عطر نوستالژی، تجدید خاطره‌ای از جنس رایحه‌ها

آیا برای شما هم این اتفاق افتاده است که به‌صورت کاملاً تصادفی بویی را استشمام کنید و خاطره‌ای را به یاد بیاورید؟ قطع به‌یقین هرکدام از ما یک سری از رایحه‌ها را برای خود نوستالژی تلقی می‌‌کنیم و با استشمام آن‌ها، خاطرات خوب و خوشی را به‌خاطر می‌آوریم. عطر نوستالژی یکی از خاطره‌انگیز‌ترین عناصری است که می‌تواند ما را به دهه‌های مختلف زندگی‌مان ببرد و خاطرات خوبی را برایمان یادآوری کند. در این مقاله به شرح 5 مورد از جذاب‌ترین عطرهای نوستالژی پرداختیم و هرکدام از آن‌ها را به طور کامل توضیح داده‌ایم؛ آیا برای تجدید خاطره‌ای شیرین آماده‌اید؟

عطر ساندرا پاریس (Sandra Paris EDT)

عطر ساندرا پاریس از جمله عطرهای خاص است که ظاهری بسیار معروف و آشنا دارد. این عطر به ‌پاس بطری فلزی‌ که دارد، به ساندرا فلزی هم معروف است پس اگر جایی این عبارت را شنیدید تعجب نکنید. این عطر از عطرهای پرطرف‌دار ساخت فرانسه است که رایحه‌ای گرم و دلنشین دارد.

ظاهر عطر ساندرا پاریس اصل چگونه است؟

www.hakanmode.ir

بطری عطر نوستالژی ساندرا پاریس حالتی پنج‌ضلعی و دربی با حالت استوانه‌ای، پلاستیکی و نارنجی‌رنگ دارد. رنگ بطری این عطر، طلایی و مات است و عبارت Sandra  به درشتی بر روی آن درج شده است؛ کمی پایین‌تر از عبارت Sandra عبارت paris با فونتی متفاوت نوشته شده است که نشان‌دهنده تولید این عطر در فرانسه است. در هنگام خرید این عطر به موارد گفته شده توجه کنید تا بتوانید عطر ساندرا فرانسوی اصل را خریداری کنید.

رایحه عطر ساندرا پاریس چگونه است؟

بعد از اولین اسپری از این عطر، شما متوجه منحصربه‌فرد بودن و سیر جذاب رایحه آن می‌شوید. در نت و لحظات اولیه اسپری این عطر شما با رایحه‌ای شیرین و تند مواجه خواهید شد که حس سرزندگی و هیجان را در شما زنده خواهد کرد. لحظات و نت‌های اولیه، شما با هارمونی جذاب از عطرهای مرکبات مانند بهارنارنج، به‌لیمو و لیمو و آلدهید‌ها روبه‌رو خواهید شد.

پس از گذشت چند دقیقه رایحه این عطر نوستالژی به سمت عطرهای میوه‌جات، ‌گل یانگ و مشک می‌رود که این عطر آرامش را کم‌کم به شما تزریق می‌کند. بعد از گذشت حدوداً یک ربع تا 20 دقیقه رایحه این عطر به سمت عطر گل یاس و چوب صندل می‌رود؛ رایحه این عطر در این لحظات به شما و اطرافیانتان احساس اطمینان می‌دهد.

عطر ساندرا پاریس مردانه است یا زنانه؟

این عطر از جمله عطرهایی است که جنسیت ندارد و زنان و مردان می‌توانند بر اساس سلیقه خود از آن استفاده کنند. شما می‌توانید یک بطری از این عطر را تهیه کنید و به همسر خود با صورت مشترک استفاده کنید.

عطر ساندرا مناسب چه فصلی است؟

فصل زمستان بهترین فصل استفاده عطر نوستالژی ساندرا پاریس است؛ زیرا این عطر رایحه‌ای گرم و شیرین دارد. البته از این عطر در فصول دیگر نیز می‌توان استفاده کرد و این موضوع تا حد زیادی به سلیقه شما بستگی دارد.

