آشنایی با انواع کلیپس مو

بسیاری از ما معتقدیم که موی بلند بسیار زیباست اما خانم‌هایی که تجربه داشتن موی بلند را دارند به خوبی می‌دانند که موهای بلند تا چه حد می‌تواند دردسر آفرین باشد. از دردسرهای مراقبت و نگهداری که بگذریم موهای بلند هنگام فعالیت‌های روزانه مانعی هستند که از طریق مزاحم شدن و از بین بردن تمرکز، در حرکات و فعالیت‌های فرد محدودیت ایجاد می‌کنند؛ به عنوان مثال ورزش کردن و آشپزی کردن از جمله فعالیت‌هایی هستند که با موی بسته، راحت‌تر صورت می‌پذیرند. راه‌های بسیاری برای جلوگیری از مشکلات ناشی از باز بودن مو وجود دارد. برخی با کش مو، برخی با گیره مو و برخی حتی با یک مداد، موهای خود را جمع می‌کنند. اما در این میان  یکی از موثرترین راه‌ها استفاده از یک کلیپس مو است. کلیپس که یک اکسسوری ملموس و شناخته شده برای خانم‌هاست از یک شانه جمع کننده و یک فنر تشکیل شده است که باعث می‌شوند نسبت به سایر شیوه‌ها، بهتر، سریع‌تر و آسان‌تر فرآیند جمع کردن مو صورت پذیرد. خرید کلیپس مو که به عنوان یک اکسسوری پر مصرف، در انواع مختلفی در بدلیجات دودووم به فروش می‌رسد که در ادامه، به معرفی انواع مختلف آنها می‌پردازیم.

انواع کلیپس مو

همان طور که گفته شد ساختار کلیپس مو که شامل یک شانه دو طرفه و یک فنر در انتهاست در تمامی انواع آن از کوچک‌ترین تا بزرگ‌ترین گرفته، یکسان است. تفاوت میان انواع مختلف آن بیشتر مربوط به تفاوت‌های جنس مواد سازنده و ظاهری است و خوب است بدانید که فرقی نمی‌کند کلیپس مو شما از کدام نوع باشد، همیشه با خراب شدن فنر، که غالباً در اثر در رفتن آن اتفاق می‌اقتد کلیپس موی شما از کار خواهد افتاد. از نظر ویژگی‌های مربوط به جنس مواد سازنده و ظاهر،  انواع مختلف کلیپس مو به شرح زیرند.

  • کلیپس مو فلزی

کلیپس فلزی یک کلیپس نشکن است که سطح بیرونی آن معمولاً نقره‌ای یا طلایی رنگ هست و با عرق سر شما تغییر رنگ نمی‌دهد. درخشندگی و براقی بالای این کلیپس‌ها باعث شده تا یکی از نمونه‌های پرفروش بدلیجات دودووم در بازار بدلیجات قشم باشند. اگر به دنبال یک کلیپس دائمی هستید و دغدغه هزینه‌اش را ندارید پیشنهاد ما به شما انتخاب این مدل است

  • کلیپس مو مجلسی

از انواع پرطرفدار کلیپس‌های فلزی، می‌توان به زیر مجموعه مجلسی آنها اشاره کرد. این کلیپس موها که از یک کلیپس موی فلزی به همراه تعدادی نگین، مروارید و … تشکیل شده‌اند یک انتخاب فوق العاده برای طراحی یک مدل موی باز و بسته و حتی بسته هستند. با طراحی‌هایی که بر روی کلیپس موهای مجلسی صورت می‌گیرد، آنها به یک اکسسوری موی شیک و مجلسی تبدیل می‌شوند که می‌توانند زیبای موهای افراد را چندین برابر کنند.

