خرید سیستم های تهویه مطبوع و فن های صنعتی Rosenberg از شرکت فناوری مانا نوین ویرا (AVET)

در میان انواع سیستم های تهویه مطبوع، سیستم وی آر اف از جدیدترین آن ها می باشد، که دارای چندین یونیت داخلی و یک یا چند یونیت خارجی می باشد. همچنین یونیت خارجی این دستگاه دارای کمپرسور، موتور الکتریکی، شیر انبساط الکترونیک، شاسی، کندانسور و فن، بدنه و محافظ بیرونی است که این بخش از وی آر اف معمولا در فضای بیرون مانند پشت بام و یا حیاط نصب می شود. یونیت داخلی نیز دارای فن کویل و فن بوده که این بخش دارای سه شکل سقفی، دیواری و یا زمینی از لحاظ نوع نصب می باشد.

خرید VRF

این سیستم دارای دو نوع GHP و EHP می باشد. نوع EHP کوتاه شده عبارت Electric Heat Pump است و همانطور که از نامش مشخص است این نوع دستگاه به طور کامل به وسیله برق فعالیت می کند. GHP نیز کوتاه شده عبارت Gas Heat pump است، که از نام آن می توان فهمید که با گاز )گاز شهری) کار می کند. در هنگام خرید VRF  بایستی حتما به این نکته توجه کنید که این دستگاه لازم است حتما توسط افراد متخصص نصب و راه اندازی شود. برای خرید انواع سیستم های تهویه مطبوع و استعلام قیمت خرید داکت اسپلیت و VRF برند با کیفیت و شناخته شده رزنبرگ می توانید از طریق شماره تلفن 26806734-021 با مجموعه فناوری مانا نوین ویرا (AVET) تماس حاصل فرمایید.

آکسیال فن ( فن محورری ) و جت فن

فن های صنعتی و خانگی هر دو دارای اجزای تشکیل دهنده مشترک الکتروموتور، پروانه و قاب یا محفظه می باشند. با این تفاوت که فن های صنعتی دارای اندازه بزرگتر و قدرت موتور بالاتر هستند چرا که بایستی حجم بیشتری از هوا را جابه جا نمایند. در حالت کلی انواع فن ها به سه دسته فن محوری یا ، فن گریز از مرکز یا و فن های متقاطع تقسیم بندی می شوند. لازم است بدانید که تمامی انواع فن های صنعتی در گروه Axial fan یا همان فن محوری قرار دارند.

فن آکسیال ( محوری )

آکسیال فن ها یا فن محوری در واقع هواکش هایی هستند که می توان گفت از قدیمی ترین و متنوع ترین فن های صنعتی می باشند. این نوع فن به طور معمول در مواردی با ظرفیت هوادهی زیاد و فشار استاتیکی کم استفاده می شود. هواکش محوری هوای استخراج شده را به موازات محور پره ها حرکت می دهند. اما در مقابل فن های سانتریفیوژ یا گریز از مرکز که نوع دیگری از هواکش های صنعتی هستند.

از هر دو فن های سانتریفیوژ و محوری برای، گردش و تامین هوا و خارج نمودن هوای آلوده در کارگاه ها، آشپزخانه های پذیرایی، مرغداری ها، گلخانه ها، آشپزخانه ها و سرویس های بهداشتی در ساختمان های مسکونی استفاده می شود.

لازم به ذکر است که فن محوری در مقایسه با فن های سانتریفیوژ توانایی جابجایی هوا در حجم قابل توجهی را داشته، اما این هواکش ها برای استفاده با کانال ها مناسب نبوده، و تنها فن های سانتریفیوژ می توان زمانی که هوا از طریق سیستم کانالی تامین می شود استفاده نمود.

از آنجایی که هواکش های گریز از مرکز دارای عملکرد عالی در فشار بالا بوده، و بدون صدا نیز هستند، معمولا از آن ها در تجهیزات تهویه مطبوع به کار گرفته می شود.

