند که جزء سرآمدان و برترین ها هستند. سالن های زیبایی نیز یکی از مشاغلی محسوب می شوند که در تمام دنیا طرفداران زیادی دارند و روز به روز بر تعداد این مراکز زیبایی افزوده می شود.

به همین جهت میزان رقابت در آن بسیار تنگاتنگ است. اگر شما هم مدیر یک سالن زیبایی هستید که تمایل دارید مجموعه و برند خود را به اعتبار و شهرت کافی برسانید، بهتر است کمی با مراکز زیبایی معتبر در دنیا آشنا شده و نحوه خدمات رسانی آن ها را مورد بررسی قرار دهید. قطعا آشنایی با لوکس ترین و معروف ترین سالن های آرایشی دنیا می تواند، نکات آموزنده ای را در اختیارتان قرار داده و به خلاقیت و ایده پردازی شما کمک کند. در ادامه، مرجع معرفی بهترین های ارایشی در ایران ( baroro.ir ) لیستی از این مجموعه های معتبر و معروف را به شما علاقمندان ارائه می کند.

سالن آرایشی بیوتی کانکشن اسپا در دبی ( Beauty Connection Spa)

یکی از معتبرترین، بزرگ ترین و مطرح ترین سالن های آرایشی دنیا، سالن بیوتی کانکشن اسپا در امارات متحده عربی است. از جمله ویژگی ها و خدمات این سالن آرایشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·       ارائه مشاوره های کاربردی و باکیفیت به مشتریان برای تصمیم گیری بهتر آن ها در دریافت خدمات زیبایی

·       استفاده از مرغوب ترین و بروزترین تجهیزات و محصولات آرایشی برای ارائه خدمات به مشتریان

·       تنوع بالا در لاین های آرایشی از جمله لاین ناخن، لاین های تخصصی شنیون مو، رنگ مو، هیرکات، لاین اپیلاسیون، لاین مانیکور و پدیکور به طور مجزا

·       مجهز بودن به حمام مخصوص مراکشی

·       طراحی فوق لوکس و پیشرفته سالن زیبایی بیوتی کانکشن اسپا آن را به یک جاذبه گردشگری در دبی تبدیل کرده است.

·       به کارگیری بهترین و متخصص ترین پرسنل برای خدمات آرایشی

·       ارائه خدمات تخصصی و باکیفیت در زمینه پوست و مو و…

سالن آرایشی وی لانژ در سوئد ( Vi Lanzh)

استکهلم سوئد نیز دارای یکی از لوکس ترین  و معروف ترین آرایشگاه ها در دنیاست. نام این سالن آرایشی وی لانژ است. در این سالن زیبایی از فناوری و هنر آرایشی به صورت تلفیقی استفاده شده و همین مورد است که باعث شده این مرکز زیبایی بسیار خاص و منحصر به فرد باشد.

استفاده از جذاب ترین هارمونی رنگ ها به این سالن جلوه ای جذاب و لوکس بخشیده است. سالن وی لانژ از بهترین و مجرب ترین کادر آرایشی برخوردار است و به همین جهت با یک بار مراجعه به آن، خاطره ای خوش و به یاد ماندنی در ذهن شما ثبت خواهد شد. در این مرکز می توانید از جدیدترین و خاص ترین مدل های مو بهره مند شوید.

سالن آرایشی کاریتا د هوس آو بیوتی در فرانسه ( Carita the House of Beauty)

سال تاسیس و افتتاح این سالن زیبایی به سال 1951 میلادی برمی گردد. این سالن زیبایی را می توان یکی دیگر از بهترین و معروف ترین سالن های زیبایی در دنیا به شمار آورد که در پشت پرده نام آن داستانی نهفته است. کاریتا شخصیتی بوده که همیشه برای تغییر ظاهر خود در تلاش بوده است و این سالن نام خود را از این داستان الهام گرفته است.

پرسنل و مسئولین این سالن آرایشی همیشه و به طور مداوم، روش های خدمات رسانی و آرایشی خود را مورد تحلیل و بررسی قرار داده تا بتوانند همیشه با تکنیک های روز دنیا هماهنگ باشند. آن ها با اصلاح و بهبود روش ها، بکارگیری خلاقیت و ترفندهای جدید، سعی دارند تا همیشه حرفی جدید برای مشتریان خود داشته باشند. از این رو افراد زیادی وجود دارند که مشتاق دریافت خدمات زیبایی این مجموعه هستند.

سالن آرایشی مونچو مورنو در اسپانیا ( Moncho Moreno Madrid)

اگر در مادرید اسپانیا به دنبال ماهرترین و حرفه ای ترین آرایشگران هستید، بهتر است حتما سری به سالن آرایشی مونچو مورنو بزنید. این مجموعه، گروهی از بهترین و متخصص ترین نیروهای انسانی را گردآوری کرده و از پیشرفته ترین و بهترین تجهیزات برای خدمات رسانی شایسته به مشتریان استفاده می کند. در این سالن آرایشی از بهترین خدمات پوست و مو برخوردار خواهید شد، به گونه ای که تجربه لذت بخش آن همیشه در خاطرتان ثبت می شود.

این مرکز زیبایی برای زمان انتظار مشتریان خود نیز برنامه ای در نظر گرفته است. شما می توانید تا فرا رسیدن نوبتتان از کتابخانه بزرگ و آرشیو مجلات این سالن نهایت استفاده را داشته باشید. در فضای سالن از انواعی از شمع های تزئینی استفاده شده و با سرو نوشیدنی های محلی خوشمزه از مشتریان پذیرایی می شود.

سالن زیبایی آلتو سنسو در روسیه ( Alto Senso)

نام این سالن زیبایی ریشه ای یونانی داشته و به معنی (حس فوق العاده) است. واقعا هم می توان گفت بعد از خروج از این سالن زیبایی، حسی شگفت انگیز و فوق العاده خواهید داشت. استفاده از جذاب ترین دکوراسیون داخلی، تجهیزات پیشرفته و بروز، ظرافت بالا در کار و خدمات رسانی ویژه باعث شده تا این مجموعه به یکی از معتبرترین، لوکس ترین و بهترین سالن های آرایشی در دنیا تبدیل شود.

فضای داخلی این سالن را با استفاده از گل های سفید طبیعی دیزاین کرده اند و این حس زنده بودن و طراوت را در مشتریان زنده می کند. پرسنلی که در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند، جزء مجرب ترین افرادی هستند که مدارک خود را از معتبرترین آموزشگاه های دنیا دریافت کرده اند و معتقد هستند که می توانند زیبایی درونی مشتریان را با زیبایی بیرونی آن ها ترکیب کنند.