راز فروشگاه های وردپرسی موفق چیه ؟

چکیده : سایت های فروشگاهی از چه طریقی موفق میشوند؟ جهت بررسی این موضوع با ما همراه باشید…

راز فروشگاه های وردپرسی موفق چیه ؟

اگر درحال راه اندازی وب سایت فروشگاهی هستید و یا میخواهید وب سایت فعلی خود را از نظر رتبه و جایگاه در گوگل و موتور های جستجو بالا بیاورید و مانند فروشگاه های بزرگ جزو رتبه های برتر گوگل باشید به یکسری از ابزار و پلاگین ها نیاز دارید . برای بالا آمدن رتبه وب سایت شما باید به دنبال بهینه سازی موتور جستجو ( سئو ) باشید . سئو کاری نیست که شما بتوانید به راحتی انجام دهید چون قسمت های مختلفی دارد و برای برخی از قسمت های آن شما نیازمند به یک سئو کار حرفه ای هستید . اما ، قسمت هایی هم وجود دارد که شما میتوانید خودتان انجام دهید و با آنها رتبه سایت خود را تا حد زیادی بالا بیاورید . اگر شما هم از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده میکنید ، نیازمند یکسری از افزونه های هستید که با استفاده از آن بتوانید رتبه وبسایت خود را بالا بیاورید .

استفاده از این افزونه ها باعث میشود که تعداد بازدید کنندگان سایت شما تا حد زیادی افزایش پیدا کند و در نتیجه شما شاهد افزایش درآمد خود شوید . استفاده از این افزونه ها باعث میشود شما از نظر گوگل هوشمند و فعال به نظر بیایید و در نتیجه گوگل به شما توجه خاصی میکند . در ادامه با ما همراه باشید تا 3 افزونه ضروری وردپرس که شما با کمک آنها میتوانید رتبه وب سایت خود را بالا بیاورید را به شما معرفی کنم . و همینطور از وبسایتی نام ببرم که تمام افزونه های وردپرسی را با قیمت مناسب به شما عرضه میکند . نکته ای هم که در مورد آن فروشگاه وجود دارد این است که تمامی افزونه ها فارسی سازی شده اند .

افزونه Yoast SEO Premium

اولین قدمی که شما میتوانید در جهت معتبر کردن وب سایت خود در دنبا بردارید و خود را به گوگل معرفی کنید ، علاوه طراحی سایت پویا و ریسپانسیو ، شما نیازمند سئو مطالب ، محصولات و … در سایت خود هستید . مهمترین نکته که باعث درخشش شما و دریافت رتبه بالاتر سایت شما در موتور جستجو میشود ، بهینه سازی موتور جستجو است . برای اینکار روشهای مختلفی وجود دارند . همانطور که بالاتر گفتم برای انجام یکسری از خدمات سئو باید به یک متخصص سئو رجوع کنید ولی برخی از کارها هستند که شما میتوانید خودتان انجام دهید . یکی از کارهایی که شما خودتان میتوانید انجام دهید ، استفاده از افزونه های مناسب برای سئو کردن محتواهایی است که شما در سایت خود قرار میدهید . افزونه هایی که میتوانند شما را در سئو کردن مقالات ، محصولات و … به بهترین شکل یاری کنند .

برای بهینه سازی موتورهای جستجو ، افزونه های مختلفی وجود دارد که شما میتوانید از هرکدام آنها استفاده کنید . اما ، بهترین افزونه میان آنها که تمامی طراحان سایت به کارفرمایان خود توصیه میکنند ، افزونه Yoast SEO Premium است .

افزونه  Yoast Seo premium یکی از محبوب ترین افزونه های بهینه سازی موتور جستجو است برای وردپرس است . این افزونه با استفاده از تکنیک های سئو بهینه ، به صورت خودکار و قابل تنظیم ، متون ، عناوین صفحات ، توضیحات متا ، لینکها و سایر عوامل سئو را برای بهتر دیده شدن توسط موتورهای جستجوی اینترنت ، بهینه میکند . این افزونه به کاربران این امکان را میدهد که به راحیت هر صفحه یا مطلبی را ویرایش کنند و در عین حال سایر عوامل و نکات سئو را رعایت کنند . با استفاده از این افزونه به بهبود رتبه سایت خود در موتورهای جستجوی اینترنت کمک کنید .

این افزونه تا حدی ، جامع ترین راه ها را برای حفط سلامت و سئو مطالب شما ارائه میکند . این افزونه با بیش از 5 میلیون نصب ، یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس است .