خرید عطر ساندرا پاریس اصل

شما می‌توانید عطر ساندرا اصل را در بطری 100 میلی‌لیتری به‌صورت آنلاین از سایت جزیره عطر با نازل‌ترین قیمت سفارش دهید. سفارش شما دراسرع‌وقت و با بسته‌بندی مناسب به دستتان خواهد رسید.

عطر دلار الیسیس پاریس (Elysees Paris Dollar)

عطر دلار الیسیس پاریس از جمله عطرهایی است که به‌پاس ظاهر جالب خود بسیار معروف شده است. این عطر مردانه یکی از عطرهای نوستالژی در کشورمان است و بسیاری از افراد هنوز هم طرف‌دار آن هستند. این عطر در شرکت paris elysees کشور فرانسه ساخته شده است که بیش از 30 سال در این زمینه فعالیت کرده است.

یکی از شعار‌ها و جملات جذاب شرکت paris elysees «الیسیس برای جوانانی مناسب است که برای صرف شام در مکانی رمانتیک در زیر نور شمع دعوت شده‌اند» است که معرف خصیصه جذاب و دلنشین بودن عطرهای تولیدی این کمپانی است.

ظاهر عطر دلار الیسیس پاریس اصل چگونه است؟

همانطور که در پیش از این گفتیم، نام این عطر از جعبه و بسته‌بندی آن برداشته شده است. روی بسته‌بندی این عطر، عکس یک 100 دلاری چاپ شده است و به همین دلیل در ایران به آن عطر دلار گفته می‌شود. بطری عطر نوستالژی دلار شیشه‌ای و مات است و لوگوی دلار به‌صورت برجسته و شیشه‌ای روی آن حک شده است.

رایحه عطر دلار الیسیس پاریس چگونه است؟

اگر شما از طرف‌داران رایحه‌های تند و خنک هستید، عطر دلار الیسیس مناسب شماست. نت ابتدایی این عطر هارمونی از عطر‌های مریم‌‌گلی، ترنج و نت‌های سبز است که به شما احساس شادابی و سرزندگی خواهد داد. در نت میانی این عطر دلار شاهد رایحه‌های آویشن، گیاه درمنه، اسطوخودوس و سرو خواهیم بود. در نت پایانی نیز با رایحه‌های خنک و هشیار کننده مانند سدر، خزه و نعنا مواجه خواهیم شد که برای بسیاری از افراد خاطره‌انگیز است.

عطر دلار الیسیس پاریس مردانه است یا زنانه؟

عطر نوستالژی دلار یک عطر محبوب مردانه است؛ اما توجه داشته باشید که بسیاری از زنان نیز بنا به سلیقه خود از رایحه‌های مناسب مردان استفاده می‌کنند. این امر کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد.

عطر دلار الیسیس پاریس مناسب چه فصلی است؟

این عطر از جمله عطرهایی است که می‌توان آن را در تمامی فصل‌ها استفاده کرد؛ به‌عبارت‌ دیگر عطر دلار از جمله عطر‌های چهارفصله است. بسیاری از افراد از خرید عطر‌های مختلف برای فصول مختلف فراری‌اند؛ عطر دلار برای آن‌ها عطر مناسبی خواهد بود.

خرید عطر دلار الیسیس پاریس اصل

شما می‌توانید عطر دلار الیسیس پاریس اصل را در غلظت ادو تویلت و در حجم 100 میلی‌لیتری به‌صورت آنلاین از سایت جزیره عطر با نازل‌ترین قیمت سفارش دهید. سفارش شما دراسرع‌ وقت و با بسته‌بندی مناسب به دست­تان خواهد رسید.

عطر هاوایی (Hawaii Milton Lloyd)

عطر هاوایی یکی از نوستالژی‌ترین عطر‌های دهه 60 در ایران است؛ به‌گونه‌ای که اگر رایحه آن را از فرد متقابل­تان احساس می­کردید، بدون درنگ می‌گفتید: عطرت هاواییه نه؟! برای بسیاری از افراد عطر هاوایی، رایحه بانوان در دهه 60 است. عطر نوستالژی هاوایی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین عطرهای برند انگلیسی میلتون لوید کشور انگلیس می­باشد.

