انواع محصولات مفتولی و توری فلزی در حصار آنلاین

ایجاد امنیت در محل زندگی و کار یکی از اصلی ترین و مهم ترین اقداماتی است که جوامع اهمیت زیادی به آن می دهند. از این رو ابزار های بسیاری به منظور ایجاد امنیت ساخته شده است. که انواع توری فلزی از مهم ترین و پر کاربردترین آن ها به شمار می آیند. همانطور که می دانید این توری ها دارای انواع گوناگونی هستند که برای کاربرد های متنوعی ساخته می شوند. به طور معمول تقسیم بندی انواع توری ها بر اساس سایز سیم مفتول، روش تولید توری و ابعاد چشمه صورت می گیرد. مجموعه حصار آنلاین یکی از شناخته شده ترین تولید کنندگان انواع محصولات مفتولی و توری در ایران است.در ادامه قصد داریم شما را با انواع توری مرغی، گابیون، حصاری، سرندی، مش و… در حصار آنلاین آشنا نماییم.توری فلزی در واقع نوعی شبکه فولادی است که از بافته شدن سیم‌ها بر روی هم و کشش ورق فولادی بر روی آن به وجود می‌آید. برای تولید این توری براساس کاربردی که قرار است داشته باشد از دو نوع سیم مفتول ساده و یا آجدار استفاده می شود. همچنین انواع توری فلزی به دو صورت ورقه‌ای یا رولی روانه بازار شده و به فروش می رسند. این محصولات براساس اندازه چشمه و ضخامت نیز دارای کاربرد های متفاوتی هستند. انواع توری های فلزی مطابق با درصد کربی که در ساختار خود دارند در برابر سایش مقاوم هستند.

پایه فنس

توری پرسی

این نوع توری در واقع نوعی سیم مفتول است. که تار و پود این توری به صورت عمودی و افقی روی یکدیگر بافته می‌شود و این عملیات بافت توری به وسیله دستگاه بخصوصی صورت می گیرد. بهتر است بدانید که در محل اتصال آنها با یکدیگر هیچ نوع جوشی انجام نخواهد گرفت. به طور معمول از سیم مفتول با ضخامت 2 الی 6 میلی متری برای ساخت توری پرسی استفاده می شود. از مهم ترین ویژگی مثبت این توری می توان به مقاومت بالای آن در برابر خراش اشاره داشت. استفاده از توری پرسی در ساخت قفس حیوانات، مش بند و در ساختمان سازی به وفور مشاهده می شود. همچنین در حفاظ بندی درب و پنجره و یا فونداسیون کف این توری کاربرد دارد.

توری پرسی

توری حصاری

برای ساخت توری حصاری از مفتول گالوانیزه استفاده می شود به همین دلیل این نوع توری دارای استحکام و دوام بسیاری خواهد بود. زیرا فولاد ضد زنگ یا گالوانیزه علاوه بر بالا بردن طول عمر محصول از نظر اقتصادی نیز بسیار به صرفه است. همچنین کیفیت و امنیت بالا در کنار نصب و اجرای آسان این نوع توری باعث شده است که در کاربرد های متنوعی مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال از مهم ترین کاربرد های این توری می توان به استفاده در حفاظ بزرگراه‌ها، فرودگاه و ترمینال، اجرای فنس و حصارکشی، قفس حیوانات، استفاده در دیوارهای بتنی، استفاده به عنوان مانع برای سقوط افراد و مصالح در ساختمان سازی و … می توان اشاره داشت.

توری حصاری

توری مرغی

از دیگر محصولات مفتولی که توسط مجموعه حصار آنلاین تولید و در بازار به فروش می رسد توری مرغی می باشد. این توری به صورت سوراخ‌‎‌های شش ضلعی و با ضخامت 0.4 و 0.7 است که شباهت بسیار زیادی بین آن و توری فرنگی وجود دارد. توری مرغی در بازار در انواع ایرانی و چینی به فروش می رسند که نوع ایرانی آن ها به روش گالوانیزه گرم و نوع خارجی به روش گالوانیزه سرد تولید می شود، به همین دلیل توری مرغی ایرانی از کیفیت و دوام بسیار بالاتری نسب به نوع خارجی خود برخوردار است. از جمله کاربرد های این توری می توان استفاده در سقف، گچ کاری و دور ستون ها، در زیرسازی کاشی را نام برد.توری فرنگی ایرانی نیز به روش گالوانیزه گرم تولید می‌شود. در مقابل توری فرنگی چینی به روش گالوانیزه سرد ساخته می‌شود. همانطور که پیش تر نیز گفته شد این توری شباهت بسیاری به توری مرغی داشته از این رو دارای کاربردهای تقریبا یکسانی هستند، اما این توری ها از نظر اندازه قطر متفاوت هستند.

توری مرغی

شما می توانید با خیال راحت انواع توری های فلزی نظیر توری گابیون، مرغی، سرندی، حصاری، فرنگی و انواع محصولات مفتولی نظیر سیم خاردار، مفتول گالوانیزه و مفتول مسوار را از مجموعه حصار آنلاین خریداری نمایید. این فروشگاه یکی از مطمئن ترین تولید کنندگان انواع محصولات مفتولی و توری فلزی است که تمامی محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به بازار عرضه می کند. برای خرید  پایه فنس و دیگر محصولات حصارآنلاین و یا دریافت مشاوره رایگان می توانید از طریق شماره 55449400-021 تماس با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید. همچنین با مراجعه به وب سایت حصار آنلاین به نشانی https://hesaronline.com/ می توانید به اطلاعات بیشتری درباره هر یک از محصولات دست یابید.

سیم خاردار