خرید اینترنتی انواع تسمه تایم با قیمت مناسب

چکیده : برای خرید انواع تسمه تایم و سایر لوازم یدکی خودرو می توانید به فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو پژمان پارت مراجعه کنید.

 

تسمه تایم یکی از پرکاربرد ترین و اصلی ترین قطعات یک خودرو بشمار می رود، این قطعه مثل سایر قطعات ماشین نیست که در صورت خراب شدن تعویض شود. در نگهداری و در هنگام خرید تسمه تایم باید حساسیت بیشتری نسبت به دیگر قطعات خودرو به خرج داد، چراکه در صورت پاره شدن آن، خسارت های زیادی را باید به دوش بکشید و با توجه به اینکه نوسانات بازار کنونی زیاد شده است قیمت تسمه تایم هم افت و خیز زیادی دارد.

تسمه تایم وظیفه باز و بسته کردن دریچه ها را همزمان با حرکت پیستون ها بر عهده دارد. اگر شکسته شود، سوپاپ ها در زمان نامناسبی باز می شوند و در نهایت به پیستون های بزرگتر برخورد می کنند و باعث آسیب جدی به موتور می شوند. تسمه تایم برای مطمئن شدن از متناسب بودن حرکت میل بادامک یا میل بادامک با حرکت میل لنگ ایجاد شده است.

خرید تسمه تایم

چه زمانی باید تسمه تایم را تعویض کرد؟

میل سوپاپ حرکت چرخشی خود را به دلیل همین تسمه تایم یا تسمه تایمینگ از حرکت چرخشی میل لنگ فراهم می کند. میل سوپاپ وظیفه باز و بسته کردن سوپاپ های هوا و دود را در زمانهای مشخص به عهده دارد. تسمه تایم دارای عمر مشخصی می باشد عمر این تسمه بسته به نوع خودرو می تواند بین شصت تا نود هزار کیلومتر باشد پارگی تسمه تایم در حین حرکت در بعضی از خودرو ها می تواند منجر به آسیب رساندن به بخشهایی از موتور و ایجاد خسارت گسترده تر گردد. بنابراین توصیه می کنیم که قبل از پایان یافتن عمر تسمه تایم، برای تعویض آن اقدام نمایید.

خرید اینترنتی تسمه تایم از پژمان پارت

خرید تسمه تایم آن هم اینترنتی در دنیایی که محصولات تقلبی به خوبی طراحی شده اند، بی تردید کار راحتی نخواهد بود. در خیابان ها که قدم می گذاریم تعدادی زیادی مغازه لوازم یدکی به چشم می خورد. تابلو های رنگارنگ مغازه ها دائماً توجه مان را جلب می کند، اما هر کدام قیمت تسمه تایم متفاوتی را می دهند. هرکدام چیزی می گویند؛ یکی دلیل گرانی محصولاتش را اصل بودن محصولاتش می نامند، دیگری که لوازمش ارزان تر است می گوید قیمت اصلی برای خرید تسمه تایم همین است.

احتمالا یکی از این نوع گزینه های پیش رو را برای خرید تسمه تایم پژو انتخاب می کنید. البته طبق گفته  یکی از اساتید مشهور دانشگاه استنفورد آمریکا، بهتر است خرید خود را در همان لحظه اول به سرانجام برسانید، زیرا هرچه خرید تسمه تایم شما طولانی تر شود، آشفتگی و تشویش بر شما غالب می شود؛ یکی دیگر از محاسن خرید در دقایق اولیه این است که به شما کمک می کند تا دیگر نگران گزینه های از دست رفته تان نباشید، زیرا دیگر نمیدانید که چه فرصت های خریدی برای شما وجود داشته است و شما از دست داده اید.

به همین دلیل با گسترش کسب و کار های اینترتی و افزایش فروشگاه های مجازی مردم در تلاش اند که با یاری گرفتن از فروشگاه های گسترده اینترنتی، هم اتلاف وقت را به حداقل برسانند و با تنوع و انواع فروشنده ها و بدون شنیدن ادبیات های مختلف که برای فروش بهترشان بکار می برند، محصول خود را خریداری نمایید. خرید تسمه تایم پژو هم از این قاعده مستثنی نیست و سایت پژمان پارت برای عرضه ی آنلاین محصولات و قطعات خودرو ایجاد شده است.

