تابلو چلنیوم کریستالی یک سبک خاص و جدید در تبلیغات

تبلیغات یک روش و ابزار است که شغل های مختلفی از آن استفاده می کنند تا بتوانند به کسب و کارشان رونق بخشند و آن را ارتقاء دهند؛ چرا که تبلیغات راه کاری مناسب برای معرفی کردن یک شغل به مشتریان و جامعه می باشد.
به عنوان مثال یکی از راه ها و روش ها در تبلیغات استفاده کردن از یک ابزار مهم تبلیغاتی به نام تابلو چلنیوم است که در کارگاه های تابلو سازی ساخته می شود.

تابلو چلنیوم کریستالی

تابلو چلنیوم یا تابلو چنلیوم

نام اصلی تابلو چلنیوم تابلو چنلیوم است که دلیل این نام گذاری آن استفاده از یک نوع آلومینیوم در ساخت این مدل از تابلو است که بعد از ساخته شدن به شکل یک کانال عمق دار تبدیل می شود و با توجه به اینکه کانال در زبان لاتین channel نوشته می شود و آلومینیوم هم aluminium نوشته می شود، با ترکیب این دو کلمه با یکدیگر channelium را نام این تابلو تبلیغاتی در نظر گرفته اند.
در واقع تابلو چلنیوم یک حروف برجسته است که دارای عمق یا برجستگی شبیه به کانال می باشد و در جهت تبلیغات سردر مغازه ها، شرکت ها و… به کار می رود.
تابلو چلنیوم را می توان نورپردازی کرد و در انواع مختلفی تولید نمود که یکی از آنها تابلو چلنیوم کریستالی می باشد.

تابلو چلنیوم کریستالی چیست و چطور ساخته می شود؟

ساخت تابلو چلنیوم کریستالی

همانطور که گفتیم تابلو چلنیوم در انواع مختلفی ساخته می شود که یکی از آنها تابلو چلنیوم کریستالی نام دارد که به آن تابلو چلنیوم الماسی هم گفته می شود.

به طور کلی ظاهر تابلو چلنیوم اینطور است که سطح آن را پلکسی گلاس تشکیل داده است و لبه آن را هم نوعی آلومینیوم به نام چلنیوم و همانطور که گفتیم این نوع از تابلو را می توان نورپردازی کرد که نورپردازی آن را با قرار دادن اس ام دی های بلوکی داخل حروف انجام می دهند.

اما تابلو چلنیوم کریستال چطور ساخته می شود؟

تابلو چلنیوم کریستال به این صورت تولید می شود که بعد از ساخت حروف چلنیوم، روی حروف دانه های کریستال و یا پلکسی گلاس خرد شده قرار می دهند و با استفاده از چسبهای مخصوص، دانه های کریستال را روی حروف می چسبانند.

مزایای تابلو چلنیوم کریستالی چیست؟

  • تابلو چلنیوم کریستال ظاهری مدرن و متفاوت با حروف چلنیوم معمولی دارد.
  • تابلو چلنیوم کریستال ظاهری همانند الماس دارد.
  • تابلو چلنیوم کریستال به دلیل خاص بودن مشتریان را بهتر جذب می کند.

کاربرد تابلو چلنیوم کریستالی

تابلو چلنیوم کریستالی را می توان برای تمام مشاغل استفاده کرد، اما عمده کاربرد آن مربوط می شود به سالن های زیبایی زنانه، بستنی فروشی ها، اسباب بازی فروشی ها، فست فودها و…

قیمت تابلو چلنیوم کریستال چطور محاسبه می شود؟

مبنای قیمت گذاری حروف های برجسته بر حسب متر دور حروف می باشد که حروف چلنیوم کریستالی هم به همین شکل قیمت گذاری می شود.
اما حروف چلنیوم کریستال یک تفاوت در نوع قیمت گذاری دارد که آن هم ارتباط دارد با استفاده از کریستال در حروف چلنیوم که طبیعتا هر قدر که کریستال ها مرغوب تر باشند، قیمت تابلو چلنیوم افزایش خواهد داشت.

سفارش تابلو چلنیوم کریستالی

برای سفارش تابلو چلنیوم باید به تابلوسازی ها مراجعه کرد که یکی از آنها تابلو سازی نماساین است؛ این شرکت تابلو سازی توان قابل قبولی در ساخت تابلو چلنیوم کریستالی دارد که با مراجعه به سایت www.namasign.com می توانید مراحل سفارش خود را ثبت کنید.
لازم به ذکر است که این تنها یک پیشنهاد است و مطمئنا تابلو سازی های قدرتمند دیگری هم برای ثبت سفارش انواع تابلو چلنیوم وجود دارند و صرفا دلیل معرفی ما، رویت نمونه های تابلو چلنیوم این شرکت بود که چلنیوم کریستالی هم از خدماتشان بشمار می رود.

پایان رپورتاژ آگهی