نحوه بازپرداخت وام با سند ملکی

یکی از راهکارهای آسان و بدون دغدغه در دوره تورم و گرانی، دریافت وام مصرف کنندگان برای مصرف کنندگان است تا نقدینگی مورد نیاز خود را تامین کرده و مشکلات اقتصادی را برطرف کنند. بانک‌ها و موسسات مختلفی تسهیلات گوناگون برای موارد مختلف ارائه می‌دهند و هر کدام پیچیدگی و دردسرهای خاص خود را دارد. البته با مراجعه به موسسه وام افروز به صورت میانبر و در چند روز وام مورد نیاز را دریافت کرده و به هدف خود برسید.

یکی از شرایطی که در تمامی بانک‌ها یکسان بوده علاوه بر وام سند ملکی، معرفی ضامن معتبر کارمند یا بازاری به بانک جهت ضمانت است. ولی در شرکت وام افروز، شما احتیاجی به ضامن ندارید، در واقع سند ملک تضمین کننده وام بوده و کمتر از یک هفته مبلغ مورد نظر را دریافت می‌کنید. نحوه بازپرداخت و اقساط وام بدون ضامن با سند ملکی توسط وام گیرنده مشخص می‌شود.

وام گیرنده بر اساس درآمد خود شرایط اقساط را مشخص می‌کند. دوره پرداخت اقساط وام بدون ضامن ملکی ۴ تا ۲۴ ماه است.

نحوه بازپرداخت وام با سند ملکی

وام با سند خانه را از کدام مجموعه بخواهیم؟

معمولا بانک‌های مختلفی وام با سند خانه را ارائه می‌دهند ولی هر کدام شرایط خاص خود را دارند. به طور مثال برای دریافت وام ضروری در بانک ملی شما علاوه بر سند ملکی، موظف هستید فاکتور خرید کالا را به بانک ارائه داده و تسهیلات آن از ۱۲۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است.

سقف وام سند خانه در بانک صادرات ۲۰۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد و در بانک ملت ۳۰۰ میلیون تومان است. بانک رسالت نیز وام سند خانه را با تضمین سند ملکی ارائه میدهد و صرفاً برای حمایت از صنعت پزشکی و کالای پزشکی بوده و سقف آن تا ۳ میلیارد تومان است.

در حالی که شما با مراجعه به شرکت وام افروز می‌توانید از مبلغ ۲۰ میلیون تومان تا ۲۰ میلیارد تومان وام دریافت کنید بدون هیچ محدودیتی! یعنی شما محدودیتی برای خرج کردن وام نخواهید داشت و می‌توانید آن را برای خرید منزل، خرید اتومبیل، هزینه‌های پزشکی، خرید کالا یا در سرمایه گذاری مطمئن مصرف کنید.

شرایط سند برای دریافت وام فوری بر روی سند ملکی

البته توجه داشته باشید که برای دریافت وام فوری، سند ملکی باید ویژگی و شرایط خاصی داشته باشد که عبارتند از:

  • سند شش دانگ بوده و هیچ وکالت نامه‌ای برای سند ثبت نشده باشد.
  • هرگونه اشکال و موانع حقوقی موجود در سند مانع از دریافت وام فوری خواهد شد. بنابراین توصیه می‌شود قبل از پر کردن فرم درخواست وام، با کمک وکیل یا اشخاص حقوقی تمامی مشکلات سند را برطرف کنید.
  • توجه کنید که سند باید تک برگ بوده و یا بنچاق‌نامه داشته باشد. در واقع با سند قولنامه یا مبایعه نامه قبول نمی‌شود.
  • سندی که برای تضمین وام به شرکت ارائه می‌دهید قبلاً در گرو وام  یا بانک دیگری نباشد و اگر در گرو بانک هست، وام قبلی را به طور کامل تسویه کرده سپس اقدام به دریافت وام جدید کنید.
  • صاحب ملک به سن قانونی برسد سن قانونی برای دریافت وام ۱۸ سال است.