ظاهر عطر هاوایی اصل چگونه است؟

در ظاهر بطری عطر هاوایی یک مورد بسیار جلب‌توجه می‌کند. در ابتدا درب استوانه‌ای‌ شکل عطر نوستالژی هاوایی است که بسیار ساده و طلایی‌رنگ می­باشد؛ این درب در عین سادگی ظاهری شیک به بطری عطر هاوایی داده است. شیشه بطری این عطر شیشه‌ای و کاملاً شفاف است و مایع زرد‌رنگ عطر به طور کامل از درون آن دیده می‌شود.

رایحه عطر هاوایی چگونه است؟

عطر هاوایی انفجاری از عطر گل‌های مختلف است. این عطر می‌تواند با رایحه قوی خود حس تازگی و شادابی را به شما بدهد. به ‌محض استفاده این عطر شما با هارمونی جذابی از عطر گل‌های شکوفه نارنجی و سل روبه‌رو خواهید شد و بعد از گذشت لحظاتی در نت میانی، رایحه‌های گل­های یاس و رز، به مشام می­رسد.

در نت پایانی این عطر نوستالژی، با رایحه زیبا و دل‌نشین و مشک و مشتقات چوب مواجه خواهید شد. عطر هاوایی با رایحه گرم و ملایم خود نظر بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کند.

عطر هاوایی مردانه است یا زنانه؟

عطر هاوایی یک عطر اورجینال زنانه است؛ اما جالب است بدانید که در دهه 60، بسیاری از مردان نیز از این عطر استفاده می‌کردند و در بین مردان نیز این عطر بسیار محبوب بوده است. به‌طورکلی استفاده از این عطر به سلیقه افراد بستگی دارد.

عطر هاوایی مناسب چه فصلی است؟

این عطر نوستالژی از جمله عطرهایی است که می‌توان آن را در تمامی فصل‌ها استفاده کرد؛ به‌عبارت‌دیگر عطر هاوایی از جمله عطر‌های چهارفصله است. به‌طورکلی استفاده از این عطر در فصل خنک بیشتر توصیه می‌شود.

خرید عطر هاوایی اصل

شما می‌توانید عطر هاوایی اصل را در غلظت ادو تویلت و در حجم 55 میلی‌لیتری به‌صورت آنلاین از سایت جزیره عطر با نازل‌ترین قیمت سفارش دهید. سفارش شما دراسرع‌وقت و با بسته‌بندی مناسب به دست­تان خواهد رسید.

عطر بروت (Brut)

عطر نوستالژی بروت از جمله عطر‌‌های نوستالژی محبوب است که در دسته‌بندی عطرهای چوبی مرکبات قرار می‌گیرد. این عطر باگذشت چندین سال هنوز هم وقار و محبوبیت خود را حفظ کرده و یکی از گزینه‌های همیشه روی میز مردان جنتلمن و سخت‌پسند است. عطر بروت ساخته برند بروت پرفیوم پرستیژ است که این برند فعالیت خود را از سال 1938 شروع کرده و سابقه‌ای طولانی در زمینه تولید عطر دارد.

ظاهر عطر بروت اصل چگونه است؟

ظاهر این عطر همانند رایحه‌اش منحصربه‌فرد است. در ابتدا که به آن نگاه کنید ممکن است که این عطر را با بطری‌های نوشیدنی کلاسیک اروپایی اشتباه بگیرید. بطری این عطر شیشه‌ای و شفاف بوده و رنگ آن سبز تقریباً تیره است.

رایحه عطر بروت چگونه است؟

اگر از طرفداران عطر‌های خاص با رایحه خنک و تند هستید، در خرید عطر بروت درنگ نکنید! استشمام رایحه این عطر باعث ایجاد حس هیجان و افزایش انرژی در شما می‌شود. شما می‌توانید از این عطر در هر زمان و مکانی از جمله محل کار، به‌صورت روزانه، قرار‌های دوستانه و… استفاده کنید.

به ‌محض استفاده این عطر و در نت‌های ابتدایی شما با رایحه‌های ریحان، ترنج، لیمو، رازیانه و اسطوخودوس مواجه خواهید شد که در شما حس خنکی و تازگی را ایجاد می‌کند. در نت‌های میانی رایحه‌های یاسمن، یلانگ یلانگ و شمعدانی شامه شما را به بازی می‌گیرند و در نت پایانی نیز با رایحه‌های خنک و دلنشین وتیور، خزه بلوط، پاتچولی، وانیل و چوب صندل روبه‌رو خواهید شد.

