تکنولوژی باز شدن درب پارکینگ بدون استفاده از ریموت در ایران

تکنولوژی باز شدن درب پارکینگ بدون استفاده از ریموت در ایران

تکنولوژی باز شدن درب پارکینگ بدون ریموت و با عبور خودرو و یا نزدیک شدن خودرو به درب پارکینگ یک تکنولوژی جدید در دنیای امروزی در ایران و جهان می باشد. انجام امور طراحی این گونه سیستم ها بیشتر مربوط به شرکتهایی می باشد که در زمینه تعمیرات جک درب پارکینگ و یا تعمیرات آیفون تصویری فعالیت میکنند. در مطالب قبلی دلایل باز نشدن درب پارکینگی را آموزش دادیم. حال امروز تصمیم گرفته ایم تا تمام تکنولوژی های مربوط به جک درب پارکینگ را با شما در میان بگذاریم.

باز کردن درب پارکینگ بدون ریموت

روشهای باز شدن درب پارکینگ بدون استفاده از ریموت

باز شدن درب پارکینگ بدون استفاده از ریموت راه ها و روشهای مختلفی است که امروزه در ساختمانهای مسکونی با تعداد واحد بالا مورد استفاده قرار میگیرد. از این رو تمام این روش ها می تواند مورد استفاده ساختمانها واقع گردد. استفاده از ریموت درب بازکن می تواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد.از جمله این مشکلات فراموش کردن ریموت در منزل و یا گم شدن و تمام شدن باتری ریموت از سری مشکلات استفاده از ریموت کنترل درب پارکینگ می باشد.

از روش های باز شدن درب پارکینگ بدون ریموت می توان به روش های زیر اشاره نمود.

  1. باز شدن درب پارکینگ با استفاده از نور بالا
  2. باز شدن درب پارکینگ با نزدیک شدن خودرو به درب
  3. باز شدن درب پارکینگ با استفاده از آیفون تصویری

باز شدن درب پارکینگ با استفاده از نور بالا

باز شدن درب پارکینگ توسط نور بالا از جمله روش هایی است که دیگر نگران تمام شدن باتری ریموت و یا گم کردن آن نخواهید داشت. در این روش از کیت هایی که بر روی مدار نور بالا خودرو نصب میگردد می توان درب پارکینگ را بدون استفاده از ریموت باز نمود. در این حالت خودرو با نزدیک شدن به درب پارکینگ تنها با زدن لحظه ای نور بالا ، سیگنالی برای گیرنده سیگنال ارسال می نماید که سبب باز شدن درب پارکینگ خواهد شد.

این کیت ها توسط برخی شرکت های سازنده بردهای الکترونیکی ارایه میگردد که بهتر است انجام این کار را برعهده شرکتهای تعمیراتی سپرد.

مزایای استفاده از کیت درب بازکن با نور بالا

یک مزیت بسیار بالا در این روش استفاده از کیت به صورت شخصی می باشد. یعنی شما با برد اصلی درب پارکینگ کاری نخواهید داشت و می توانید به صورت شخصی این کیت را بر روی خودرو شخصی خود نصب نمایید و تنها کار مورد نیاز تعریف کیت به برد اصلی داخل حیاط است. همانند تعریف یک ریموت جدید برای درب پارکینگ می باشد.

باز شدن درب پارکینگ با نزدیک شدن خودرو به درب

 روش باز کردن درب پارکینگ با نزدیک شدن خودرو یک ابداع دیگر توسط سازندگان درب های پارکینگیست. در این روش که از روش قبلی پرهزینه تر خواهد بود یک کیت الکترونیکی برچسبی بر روی شیشه هر خودرو نصب میگردد که البته گیرنده این کیت ها بر روی برد اصلی داخل منزل نصب میشود و از مزیت های بالای این مدل می توان به درگیر نشدن نوربالای خودرو اشاره کرد. در این مدل یک سری از معایب نیز وجود دارد که از معایب این مدل می توان به موارد زیر اشاره نمود.

باز شدن درب پارکینگ با نزدیک شدن خودرو

معایب باز شدن درب با نزدیک شدن خودرو

از معایب بزرگ در این روش راضی نمودن تمام واحدها برای نصب این کیت بر روی برد اصلی درب پارکینگ است چراکه ممکن است برخی واحدها با انجام این کار مخالفت کنند. انجام این کار به صورت واحدی و تکی امکان پذیر نیست و تنها رضایت تمام ساکنین را به همراه خواهد داشت.

باز شدن درب پارکینگ بدون ریموت

باز شدن درب پارکینگ توسط آیفون تصویری

باز شدن درب پارکینگ توسط آیفون تصویری یک مزیت بسیار بالا در سیستمهای آیفون تصویری می باشد. تصور کنید میهمان دارید و خودرو شخصی شما در منزل نیست و یا ریموت در داخل خودرو در پارکینگ است و شما نیاز دارید تا درب پارکینگ را برای میهمان باز نمایید. در این روش می توان درب پارکینگ را به آیفون تصویری متصل نمود تا توسط آیفون تصویری درب پارکینگ باز گردد. در این روش که توسط تعمیرکاران آیفون تصویری طراحی و نصب میگردد. نیاز به وجود آیفون تصویری خاص برای انجام این کار نیست و تنها با همان آیفون تصویری معمولی و حتی سیاه و سفید خود خواهید توانست تا درب پارکینگ را نیز باز نمایید.

باز شدن درب پارکینگ با آیفون تصویریدر برخی از آیفون های تصویری نیاز به انجام کار خاصی نیست مثلا در تعمیر آیفون تکنما دیگر نیاز به تغییرات در داخل آیفون تصویری نمی باشد و این آیفون تصویری در بسیاری از مدل های خود قابلیت باز نمودن جک درب پارکینگ را دارد و البته در این مدل حتما باید از جک های درب محک استفاده نمود.

می توانید مطلب باز نشدن درب با آیفون تصویری را نیز دنبال نمایید.

نتیجه گیری برای بهترین راهکار بازکردن درب پارکینگ بدون ریموت

بهترین راه برای باز نمودن درب بدون ریموت استفاده از ماژول های نزدیک بین است که توسط ماژول به مین برد افزوده میشود. اما در این راه ممکن است مخالفت ساکنین را به همراه داشته باشید. اگر این مشکل را دارید استفاده از ماژول نور بالا بهترین راهکار خواهد بود. در این مدل دیگر رضایت ساکنین مطرح نخواهد بود و خود شما می توانید این کار را انجام دهید. برای باز نمودن درب پارکینگ توسط آیفون تصویری نیز بهترین راه کار استفاده از شرکت هایی نظیر سریر تصویر که در زمینه تعمیرات جک درب و تعمیرات آیفون تصویری فعالیت میکند،  می باشد.

پایان رپورتاژ آگهی