نحوه بازپرداخت وام با سند ملکی

نحوه دریافت وام با سند ملکی در وام افروز

هر کدام از بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری برای اعطای تسهیلات و وام مصرف کننده و سند ملکی شرایط خاصی دارند:

  1. در مرحله اول به صورت تلفنی و آنلاین با کارشناسان تماس گرفته و اطلاعات لازم در مورد مدارک مورد نیاز و مراحل دریافت وام و شرایط باز پرداخت وام از آنها دریافت کنید.
  2. مدارک مورد نیاز برای دریافت وام فوری با سند ملکی شامل اصل شناسنامه، اصل کارت ملی، اصل سند ملکی و… است.
  3. ملک مورد نظر باید در تهران، کرج و حومه تهران واقع شده باشد.
  4. به صورت حضوری به دفتر مراجعه کرده و فرم درخواست وام را امضا کنید تمامی اطلاعات درج شده باید صحیح باشد.
  5. گیرنده باید توجه داشته باشد که هزینه کارشناسی، کارمزد و دیگر مخارج وام بر عهده او است.
  6. بعد از کارشناسی صنعت و تایید اعتبار سند همچنین مدارک هویتی شخص وام گیرنده مبلغ وام مشخص می‌شود معمولاً مبلغ وام ۶۰ الی ۸۰ درصد ارزش ملک است.
  7. در مرحله بعدی شرایط بازپرداخت و تسویه وام مشخص شده و به وام گیرنده توضیح داده می‌شود.
  8. در مرحله بعدی قراردادی بین وام گیرنده و وکیل دفتر در دفتر ثبت اسناد امضا شده و به صورت قانونی ثبت می‌شود.
  9. وقتی قرارداد امضا شد مبلغ وام طی یک الی دو ساعت به حساب وام گیرنده واریز می‌شود.

شرایط بازپرداخت وام بدون ضامن بر روی سند ملکی چگونه است؟

بهتر است وام گیرندگان قبل از دریافت وام بر روی سند ملکی شرایط بازپرداخت آن و میزان اقساط وام را به طور دقیق مطالعه کنند. از شرایط مهم برای بازپرداخت وام بدون ضامن باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازپرداخت وام ملکی از ۴ الی ۲۴ ماه است.
  • می‌توانید وام را به صورت اقساطی به شرکت بازگردانید. در پرداخت اقساطی سود وام همچنین مبلغی از آن ماهانه به حساب شرکت واریز می‌شود.
  • امکان بازپرداخت مضاربه نیز برای وام ملکی وجود دارد در این روش وام گیرنده موظف است سود وام را ماهانه به حساب شرکت واریز کند و پس از پایان مدت اقساط کل وام را به یکباره به شرکت بدهد.
  • البته کاربر می‌تواند قبل از اتمام موعد مقرر تمامی اقساط آن را تسویه کنند. برای تصحیح زود هنگام احتیاجی به واریز سود بیشتر نیست.

نحوه بازپرداخت وام با سند ملکی

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم نحوه بازپرداخت وام با سند ملکی را به طور کامل توضیح داده و شرایط آن را بگوییم. همچنین شرایط سندی را گفتیم که برای تضمین وام لازم است. بهتر است قبل از دریافت وام با کارشناسان تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را در مورد اقساط و شرایط بازپرداخت وام را بپرسید. سقف وام ۶۰ تا ۸۰ درصد ارزش ملک را بوده و معمولاً مبلغی بین ۲۰ میلیون تا ۲۰ میلیارد تومان است.

اگر قدرت پرداخت اقساط بالا را ندارید توصیه می‌شود وام با مبلغ کمتر را انتخاب کنید تا سریعتر قسط‌ها را پرداخت کرده و تسویه کنید. اگر امکان تهیه سند شش دانگ برای دریافت وام ندارید می‌توانید وام سیم کارت، وام سند خودرو و دیگر وام های مورد نیاز خود را از شرکت وام افروز بگیرید که هر کدام شرایط خاص خود را دارند.

پایان رپورتاژ آگهی