افزونه WP Rocket

پس از بروزرسانی های جدید گوگل ، یکی از عوامل مهم که میتواند در سئو سایت شما تاثیر مثبت بگذارید ، قابلیت استفاده از آن است . بخش بزرگی از قابلیت استفاده به سرعت سایت اختصاص پیدا میکند . سایت هایی که به سرعت بارگذاری میشوند بازخورد مشابهی با سایت هایی که به سختی لود میشوند ، ندارند . گوگل به سایت هایی با سرعت لود بالا توجه بسیار ویژه ای میکند . گاهی اوقات ، وجود کش در وب سایت شما باعث میشود که سرعت سایت شما پایین بیاید . به همین دلیل باید به دنبال پاک کردن کش وب سایت خود باشید . یک راه ساده برای پاک کردن کش وب سایت های وردپرسی استفاده از یک افزونه کاربردی است .هنگامی که یک مطلب که شما آنرا حذف کرده اید ولی در حافظه سایت شما باقی مانده باشد ، سرعت سایت شما را کم میکند و کاربر بعد از کلیک برای وارد شدن به سایت شما ممکن است برای مدت طمان طولانی منتظر بماند . در نتیجه باید زمان بارگذای را سریع کنید .زمان بارگذاری سریع به معنی تجربه کاربری بهتر و در نتیجه عملکرد بهتر سایت شما نزد گوگل است . پیشنهاد من به شما ، افزونه WP Rocket است . افزونه WP Rocket یک افزونه پرکاربرد برای بهبود سرعت وب سایت های وردپرسی است که تاثیر بسیار مثبتی در سئو وب سایت شما میگذارد . این افزونه امکانات مختلفی مانند کش کردن صفحات ، کاهش حجم کدها ، بهینه سازی تصاویر ، کاهش فایل های CSS و ساز فایل های استاتیک و همچنین بهینه سازی دیتابیس فراهم میکند . همچنین افزونه WP Rocket بهینه سازی محتوای شما و عناوین صفحات وبسایت شما را با استفاده از ویژگی هایی مانند تجزیه و تحلیل محتوا انجام میدهد .به طور کلی ، این افزونه باعث بهبود عملکرد وب سایت شما ، بارگذاری سریع صفحات وب سایت ، کاهش نرخ ریت باندینگ و همینطور بهبود رتبه سایت شما در موتور های جستجو را انجام میدهد .همچنین استفاده از هاست اختصاصی وردپرس می تواند کمک زیادی به سرعت لود و بهینه سازی سایت های وردپرسی نماید.

افزونه WP Smush Pro

کاهش حجم تصاویر و بهینه سازی تصاویر یکی از بهترین کارها برای بهینه سازی موتور جستجو است . زمانی که مردم به دنبال بهینه سازی موتور جستجو و سئو تصاویر خود هستند ، تنها موردی که به آن توجه میکنند ، بهینه سازی حجم تصاویر و نوشتن متن جایگزین ( Alt ) است . سئو تصاویر سایت یک علم واقعی است و فراتر از این موارد است . یکی از نکاتی که هنگام بارگذاری تصویر باید به آن توجه کنید ، انتخاب بهترین فرمت از تصویر است . فرمت درست از تصویر میتواند تاثیر زیادی در رتبه سایت شما بگذارد .

افزونه WP Smush Pro یکی دیگر از افزونه های ضروری برای بهینه سازی تصویر وردپرس است . این افزونه به کاربران این امکان را میدهد تا تصاویر موجود در سایت را با بالاترین کیفیت ولی حجم کمتری ذخیره کنید . از قابلیت های این افزونه میتوان به کاهش اندازه تصاویر ، بهینه سازی تصاویر ، افزایش سرعت بارگذاری تصاویر ، تجزیه و تحیل بهینه سازی فرمت های تصاویر و همینطور فشرده سازی تصاویر بر اساس اندازه دستگاه و تنظیمات دستگاه دسترسی پیدا کرد . با استفاده از WP Smush Pro میتوایند حجم صفحات سایت خود را بهبود ببخشید . میزان بارگذاری سایت خود را بهبود بدهید و در نتیجه به رتبه سایت خود در موتور های جستجو کمک کنید .

خب ! سوالی که پیش میاد اینه که این افزونه هارو از کجا بخرم .

توسعه دهندگان وردپرس یکی از چندین فروشگاه آنلاینی است که به فروش افزونه های وردپرس مشغول است .

