تاثیر خرید فالوور اینستاگرام روی الگوریتم اینستاگرام

امروزه شاهد رشد برنامه اینستاگرام ما بین افراد هستیم این برنامه به علت توانایی ها و ویژگی های فراوان خود در زمینه بیزنس و همچنین قابلیت ویژه در سرگرم کردن مردم توانسته است جایگاه بزرگی در میان مردم بدست آورد ،‌امروزه ما ساعد ظهور شما بسیار زیادی بیزنس های مجازی هستیم حتی سایر کسب و کار های واقعی نیز وارد فضای اینستاگرام شده اند و به علت حضور شمار زیادی از کاربران و امکان دیده شدن توسط افراد زیاد کسی و کار های اینترنتی علاقمند به ایجاد پیج بیزنسی در اینستاگرام بوده و فعالیت می کنند .

هر برنامه برای خود قوانین و مقرراتی دارد اینستاگرام نیز مستثنی از این موارد نیست و برای تک تک بخش های خود الگوریتم خاصی طراحی دیده است که اگر افراد با این الگوریتم پیش بروند به راحتی می توانند توسط افراد بیشتری دیده شده و در نهایت شانس ورود به اکسپلور را داشته باشند .

در واقع اینستاگرام بر اساس قواعد و منطقی به افراد اجازه ورود به اکسپلور و حتی دیده شدن توسط تمامی فالوور ها و سایرین را می دهد که در مجموع به این قوانین و منطق الگوریتم گفته میشود .

یکی از موارد مهمی که سبب رشد افراد و همچنین افزایش فروش برای اکانت ها میشود وجود مخاطب ها می باشد به هر اندازه که تعداد مخاطب ها یا همان دنبال کنندگان شما افزایش پیدا کند به همان اندازه امکان رشد شما وجود دارد ،اما افراد متخصص در حوزه اینستاگرام و همچنین اعضای فعال می دانند که جذب فالوور و افزایش مخاطب ها به همین راحتی نیست و نیازمند فعالیت بیشمار و تلاش و کوشش زیاد می باشد ، اما میانبری که امروزه افراد بسیار زیادی از آن استفاده می کنند خرید فالوور اینستاگرام می باشد .

خرید فالوور اینستاگرام یک راه ساده برای افزایش فالوور اینستاگرام می باشد به راحتی در کمترین زمان ممکن می توان با ثبت خرید فالوور اینستاگرام به سرعت پیشرفت کرد اما ما قصد داریم درباره تاثیر خرید فالوور اینستاگرام روی الگوریتم اینستاگرام صحبت کرده و جنبه های مثبت این کار را بررسی کنیم.

برنامه بزرگ اینستاگرام از سال 2021 به صورت جدی وارد کار شد این الگوریتم در واقع مجموعه از قواعد و قوانینی می باشد بر اساس هوش مصنوعی اینستاگرام طراحی شده است و برای سرگرم کردن مردم و نشان دادن محتوای جذاب به مردم فعالیت می کند ، به عبارتی اینستاگرام برای افزایش مخاطبان خود و همچنین کسب درآمد هر چه بیشتر به محتواهای بسیار جذاب و با کیفیت بها می دهد و فرصت موفقیت به پیج هایی را می دهد که محتواهای جذاب تر و تاثیر گذاری تری تولید می کنند .

قبل از به وجود آمدن الگوریتم اینستاگرام ، این اپلیکیشن بر اساس زمان کار می کرد برای مثال امروزه زمان پخش و نشان دادن پست ها بر اساس الگوریتم خاص اینستاگرام می باشد اما در گذشته بر اساس زمان به اشتراک گذاشته شدن نشان داده میشد و هر چقدر کلیپ و یا تصویری جدید تر بود سریع تر برای افراد نشان داده میشد حتی همین مورد برای استوری ها نیز دخیل بود اما امروزه اینستاگرام قواعد خود را حاکم کرده است و تمام این الگوریتم ها و قوانین تنها برای سرگرم کردن مردم می باشد چرا که هر چقدر مردم بتوانند در اینستاگرام بیشتر فعالیت کنند به همان اندازه به نفع اینستاگرام می باشد .

الگوریتم اینستاگرام متفاوت بوده و برای صفحات مختلف متفاوت می باشد ، الگوریتم اینستاگرام در بازه های متفاوتی تغییر پیدا می کنند ، الگوریتم اینستاگرام برای افراد عادی و پیج های نرمال بر اساس علایق آنها طبقه بندی شده است تا افراد به مدت طولانی تری در این فضا سرگرم شوند و از محتواهایی که بر اساس میل آنها می باشد دیدن کرده و لذت ببرند .

