دروغی شیرین به اسم محصول اورجینال ، مراقب باشید به دام نیفتید!!!

دنیای مد و زیبایی پر از رنگ‌ها و طرح‌های جذابی است که هر خانم و آقای شیک‌پوشی را مجذوب خود می‌کند. اما متاسفانه، در کشور ما ایران دسترسی به بسیاری از برندهای مشهور بین المللی و باکیفیت محدود و حتی غیر ممکن است.

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که برای خرید محصولی اورجینال مثل کتونی، لباس یا لوازم آرایشی، به فروشگاه های مختلفی مراجعه کنید و به خاطر تنوع قیمت ها گمراه شده باشید. جالب است در مواجهه با این فروشندگان، هر یک دلیل مبهم و بعضا دروغی را بیان می کنند تا اعتماد ما را به دست بیاورند.

به طور مثال این اتفاق برای خانم ها معمولا هنگام خرید لوازم آرایشی اصل ، و برای آقایان هنگام خرید کتونی اورجینال رخ می دهد. دو آیتمی که کیفیت مواد اولیه و فرآیند استاندارد تولید، در آنها حرف اول را می زند و بسیار مهم است. چرا که لوازم آرایشی تماس مستقیم با پوست بدن دارد و استفاده از محصول فیک ممکن است باعث ایجاد حساسیت های پوستی شده و آسیب های جبران ناپذیری را بر جای بگذارد. از طرف دیگر کتونی های فیک غیراستاندارد باعث ایجاد مشکلات پرشماری از جمله کمردرد، زانودرد، خارپاشنه و … می شوند.

لوازم آرایشی و کفش و کتونی نیاز است حتما باکیفیت و اورجینال باشند. شاید مقداری بیشتر هزینه کنیم ولی بدن سالم تری خواهیم داشت. البته این تنها مزیت محصول اورجینال نیست. با خرید محصول اورجینال به صورت غیر مستقیم در هزینه هایمان نیز صرفه جویی می کنیم. شاید بپرسید چطور؟

با ذکر یک مثال این موضوع را تشریح می کنم. تصور کنید هر سال یک کتونی فیک با مبلغ دو و نیم میلیون تومان خریداری کنیم. که به علت کیفیت پایین بعد از یک سال باید تعویض شود. این کتونی ها با نام ویتنامی در بازار ایران به جای اورجینال به فروش می رسند. پس در طول مدت 5 سال مجبور به پرداخت حدود 12.5 میلیون تومان برای کتونی هستیم. حال اگر یک کتونی اورجینال با قیمت حدود 6 میلیون تومان بخریم، و درست از آن مراقبت کنیم حداقل 5 سال برای ما کار می کند. از سوی دیگر هم کتونی استاندارد خریدیم و بدن سلامت تری خواهیم داشت و هم در هزینه ها صرفه جویی کرده ایم.

لوازم آرایشی هم به همین صورت بوده و البته یک نکته دیگر هم به آن اضافه می کنم. زیبایی و درخششی که با استفاده از لوازم آرایشی اصل به دست می آورید قابل مقایسه با محصولات فیک نیست. چرا که محصول بی کیفیت به خوبی روی پوست نمی نشیند و زیبایی شما را به اندازه محصول اورجینال شکوفا نمی کند.

حال اگر از خود می پرسید که محصول اورجینال را چطور می توانیم با خیالی راحت تهیه کنیم، من یک پیشنهاد عالی برای شما دارم. خرید از ترکیه !

چرا خرید از ترکیه ؟

ترکیه به عنوان یکی از قطب‌های اصلی صنعت مد و فشن و نساجی در جهان شناخته می‌شود و این جایگاه به عوامل متعددی برمی‌گردد. سابقه طولانی و غنی این کشور در صنعت نساجی، موقعیت جغرافیایی استراتژیک، نیروی کار ماهر، زیرساخت‌های قوی، حمایت‌های دولتی، نوآوری و خلاقیت و همچنین قیمت مناسب محصولات از جمله این عوامل هستند.