عطر بروت مردانه است یا زنانه؟

عطر نوستالژی بروت یک عطر محبوب مردانه است؛ اما توجه داشته باشید که بسیاری از زنان نیز بنا به سلیقه خود از رایحه‌های مناسب مردان استفاده می‌کنند. این امر کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد.

عطر بروت مناسب چه فصلی است؟

این عطر از جمله عطرهایی است که می‌توان آن را در تمامی فصل‌ها استفاده کرد؛ به‌عبارت‌دیگر عطر هاوایی از جمله عطر‌های چهارفصله است. به‌طورکلی استفاده از این عطر در فصل گرم بیشتر توصیه می‌شود.

خرید عطر بروت اصل

شما می‌توانید عطر بروت اصل را در غلظت ادو تویلت و در حجم 88 میلی‌لیتری به‌صورت آنلاین از سایت جزیره عطر با نازل‌ترین قیمت سفارش دهید.

عطر کریشن لامیس اوری وان (CREATION LAMIS EVERYONE)

این عطر از جمله عطرهای محبوب و نوستالژی است که هنوز هم از فروش بالایی برخوردار است. عطر کریشن لامیس اوری وان در  گروه رایحه‌ای مرکبات قرار دارد. پیشنهاد می‌کنیم افرادی که از رایحه‌های خنک، تند و درعین‌حال شیرین لذت می‌برند، در خرید این عطر نوستالژی درنگ نکنند. این عطر در برند کریشن لامیس تولید می‌شود که یکی از برند‌های معتبر اسپانیایی است.

 ظاهر عطر کریشن لامیس اوری وان اصل چگونه است؟

عطر نوستالژی کریشن لامیس اوری وان درون یک بسته‌بندی کنفی و دوست‌داشتنی ارائه می‌شود که بر روی آن با فونتی درشت عبارت every one نوشته شده است. طراحی بطری این عطر نیز جالب و قابل‌توجه و به شکل عدد یک انگلیسی است. درب این بطری از جنس پلاستیک است و حالت مثلثی شکل دارد. جنس بطری عطر اوری وان زنانه از شیشه است و روی آن هم عبارت every one به‌صورت عمودی نوشته شده است.

رایحه عطر کریشن لامیس اوری وان چگونه است؟

به ‌محض استفاده از این عطر نوستالژی شما رایحه شیرین مرکبات مانند پرتقال ماندارین، ترنج و لیمو را حس خواهید کرد. بعد از گذشت چند دقیقه نت میانی خودی نشان می‌دهد و شما رایحه‌های دلنشین گل رز، زنبق، گل یاسمن و چوب صندل را به شامه خواهید کشید. در نت پایانی نیز شما با رایحه‌های سدر، مشک و اوک موس مواجه خواهید شد. به‌طورکلی رایحه این عطر به شما احساس آرامش و تسلی خاطر می‌دهد.

عطر کریشن لامیس اوری وان مردانه است یا زنانه؟

این عطر از جمله عطرهایی است که جنسیت ندارد و زنان و مردان می‌توانند بر اساس سلیقه خود از آن استفاده کنند. شما می‌توانید یک بطری از این عطر را تهیه کنید و با همسر خود به‌صورت مشترک استفاده نمایید.

عطر کریشن لامیس اوری وان مناسب چه فصلی است؟

این عطر نوستالژی از جمله عطرهایی است که می‌توان آن را در تمامی فصل‌ها استفاده کرد؛ اما استفاده از این عطر در فصل‌های تابستان و بهار بیشتر توصیه می‌شود.

خرید عطر کریشن لامیس اوری وان اصل

شما می‌توانید عطر کریشن لامیس اوری وان اصل را در غلظت ادو تویلت و در حجم 100 میلی‌لیتری به‌صورت آنلاین در سایت جزیره عطر با نازل‌ترین قیمت سفارش دهید. سفارش شما دراسرع‌وقت و با بسته‌بندی مناسب به دست­تان خواهد رسید.