قیمت تسمه تایم پژو

قیمت تسمه تایم پژو

قیمت تسمه تایم پژو به عوامل مختلف بستگی دارد؛ خرید تسمه تایم مناسب پژو اگر کیفیت داشته باشد از 90 هزار تا 160 هزار کیلومتر می باشد که باید به نشانه های خرابی این قطعه توجه لازم را داشته باشید قیمت تسمه تایم پژو، در زمان نگارش این مقاله، معمولا از 200هزار تومان تا 500 هزار تومان قیمت دارد.

قیمت تسمه تایم 206

تسمه تایم یا تسمه تایمینگ یکی از مهمترین قطعات پژو 206 است. به دلیل این که اهمیت زیادی دارد باید به سلامت آن کاملا توجه داشت پس زمان تعویض و خرید تسمه تایم 206 بسیار مهم است. قیمت تسمه تایم 206 از در محدوده 250 هزار تومان تا 600 هزار تومن است. توصیه می شود اگر تسمه تایم پژو 206 از نوع تولیدی کارخانه می باشد و رانندگی شما فشاری روی آن ندارد، بعد از کارکرد 90 هزار کیلومتر به فکر خرید تسمه تایم 206 جدید باشد. اما کلا عمر مشخص شده تسمه تایم 206 میانگین 60 هزار کیلومتر مشخص شده است و لازم است در این زمان به فکر تسمه تایم جدید باشید.

از معروف ترین برند های تسمه تایم برای پژو 206 می توان پاورگریپ، دانگیل و دایکو را معرفی کرد. قیمت تسمه تایم 206 برای این برند ها به طور معمول بالاتر از اجناس فیک در بازار است اما اصالت و کیفیت جنس این سه برند تضمین می کند که اختلالی در عملکرد آنها بوجود نمی آید. این نوع تسمه تایم ها دارای گاانتی 1 ساله یا 65 هزار کیلومتر هستند که نگرانی ما را هنگام خرید تسمه تایم 206 از بابت ارجینال بودن قطعه رفع می کند.

قیمت تسمه تایم 405

تسمه تایم 405 باید قبل از پایان یافتن عمر تسمه تایم، اقدام به تعویض آن کنید وگرنه به موتور خودرو آسیب جدی وارد می شود. زمان تعویض تسمه تایم بستگی به عملکرد و میزان کار خودرو دارد. اینطور نیست که برای همه خوردو ها یک مدت زمان یا کیلومتر یکسان مشخص کنند، اما زمانی که کارکرد خودرو به 60 هزار رسید بهتر است تسمه تایم تعویض گردد. بهترین زمان تعویض تسمه تایم پژو 405 بعد از کارکرد 70 هزار کیلومتر خودرو است.

البته کیلومتر به تنهایی ملاکی برای تعویض تسمه تایم نیست، چون امکان دارد خودرویی چدین سال کار نکرده باشد، که در این صورت زمان استفاده از تسمه تایم گذشته باشد و باید تعویض شود. به طور معمول از زمان تولید تسمه تایم 3 تا 5 سال می توان قابل استفاده باشد. قیمت تسمه تایم 405 به عوامل مختلفی مثل برند و کیفیت این قطعه بستگی دارد.

پژمان پارت بهترین فروشگاه لوازم یدکی

پژمان پارت بهترین فروشگاه لوازم یدکی

سایت پژمان پارت یکی از معتبر ترین فروشگاه های خرید تسمه تایم 206 و خرید تسمه تایم پژو است، که می توانید در آن از انواع برندهای برتر مانند پاورگریپ، دانگیل، ایساکو، رایکالتون و …  با ضمانت اصل بودن و گارانتی طولانی مدت سفارش دهید. فروشگاه اینترنتی پژمان پارت یکی از بهترین فروشگاه ها برای خرید اینترنتی قطعات خودرو در ایران است؛ گارانتی بازگشت، اصالت کالا، ارسال سریع و مشاوره تخصصی از جمله ویژگی های مهم در پژمان پارت است که از ابتدای تاسیس این فروشگاه اینترنتی، مورد توجه افراد بوده است.

پس همین حالا به سایت پژمان پارت  به آدرس pejmanpart.ir مراجعه نمایید و با خرید تسمه تایم 206 و انواع خودرو و سایر محصولات پژمان پارت، از کیفیت و مرغوبیت این قطعه مهم، مطمئن شوید. شما همچنین می‌توانید با شماره های ۰۲۱۲۲۳۰۶۶۱۸-09307474010 بگیرید تا کارشناسان و پشتیبانان پژمان پارت مشاوره های لازم برای خرید بهترین تسمه تایم را به شما ارائه دهند.

پایان رپورتاژ آگهی