آیا جی پی اس بدون اینترنت کار میکند؟

آیا جی پی اس بدون اینترنت کار میکند؟

بله، ردیاب خودرو کار می کند زیرا کاملاً مستقل از اتصال داده WiFi یا سلولی است. فقط یک رادیو است که داده‌های موقعیت مکانی را از ماهواره‌ها دریافت می‌کند، بنابراین رادیو آن جدا از هر رادیوی WiFi، Cellular یا بلوتوثی است.

نقشه های از پیش بارگذاری شده برای کار کردن نیازی به اتصال به اینترنت ندارند. از آنجایی که مسیرهای اطراف شما نسبتاً بدون تغییر هستند، به روز رسانی مرتب آنها چندان مفید نیست. اگر نمی توانید از طریق اینترنت به نقشه یا اطلاعات مسیر خود دسترسی پیدا کنید، می توانید از نقشه های دانلود شده استفاده کنید.

اگرچه ساده است، متاسفانه اینترنت گاهی اوقات فقط اطلاعاتی را به شما می دهد که نمی خواهید. علاوه بر این، سیستم‌های GPS Google Maps، Waze Maps و Apple Maps تنها بخش‌های کوچکی از کل تصویر را نشان می‌دهند.

GPS نصب شده در خودروها نیز نسخه های کوچکتر از GPS واقعی هستند و بیشتر به عنوان یک سیستم ناوبری استفاده می شود.

GPS گوشی شما بدون اینترنت چگونه کار می کند؟

هر GPS با استفاده از گیرنده GPS داخلی خود که داده‌ها و سیگنال‌های ماهواره‌ای را پردازش می‌کند، می‌تواند مکان شما را بدون اتصال به اینترنت تعیین کند.

این امکان پذیر است زیرا سیستم موقعیت یابی جهانی (GPS) از الگوریتم های پردازش داده های ماهواره ای و سیگنال های ماهواره ای برای ارائه اطلاعات دقیق مکان استفاده می کند.

سیستم ناوبری و مدیریت ناوگان از سه جزء اصلی تشکیل شده است: گیرنده های GPS، نقشه ها و سکوهای ناوبری. تلفن شما دارای یک گیرنده GPS یکپارچه است که می تواند موقعیت مکانی شما را بدون داده تلفن همراه تعیین کند.

نقشه ها را می توان در تلفن شما ذخیره کرد و نیازی به اتصال ندارند، زیرا تغییر چندانی ندارند. این کار در صورتی انجام می شود که نقشه هایی را که به نام نقشه های آفلاین نیز شناخته می شوند، دانلود کنید. آفلاین به این معنی است که برای استفاده از نقشه نیازی به اتصال Wi-Fi یا تلفن همراه نیست.

این داده‌های GPS همراه با Google Maps می‌توانند مختصات موقعیت مکانی دقیق تلفن را به شما نشان دهند و ناوبری را ارائه دهند تا بدانید به کجا می‌روید. . بدون نقشه‌های آفلاین، ممکن است دستگاه شما به اتصال داده به شبکه دکل تلفن همراه محلی نیاز داشته باشد، که ممکن است باعث شود نتوانید مکان خود را پیدا کنید.

نمونه کاملی از این سیستم های ناوبری GPS خودرو است که برای کار کردن به اینترنت یا اتصال داده نیاز ندارند.

نحوه استفاده از GPS بدون اینترنت

یک دستگاه GPS مانند رادیو عمل می کند. سیگنال‌ها را از داده‌های مکان از ماهواره‌ها دریافت می‌کند، به همین دلیل است که از سیگنال‌های دیگر مانند بلوتوث، وای‌فای و داده‌های سلولی مستقل است. اگرچه GPS از داده استفاده نمی کند، برنامه هایی که از این ویژگی برای ناوبری استفاده می کنند معمولاً این کار را می کنند.

مجدداً، تلفن شما به شما امکان می دهد از ردیابی GPS به صورت آفلاین استفاده کنید، به این شرط که نقشه های از پیش بارگذاری شده و سایر اطلاعات را با استفاده از Wi-Fi یا داده تلفن همراه از قبل ذخیره کنید. پس از ذخیره این اطلاعات، می توانید از این برنامه ها برای ناوبری GPS حتی بدون اتصال به اینترنت استفاده کنید.

آیا استفاده از حالت هواپیما GPS را خاموش می کند؟

اکثر مردم معتقدند قرار دادن تلفن های همراه در حالت هواپیما گزینه ای برای کاهش خدمات رادیویی است، اما ممکن است همیشه اینطور نباشد.

مطمئناً حالت هواپیما همه رادیوهایی را که می توانند سیگنال ارسال کنند خاموش می کند. به همین دلیل است که در برخی از تلفن ها، GPS ممکن است روشن بماند، زیرا فقط سیگنال ها را دریافت می کند، GPS نمی تواند چیزی را منتقل کند.

به عبارت دیگر، GPS ممکن است به طور خودکار در آخرین سیستم عامل آیفون یا اندروید خاموش نشود. این یک مزیت مهم است، به ویژه برای مسافرانی که تلفن هایشان از محل زندگی شان در دسترس نیست.

داشتن آیفون در حالت پرواز از هزینه های رومینگ جلوگیری می کند و در عین حال امکان استفاده آسان برای ناوبری را فراهم می کند.

به همین دلیل است که حالت هواپیما باعث صرفه جویی در باتری تلفن همراه شما در طول پرواز می شود. اگر تلفن خود را در حالت عادی رها کنید، در تمام طول پرواز شما در تلاش برای یافتن یک برج تلفن همراه بسیار سخت کار می کند و هیچ کدام در ارتفاع 35000 فوتی موجود نیست.

آیا می توانم بدون اتصال به اینترنت از GPS استفاده کنم؟

آره. در دستگاه‌های Android و iPhone، برنامه Google Maps می‌تواند شما را در هر کجا که هستید بدون اینترنت یا بدون داده، مکان یابی کند و دنبال کند. GPS موجود در تلفن هوشمند شما قادر است هر دو کار را همزمان انجام دهد.

در واقع گوشی های هوشمند بهترین GPS را می سازند که بدون اینترنت کار می کند.

آیا GPS از اینترنت استفاده می کند؟

خیر، گیرنده GPS خود نیازی به اینترنت ندارد، اما اگر از برنامه ای مانند نقشه یا ناوبری یا ردیاب سالمند استفاده می کنید یا نیاز به ردیابی لحظه ای موقعیت دارید، آن برنامه برای تبادل اطلاعات و عملکرد صحیح به اینترنت نیاز دارد.

چگونه هنگام شکار از GPS آفلاین استفاده کنیم؟

در ده سال گذشته، تلفن های همراه تقریباً در بیشتر شکارها ضروری بودند. از آنجایی که تلفن های هوشمند طول عمر بیشتری دارند و داده های دقیق تری را ارائه می دهند، بهترین جایگزین برای واحدهای GPS در نظر گرفته شده است.

پذیرش سلول در یک منطقه روستایی ضعیف بود. محبوب ترین برنامه برای یافتن راه خود در مناطق جنگلی دارای طیف گسترده ای از برنامه ها برای Android و iOS است که به شما امکان می دهد از داده های نقشه استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید، هنگامی که به نقشه‌های آفلاین بروید، برای صرفه‌جویی در مصرف باتری، داده‌های تلفن همراه و Wi-Fi را خاموش کنید.

پاین رپورتاژ آگهی