اهمیت الگوریتم اینستاگرام چیست ؟

امروزه افراد زیادی از سرتاسر جهان در برنامه اینستاگرام فعالیت می کنند و به علت وجود شمار عظیمی از کاربران در این فضا فرصت شناخته شدن و معروفیت برای همگان وجود دارد و بسیار آسان است پس اینستاگرام فرصت شغلی مناسبی برای همگان می باشد که بتوانند خود را در داخل کشور معروف کرده و محصولات خود را بفروش برسانند اما رسیدن به معروفیت و جذب این همه از فالوور کار آسانی نبوده و یک شبه حاصل نمی‌شود ، اما افرادی وجود دارند که به روش بسیار باهوشانه با بلد بودن الگوریتم اینستاگرام و مزیت خرید فالوور اینستاگرام این راه سخت را برای خود آسان کرده و جمله توانستن را به سادگی صرف کردند .

الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند ؟

در حالت کلی الگوریتم اینستاگرام بر اساس سیگنال هایی کار می کند که مطمئن است کاربر با آن ارتباط برقرار کرده و تعامل بالایی خواهد گرفت ، همچنین افرادی که یک فرد خاص را دنبال می کنند و با آنها تعامل برقرار می کنند در قسمت های مختلف ارتباط با قرار می کنند یا ارتباط زیادی از طریق دایرکت ، کامنت ها و … دارند الگوریتم بر اساس هوش مصنوعی خود تشخیص می دهد که محتوای تولیدی شما را به این فرد سریع تر نشان دهد .

علاقمندی کاربران

همان طور که دانستید برنامه اینستاگرام بر اساس هوش مصنوعی فعالیت می کند و بر اساس قدرت خود فعالیت های شما را بررسی کرده و تمام علایق شما را سنجیده و محتواهای مد نظر شما را نشان خواهد داد ، برای مثال همان طور که مطالب فوق مشاهده کردید در بخش اکسپلور اینستاگرام اگر نسبت به موضوع خاصی ریکشن نشان داده و آن را کامل ببینید اینستاگرام همین محتوا را در مجدد به شما نشان خواهد داد .

اینستاگرام به افرادی که آنها را فالوو کرده اید توجه می کند و محتواهای آن اکانت ها را بررسی کرده و موضوع های مرتبط با آن را نشان می دهد و همچنین معیار دیگری که الگوریتم بر اساس آن کار می کند توجه به لایک ، کامنت ، سیو و اشتراک می باشد ، رمانی که شما پستی را سیو می کنید و یا آنها را لایک و.. می کنید اینستاگرام تشخیص می دهد که به آنها علاقه دارید و در سری بعدی تعداد بیشتری از این نوع موضوع ها را نشان می دهد ، پس اگر دوست دارید تعامل بالایی داشته باشید باید از این چهار نوع فعالیت کمال استفاده را کرده و محتوایی تولید کنید و از افراد بخواهید پست های شما را لایک ، کامنت ، سیو و یا حتی شیر کنند تا بیشتر موفق شوید

فالووئینگ ها و دنبال کننده ها

از جمله موارد مهمی که اینستاگرام به آن توجه می کند تعداد فالوور ها و فعالیت آنها در اینستاگرام صفحه شما می باید ، اگر فعالیت خوبی داشته باشید و محتوای مورد نظر مخاطبان خود را تولید کنید افراد در صفحه شما فعالیت می کنند و تعامل صفحه شما بیشتر میشود ، بعد از اینکه محتوایی را تولید می کنید اینستاگرام ابتدا به بخش کوچیکی از فالوور های شما ان را نشان می دهد و اگر تعامل خوبی گرفته نشود به مرور اینستاگرام محتوای شما را تایید نمی کند و همین سبب افت پیج خواهد شد مناسب ترین روش برای جلوگیری از این موضوع خرید فالوور اینستاگرام می باشد .

افزایش فالوور با سایت خرید فالوور اینستاگرام به شما کمک می کند تا فالوور واقعی خود را بالا ببرید تا زمانی که محتوایی در پیج به اشتراک می گذارید این فالوور های واقعی و فعال آن را دیده و تعامل شما را بالا ببرند در ادامه زمانی که اینستاگرام این سیگنال های مثبت را دریافت می کند به افرادی بیشتری از فالوور ها پست شما را نشان خواهد داد و چون شما فالوور واقعی خریداری کرده اید این افراد پست های شما را لایک و کامنت می کنند و شانس ورود شما به اکسپلور اینستاگرام افزایش پیدا می کند .

دفعات ورود به برنامه اینستاگرام

اینستاگرام بیشتر تلاش می کند که محتوا ها را در زمان به اشتراک گذاشتن به شما نشان دهد و اگر جزو افرادی هستید که در بازه های زمانی کوتاه به اینستاگرام وارد میشوید پست ها و استوری ها بر اساس زمان به شما نشان داده میشود ولی اگر در بازه های طولانی تر وارد این برنامه می شوید اینستاگرام دیگر بر اساس زمان محتواها را نشان نخواهد داد بلکه بر اساس علاقه و همچنین محتواهایی که بیشترین بازید کننده و علاقمند را دارد به شما نشان خواهد داد .