به همین دلیل، ترکیه در حال حاضر به عنوان یکی از 5 صادرکننده بزرگ پوشاک و منسوجات در جهان شناخته می‌شود و به عنوان یک مقصد مهم برای خرید لباس و منسوجات برای بسیاری از گردشگران از سراسر جهان تبدیل شده است.

علاوه بر این موارد، ترکیه در سال‌های اخیر به عنوان یک مرکز مهم برای برگزاری رویدادهای مد و فشن نیز مطرح شده است. هفته مد استانبول یکی از مهم‌ترین رویدادهای مد در جهان است که هر ساله طراحان و برندهای مشهور از سراسر جهان را به خود جذب می‌کند. با توجه به تمام این عوامل، انتظار می‌رود که ترکیه در سال‌های آینده نیز به ایفای نقش رهبری خود در صنعت مد و فشن و نساجی جهانی ادامه دهد.

از دیگر مواردی که می توانید خرید از ترکیه را به یک گزینه محبوب تبدیل کند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تنوع بی‌نظیر: با خرید از ترکیه  می‌توانید مستقیما به لباس‌ها، کیف‌ها، کفش‌ها و لوازم آرایشی برندهای مشهوری مانند زارا، منگو، برشکا، آدیداس، نایکی و … دسترسی داشته باشید و از سایت این برندها خرید کنید.

کیفیت تضمینی: محصولی که انتخاب می کنید، از سایت همان برند یا نمایندگی رسمی و معتبر آن در کشور ترکیه خریداری و برای شما ارسال می شود. پس لازم نیست در مورد اصالت محصول نگران باشید.

قیمت‌های مناسب: خرید مستقیم از برندهای بین المللی از کشور ترکیه با حذف واسطه ها و کاهش هزینه هایی از جمله اجاره فروشگاه، گزینه ای به صرفه و مناسب برای مخاطبان می باشد.

خرید آسان: شما به راحتی و به صورت کاملا آنلاین می توانید محصولات موجود در سایت برندهای بین المللی را بررسی کنید و از بین گزینه های پرشمار، انتخابی عالی و جذاب داشته باشید.

ارسال مطمئن: سفارش ها با استفاده از بهترین شرکت‌های حمل و نقل، محصولاتتان را در بازه زمانی حدودی 20 روزه و به صورت سالم و مطمئن به شما تحویل می شود.

چطور از ترکیه خریدی مطمئن داشته باشیم؟

اینجاست که ما به کمک شما می‌آییم! ما در ترکیه لوکس شاپ ، با عشق و علاقه به دنیای مد و زیبایی، دسترسی شما به مجموعه‌ای از نفیس‌ترین لباس‌ها، کیف‌ها، کفش‌ها و لوازم آرایشی برندهای بین‌المللی را فراهم و امکان پذیر کرده‌ایم. دیگر نیازی نیست برای خرید محصول اورجینال مورد علاقه‌تان به ترکیه یا اروپا سفر کنید. ما با حذف واسطه‌ها و ارائه قیمت‌های مناسب، لذت خرید از برندهای محبوب را برای شما به ارمغان آورده ایم.

خانم‌ها و آقایان شیک‌پوش ایرانی، به دنبال چه هستید؟ می‌خواهید جدیدترین لباس‌های برندهای بین‌المللی را بر تن کنید، بدون اینکه دردسر سفر به خارج از کشور را متحمل شوید؟ یا به دنبال لوازم آرایشی باکیفیت هستید که در بازار ایران به سختی پیدا می‌شوند؟

همین حالا برای خرید از ترکیه به وبسایت ما به آدرس turkiyeluxshop.com مراجعه کنید و دنیای مد و زیبایی از زاویه برندهای بین المللی و محصولات باکیفیت آنها ببینید

همچنین ما را در اینستاگرام به آدرس  turkiyeluxshop@ دنبال کنید تا از جدیدترین محصولات برندها و تخفیف‌های آنها باخبر شوید.

پایان رپورتاژ اگهی