  • کلیپس مو پلاستیکی

از ساده‌ترین انواع کلیپس مو، می‌توان به کلیپس موهای پلاستیکی اشاره کرد. این کلیپس‌ موها به دلیل قابلیت شکنندگی بالا و جلوگیری از شکست زود هنگام، معمولاً شانه‌های کلفت‌تری نسبت به انواع فلزی دارند. اما با این حال نیز پس از مدتی در اثر کوچک‌ترین ضربه، به عنوان افتادن از دست، ممکن است بشکنند و برای همیشه بی‌مصرف شوند. مزایای این نوع کلیپس‌ها، تنوع رنگ بسیا  بالای آنهاست؛ شما تقریباً می‌توانید کلیپس مو پلاستیکی در هر رنگی پیدا کنید. علاوه بر مقاومت پایین‌تر، تفاوت این دست کلیپس‌ها نسبت به نوع فلزی، پایین‌تر بودن قیمت آنها نیز می‌باشد.

  • کلیپس مو نشکن

کلیپس مو نشکن را می‌توان یک زیر مجموعه مقاوم از کلیپس‌ موهای پلاستیکی دانست. این دست کلیپس‌ها که از نوعی پلاستیک مقاوم و متفاوت ساخته می‌شوند در برابر ضربه و آسیب مقاومت بیشتری نسبت به نوع ساده نشان می‌دهند و عمر مفید بیشتری دارند. یک کلیپس مو پلاستیکی نشکن همانند نوع ساده، از مزیت دارا بودن طیف گسترده رنگی برخوردار است و می‌توان گفت که با نوع فلزی، رنج قیمت مشابه و یکسانی دارد.

  • کلیپس پارچه‌ای

احتمالاً دوره‌ای را به یاد دارید که کلیپس‌های حجیم بسیار مد بودند و تقریباً در هر صحنه‌ای، فردی با کلیپس مویی اندازه یک توپ دیده می‌شد! این کلیپس‌ها که از کلیپسی پایه‌ای و پلاستیکی ساخته می‌شوند توسط پارچه و تور تزیین می‌شوند و غالباً به شکل گلی بزرگ در می‌آیند. امروزه کم‌تر کسی را پیدا می‌کنید که از این نوع کلیپس‌ها استفاده کند اما برای افرادی که موهای کم حجمی دارند همچنان کلیپس‌های پارچه‌ای راهکار خوبی برای پوشاندن حجم کم مو است.

در مطلبی که خواندید با انواع مختلف کلیپس مو آشنا شدید. اگر به دنبال یک فروشگاه معتبر جهت تهیه کلیپس مو هستید اجاره دهید تا به شما فروشگاه بدلیجات دودوم را معرفی کنیم.

عمده فروشی کلیپس قشم، بدلیجات دودوم

بدلیجات دودوم یکی از بهترین و خوش آوازه ترین بدلیجات قشم، که سر تا سر پوشیده از محصولات جذاب و خیره کننده است. انواع اکسسوری‌هایی که ممکن است نیاز داشته باشید را می‌توانید در بدلیجات دودووم پیدا کنید. افرادی که تجربه سفر به جزیره زیبای قشم را داشته‌اند ممکن است نام این فروشگاه بدلیجات جذاب را به دلیل محصولات خاص و با کیفیت آن شنیده باشند. امروزه به دلیل استقبال بالای مشتریان، فروشگاه اینترنتی بدلیجات دودوم نیز راه اندازی شده است که شما می‌توانید با مراجعه به آن، انواع و اقسام کلیپس‌ موهای فلزی، مجلسی و نشکن را در انواع طراحی‌های شیک و جذاب و همچنین با کیفیت تضمین شده بیابید. علاوه بر خرید کلیپس مو، می‌توانید برای خرید سایر محصولات فروشگاه فوق العاده بدلیجات دودوم نظیر تاج سر، دستبند، گردنبند، انگشتر، گوشواره و … با طراحی‌های شیک و جذاب نیز به بدلیجات دودوم به نشانی اینترنتی https://dodoom.ir/ مراجعه نمایید.