معرفی بهترین کرم پودر:

میدونید که میکاپ کردن برای افزایش زیبایی طبیعیمون هستش، پس قطعا نباید از محصولاتی استفاده بشه که زیبایی یا سلامت پوست مارو
به خطر بندازه. برای همین داشتن یک کرم پودر یکه ترکیبات مضر نداشته باشه، مناسب پوستمون باشه و به اون آسیبی نرسونه بسیار مهم هست.
به همین خاطر اینجا میخوایم 4 تا از بهترین کرم پودرهای دنیا که ترکیباتی بی ضرر و حتی مفید برای پوست دارند رو به شما معرفی کنیم.

اگر پوست خیلی حساسی دارین، حواستون باشه از محصولاتی که دارای عطر و بو هستن یا در ترکیبات اون از روغن استفاده شده به شدت خود داری کنید.

معرفی بهترین کرم پودر:

هدی بیوتی :

کرم پودر هدی بیوتی، یکی از محصولاتی که ترکیبات اون کاملا گیاهی هستش، مواد مضری مثل پارابن ، روغن، سولفات و… در اون بکار نرفته و یک محصول کاملا مطمئن برای انواع پوست حتی پوست های حساس هست.
این کرم پودر 24 ساعت ماندگاری داره، ضد آب و ضد رطوبت و تعریق هستش
برای همین شما در شرجی ترین و گرم ترین هوا هم که باشید این محصول کاملا مات و مخملی روی پوستتون باقی میمونه. از دیگر ویژگی های اون اینه که کرمی ، با کاور بسیار بالا هست به شکلی که با یک پمپ از اون میتونید کل پوستتون رو به بهترین شکل کاور کنید. تکسچر مایع و فلوئیدی داره، که فیدش رو بسیار راحت کرده، اگر پوست خشکی دارین،پیشنهاد میکنیم قبل از استفاده پوستتون رو حسابی زیر سازی کنید.

استی لادر :

محصول بعدی ازبرند معروف و محبوب استی لادر هست. کرم پودر استی لادر یکی از بهترین محصولاتی هست که شما همیشه بین وسایلِ حرفه ای ترین میکاپ آرتیست ها اون رو میبینید.
این محصول، 24 ساعته ، ضدآب و تعریق هست و مهم ترین ویژگی اون اینه که در عین اینکه کاور به شدت بالایی داره، اما روی پوست
بسیار سبکه و اون رو سنگین و اذیت نمیکنه از طرفی ، خیلی طبیعی و بدون ماسکه کردن پوست، روی اون قرار میگیره.
فرمولاسیون استی لادر، به این شکل هست که میزانِ ترشح چربی پوست رو کنترل میکنه،
و تا زمانی که رو صورت شما قرار داره، کاملا مات و یکدست باقی میمونه.
این محصول هم فاقد مواد مضر میباشد.

کرم پودر نارس long wear:

محصول بعدی یکی ازبهترین کرم پودر ها برای افرادی هست که پوست نرمال و خشکی دارن. این کرم پودر، نه تنها هیچ نوع مواد مضری نداره، بلکه به خاطر داشتنِ ترکیباتی مفید از عصاره ی گیاهان به مرور زمان باعثِ بهبود بافت پوست شما میشه. این محصولِ فرانسوی ، کاور خوبی داره و ظاهر نهایی اون روی پوست به شدت طبیعی و کمی درخشان
هست که برای افرادی که پوست خشکی دارن ، میتونه فوق العاده باشه چون باعث میشه پوستشون خیلی شاداب بشه و از کدری بیرون بیاد.
کرم پودر نارس، 16 ساعت ماندگاری داره و ضدتعریق و رطوبت هست ، این محصول با وجود اینکه مات نیست، اما ترکیبات اون به شکلی هست
که در طول روز ، اکسید نمیشه و تغییر رنگ نمیده.

کرم پودر مک:

و آخرین معرفی کرم پودر مک هست. این محصول ، ماندگاری 24 ساعته، آبرسانی 8 ساعته و کنترل میزانِ ترشح چربی در پوست رو داره.
کرم پودر مک، برای انواع پوست مناسب هست و به هیچ عنوان داخل خطوط یا منافذ فرو نمیره و اون ها رو بزرگ تر نشون نمیده.
این محصول، کاور بسیار خوبی داره و تکسچر فلوئیدی اون باعث
شده فید بسیار راحتی روی پوست داشته باشه. مک به هیچ عنوان اکسید نمیشه و هیچ نوع مواد مضری داخل اون بکار نرفته.

4تا از بهترین کرم پودرهای دنیارو به شما معرفی کردیم،
قطعا میدونید که محصولات بیشتری توی این لیست قرار میگیرند.
پس، برای آشنایی بیشتر با به روزترین محصولات دنیا میتونید وارد سایت مای سفورا بشین و در نهایت با خیالی مطمئن محصولی اورجینال و با ضمانت خریداری کنید.

پایان رپورتاژ آگهی