شما میتوانید انواع افزونه های وردپرسی و فارسی سازی شده توسط تیم توسعه دهندگان وردپرس را با کمترین قیمت ممکن خریداری کنید . برخی از افزونه های موجود در فروشگاه توسعه دهندگلن ورد پرس :

  • افزونه المنتور هپی اددان 
  • افزونه وردفنس
  • افزونه خرید دوباره محصولات ووکامرس
  • افزونه ابزار کلمات کلیدی گوگل
  • افزونه ساخت جداول در وردپرس
  • افزونه اتصال ووکامرس به گرویتی
  • افزونه پرسش و پاسخ حرفه ای
  • افزونه چند فروشندگی دکان پرو
  • افزونه پرداخت چند مرحله ای وردپرس
  • افزونه حمل و نقل پیشرفته محصولات
  • افزونه تغییر رنگ و تصاویر
  • افزونه تصویر 360 درجه
  • افزونه مدیریت و فروش گارانتی
  • افزونه بهینه سازی تصویر
  • افزونه ویرایشگر نقش و دسترسی کاربران
  • افزونه سئو یواست پرمیوم
  • افزونه یکی بخر یکی رایگان ببر
  • افزونه ساخت بسته نصبی آسان
  • قالب وردپرس آگهی و دایرکتوری
  • افزونه پیش پرداخت ووکامرس
  • افزونه لینک دهی خودکار کلمات کلیدی
  • افزونه گردونه شانس وردپرس
  • افزونه ثبت نام کاربر توسط گرویتی
  • افزونه تب محصول سفارشی
  • افزونه ویرایش گروهی محصولات
  • افزونه کوپن های هوشمند
  • افزونه رنک مث پرو
  • افزونه امتیاز و پاداش ووکامرس
  • افزونه فروش اقساطی محصولات
  • افزونه لیبل پیشرفته محصولات
  • و …

دلایلی که طراحان و مدیران وب سایت ها باید توسعه دهندگان را انتخاب کنند

تیم توسعه دهندگان وردپرس همواره تلاش میکند بهترین ترجمه را برای محصولات خود انجام دهد و به همین دلیل ، تمامی افزونه های موجود در وب سایت به صورت 100 در 100 فارسی سازی شده اند و شما بدون داشتن هیچ مشکلی میتوانید از ان استفاده کنید . قبل از اینکه شما بخواهید این افزونه را دانلود و استفاده کنید ، متخصصان ما بارهای بار هر افزونه را امتحان کرده اند و تمامی مشکلات را از بین برده اند و شما میتوانید با خیال راحت پلاگین مورد علاقه خود را خریداری کنید . علاوه بر اینها ، تمامی محصولات فروشگاه wpdevs آپدیت و بروز هستند و شما میتوانید در هرزمانی اقدام به خرید بروز ترین نسخه هر افزونه و قالب کنید . اگر هم شما از قبل یک محصول را خریداری کرده باشید و بعد از مدتی برای آن افزونه آپدیتی آمده باشد ، تیم پشتیبانی از طریق ایمیل و راه های ارتباطی به شما اطلاع خواهند داد و فایل  جدید از طریق پنل کاربری شما برای شما در دسترس خواهد بود . یکی از دلایل مهم که باعث محبوبیت وب سایت wpdevs بین تمامی طراحان وب سایت شده است ،قیمت های بسیار مناسب پلاگین ها میباشد . این مورد به این دلیل است که تمامی قسمت های سایت از جمله طراحی سایت ، پشتیبانی ، ترجمه و خرید های قالب ها ، گرافیک و … توسط همین تیم انجام میشود و به همین دلیل ، بسیاری از هزینه های اضافی از فروش محصولات حذف میشوند . همچنین شما میتوانید از تخفیف های ویژه و شگفت انگیز سایت برای خرید افزونه ها استفاده کنید . علاوه بر اینها ، اگر دنبال محصولی بودید که در سایت موجود نبود و یا شما نتوانستید محصول مورد نظر خود را پیدا کنید میتوانید از طریق یکی از راه های ارتباطی با سایت ، افزونه یا قالب مورد نظز حود را درخواست کنید . بعد از درخواست شما ، در اولین فرصت در صورت امکان محصول مورد نظر شما تهیه و فایل آن برای دانلود و خرید داخل سایت قرار میگیرد . نکته ای که باید بدانید این است که محصولات wpdevs تنها پس از تایید کیفیت و اصالت تیم تخصصی بررسی محصول ، در فروشگاه توسعه دهندگان وردپرس قرار میگیرند . شما با خرید هر محصول از توسعه دهندگان ، 6 ماه پشتیبانی تصمین شده همراه با گارانتی بازگشت وجه دریافت خواهید کرد . آدرس وب سایت : wpdevs.ir

پایان رپورتاژ اگهی