پس برای اینکه بتوانید از این الگوریتم اینستاگرام استفاده کنید باید سعی کنید به نیاز های مخاطب خود پاسخ داده و موضوع های مورد علاقه افراد را تولید کنید و تمامی افراد پیج خود را در نظر گرفته و محتوایی تولید کنید که اغلب فالوور های شما آن را دوست داشته باشند در این صورت توانسته آید افراد را جلب کنید و در ادامه می توانید پیشرفت چشمگیری داشته باشید .

پست گذاری در بهترین زمان ممکن

یکی از موارد مهم و تاثیر گذار در مورد الگوریتم اینستاگرام زمان انتشار پست در بهترین زمان ممکن می باشد ، زمان انتشار محتوا برای اینستاگرام ارزش دارد و هر فردی که بتواند در زمانی که بیشترین کاربران فعال وجود دارد محتوای خود را به اشتراک بگذارند موفق خواهند بود تعداد ویو ، لایک ، کامنت و… بالایی را دریافت کنند و حتی واچ تایم بالایی نیز بگیرند ، در نتیجه نیاز است افرادی که به دنبال رشد پیج هستند بهترین زمان به اشتراک گذاشتن محتوا را پیدا کنند .

یکی از روش هایی که می توان به کمک آن بهترین زمان را پیدا کرد پست گذاری در ساعت های مختلف می باشد می توانید پست گذاری در ساعت های مختلف را امتحان کرده و در نهایت در عرض یک هفته ساعتی که بیشترین بازدهی دارد را پیدا کرده و استفاده کنید .

استفاده کردن از هشتگ ها

یکی از توانایی های الگوریتم اینستاگرام این است که قادر به درک هشتگ ها می باشد و زمانی که شما پستی به اشتراک می گذارید و زیر آن هشتگ را قرار می دهید به الگوریتم اینستاگرام کمک می کنید تا محتوای شما را آسان تر درک کند.

هر چقدر که اینستاگرام و الگوریتم آن بتوانند محتوای شما و موضوع را کاملا بررسی و تحلیل کنند به همان میزان به رشد شما کمک خواهد کرد و امکان نشان دادن محتوای شما به افراد بیشتر وجود خواهد داشت ، راه ساده برای نشان دادن و فهماندن موضوع پست ها استفاده کردن از هشتگ ها می باشد شما بدون نیاز به پرداختن مبلغی و یا هر چیز دیگری کی توانید هشتگ ها را جستجو و در کپشن قرار دهید .

الگوریتم اینستاگرام چه محتواهایی را به کاربران پیشنهاد نمی کند ؟

اینستاگرام و الگوریتم آن به تمام افراد و کاربران اینستاگرام فرصت رشد می دهد و اجازه پیشرفت را برای آنها فراهم می کند اما از سوی دیگر امنیت کاربرانش بسیار باارزش می باشد برای همین پست هایی که ممکن است اسب رسان باشند یا یک سری از قوانین را نقض کنند را محدود می کند برای مثال محتواهایی که ممکن است برای بسیاری از افراد ناراحت کننده باشد و یا حاوی صحنه های دل خراش باشد را محدود می کند ، همچنین الگوریتم اینستاگرام بر روی موضوعات سیاسی که توسط اشخاص خاص و مقام های دولتی ساخته میشود را حساس بوده و محدود می کند .

علت های مفید بودن الگوریتم اینستاگرام چیست ؟

دانستید که از قبل از به وجود آمدن الگوریتم اینستاگرام محتواها بر حسب زمان تولید آنها در صفحه چیده شده و جدید ترین محتواها بر حسب زمان به افراد نشان داده میشد بعد از اینکه الگوریتم اینستاگرام ایجاد شد افراد زیادی که این کار به نفع آنها نبود با این تغییر بزرگ مخالفت کردند و خواستار تغییر آن شدند اما این ویژگی جدید اینستاگرام سبب شد که محتواهای برتر امکان رشد داشته باشند و افراد بیشتر در فضای اینستاگرام مشغول شدند .

نتیجه گیری

الگوریتم اینستاگرام جزو ویژگی های مهم این اپلیکیشن بزرگ شمرده میشود و سبب شده است که محتواهای با کیفیت و جذاب فرصت بیشتری برای موفقیت داشته باشند در کنار این الگوریتم ویژه اگر افراد بتوانند از خرید فالوور اینستاگرام کمک بگیرند به سرعت پیشرفت شگفت انگیزی خواهند کرد و به نقاط بزرگ تری خواهد رسید .

پایان رپورتاژ آگهی