فن های آکسیال در انواع و سایز ها و برند های متفاوتی در بازار وجود دارند. از این رو پیش از خرید فن آکسیال ( محوری ) بایستی به میزان مصرف برق و راندمان فن آکسیال پروانه ای، مقدار دبی هوای عبوری و مقدار افزایش فشار مورد نیاز سیستم توجه شود تا با اطمینان کامل هواکش متناسب با نیاز شما و مقدار آلاینده های موجود در محیط در دسترس هم از لحاظ سایز ، جنس و هم از لحاظ میزان مصرف برق خریداری شود.

از آنجایی که اکثر پارکینگ ها در سطح شهر در فضای بسته و یا زیر زمین قرار دارند امکان تهویه به صورت طبیعی برای آن ها وجود ندارد. و از طرفی تردد مدام اتومبیل ها در آن ها و خروج آلاینده های آن ها و گاز سمی مونوکسید کربن سبب نیاز این مکان ها به وسیله ای برای تهویه و خروج این آلودگی از آن ها شده است. خرید جت فن ها برای چنین مکان های بسیار مورد نیاز است. جت فن ها نوعی از فن های محوری هستند که دارای انواع گوناگونی بوده و از آن ها برای تهویه پارکینگ ها و تونل ها استفاده می شود.

خرید جت فن

برای جدا نمودن مرز های بخش های مختلف یک ساختمان و یا جداسازی هوای داخل و بیرون ساختمان و یا محیطی مثل فروشگاه، بانک ها و …. از دستگاهی به نام پرده هوا استفاده می شود. این دستگاه به طور معمول در بالای درب ورودی نصب می شود،و همچون یک عایق جدا شونده از ورود و خروج هوای داخل و بیرون و همچنین ورود حشرات و گرد و غبار جلوگیری می نماید. شرکت AVETتوزیع کننده سیستم پرده هوا از برند معتبر و محبوب رزنبرگ در ایران است، برای استعلام قیمت خرید پرده هوا و یا دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی این محصول می توانید از طریق تماس با این مجموعه مشاوره رایگان در این خصوص دریافت نمایید.

خرید پرده هوا

 

فیلتر اکولوژی یا رسوب دهنده الکتروستاتیک

به طور کلی  خرید فیلتر اکولوژی یا همان رسوب دهنده الکترواستاتیک یک دستگاه تصفیه هوا می باشد که از نیروی الکترواستاتیک برای جذب و نگه داشتن گرد و غبار و سایر ذرات استفاده می کند. این دستگاه بیشتر به منظور تمیز کردن بخارات صنعتی در صنایع گوناگون به ویژه نیرو گاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین این دستگاه از سیم ها و صفحه جمع آوری ساخته شده است ، که ولتاژ زیادی از یک میدان الکترواستاتیک در میان سیم ها و صفحه جمع کننده وارد می کند و هوا را به صورت الکتریکی شارژ کرده و آن ها را در جریان یونیزه می کند.

هنگامی که ذرات معلق در هوا مانند گرد و غبار بین صفحات جمع کننده جریان پیدا میکنند، ذرات باردار می شوند، سپس این ذرات باردار شده به وسیله قطب مخالف خود جذب شده و به صفحات جمع آوری متصل می شوند. به این صورت هوا ذرات معلق را پشت سر می گذارد در نتیجه هوای تمیز و تصفیه شده ایجاد می شود.

سپس ذرات جمع آوری شده به وسیله روش های ایمن و سازگار با محیط زیست دفع می گردند.

در واقع می توان گفت  فیلتر های اکولوژی به کسب و کار ها کمک می کنند تا آلاینده هایی را که تولید می کنند را کنترل و تصفیه کنند تا هم کارکنان محیط کاری بهتر و سالم تری داشته باشند و هم از به خطر افتادن سلامت محیط زیست جلوگیری شود.

خرید فیلتر اکولوژی

برای مشاوره و خرید انواع سیستم های تهویه مطبوع و انواع فن های صنعتی برند رزنبرگ ( Rosenbrg ) می توانید با کارشناسان شرکت مانا نوین ویرا ( AVET ) با شماره تلفن 02126806734 در تماس باشید یا به وب سایت این شرکت به آدرس https://avet-co.com مراجعه نمایید .