فروش عمده الکترود جوشکاری، یونولیت، پشم شیشه و اسپیسر در شهر مفتول

شهر مفتول، یکی از تولیدکنندگان انواع محصولات مفتولی، الکترود جوشکاری، یونولیت، پشم شیشه و اسپیسر است. همچنین به فروش عمده محصولات فوق می‌پردازد. در صورتی که قصد خرید و فروش انواع محصولات مفتولی و ساختمانی را دارید با شهر مفتول همراه باشید. ما اطلاعات کافی در خصوص مشخصات، کاربرد، قیمت و… در مورد محصولات نامبرده را در اختیار شما قرار می‌دهیم. به منظور خرید عمده محصولات با نازل‌ترین قیمت با ما همراه باشید.

فروش عمده الکترود جوشکاری

فروش عمده الکترود جوشکاری

به منظور متصل کردن قطعات به یکدیگر از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود. جوشکاری رایج‌ترین روش به منظور متصل کردن قطعات فلزی به یکدیگر است. به منظور انجام جوشکاری از ابزاری به نام الکترود استفاده می‌شود. الکترود جوشکاری در واقع به یک قطعه فلزی گفته می‌شود که از پوشش فلاکس تولید شده است. این قطعه جریان برق را به راحتی از خود عبور می‌دهد توسط آمپر بالا ذوب شده و در نتیجه دو قطعه را به یکدیگر متصل می‌کند. لازم به ذکر است این محصول به دسته‌های  مختلفی تقسیم می‌شود. الکترودها بر اساس جنس، پوشش و روش ساخت به دسته‌های  مختلفی تقسیم می‌شوند. هر یک از انواع آن دارای کاربرد مخصوص هستند.

از آنجایی که الکترودها در تعداد بالایی خریداری می‌شوند بنابراین فروش عمده الکترود جوشکاری مقرون به صرفه است. شهر مفتول به عنوان یکی از مراکز فروش عمده الکترود جوشکاری، انواع آن را با قیمت مناسب به فروش می‌رساند.

فروش عمده یونولیت

فروش عمده یونولیت

یونولیت یا پلی استر فشرده یکی از انواع محصولات به عنوان عایق حرارتی و صوت است. این محصول وزن بسیار کمی داشته و از دانه‌های  پلی استر تولید می‌شود. یونولیت‌ها از 95% هوا تولید می‌شوند و 5% باقی مانده از پلاستیک تولید می‌شود. ذرات پلاستیکی تولید شده از استایرن مونومر هستند. از آنجایی که یونولیت‌ها خواص بی شماری از جمله عایق حرارتی، وزن سبک، عایق صوتی و… دارند بنابراین کاربرد بسیار گسترده‌ای دارند. استفاده از این محصول در صنایع بسته بندی و ساختمان سازی بسیار رایج است. یونولیت‌ها به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که رایج‌ترین آن شامل یونولیت سقفی، دیواری، بسته بندی و… است.

فروش عمده یونولیت

از جمله ویژگی‌های اصلی این محصول شامل وزن بسیار کم، مقاوم در برابر نفوذ آب و رطوبت، عایق صوتی حرارتی، حمل و نقل و نصب راحت، صرفه‌جویی در مصالح ساختمانی، قابل بازیافت و… است. به منظور خرید و فروش عمده یونولیت در شهر مفتول با شماره 02154483 در تماس باشید و یونولیت را با قیمت مناسب خریداری کنید.

فروش عمده پشم شیشهفروش عمده پشم شیشه

پشم شیشه یک محصول پرکاربرد در خصوص عایق بندی ساختمان و سازه‌های  مختلف است. این محصول یک عایق حرارتی و صوتی است که به دلیل قیمت مناسبی که دارد به میزان زیادی استفاده می‌شود. ساختار اصلی این محصول از الیاف شیشه‌های  بازیافتی است. علاوه بر عایق حرارتی و صوتی عایق رطوبتی نیست هست. الیاف بکار رفته در این محصول بسیار نازک و کوچک است. از آن جایی که این محصول، یک محصول بازیافتی از شیشه‌ها است، از این رو به نام فیبر بازیافتی نیز شناخته می‌شود. به منظور تولید یک رول از پشم شیشه از 10 بتری استفاده می‌شود.

قیمت ارزان پشم شیشه سبب شده است تا به میزان زیاد و در فضاهای مختلف از این محصول استفاده شود. مهم‌ترین کاربرد آن مربوط به ساختمان سازی است. اما به طور کلی برای ساخت سوله و سازه‌های صنعتی، ساخت دیوار، کاشی‌های  سقفی، ساخت تاسیسات گرمایی، عایق کاری لوله‌های  گرم و…. از این محصول استفاده می‌شود. انواع پشم شیشه شامل فویل آلومینیومی، بافت سیاه شیشه ای، الیاف پارچه‌ای شیشه‌ای است. به منظور خرید و فروش عمده پشم شیشه با شهر مفتول در ارتباط باشید.

فروش عمده اسپیسر

فروش عمده پشم شیشه

اسپیسر در لغت به معنای فاصله گذار یا فاصله نگهدار است. این محصول در سایز و ابعاد مختلفی تولید می‌شود. معمولا در ساختمان سازی از این محصول به عنوان فاصله گذار و پوشش میلگردها استفاده می‌شود. به طور کلی این محصول کاربرد متنوعی دارد. از دیگر موارد استفاده از اسپیسر شامل ساختمان سازی، سدسازی، تونل سازی و… است. استفاده از اسپیسر بتن در کیفیت پروژه تاثیر بسیار زیادی دارد. به منظور ایجاد فاصله بین بتن، خاموت و… از اسپیسر استفاده می‌شود. استفاده از اسپیسر سبب پوشش میلگرد و جلوگیری از ایجاد زنگ زدگی نیز می‌شود.

به طور کلی با گذشت زمان عواملی مانند رطوبت، هوا، سولفات و… دچار خوردگی می‌شود. این مسئله سبب آسیب به سازه می‌گردد از این رو می‌بایست از پوششی به نام اسپیسر استفاده شود که روی میلگرد را پوشش دهد. اسپیسر در شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارد. به منظور اطلاع از قیمت فروش عمده اسپیسر در شهر مفتول با ما در ارتباط باشید.

برای خرید انواع محصولات مفتولی دیگر، انواع توری، افزودنی بتن و…. با شماره 02154483 در ارتباط باشید و یا به وب سایت شهر مفتول مراجعه کنید.