برای خرید تشک در تهران کجا برم؟

خوابیدن یکی از نیازهای اصلی بدن هر انسانی‌ست که لازم است بین 7 الی 8 ساعت خواب مفید داشته باشد. اگر هر فردی بتواند به اندازه کافی و متناسب با نیاز بدن خود بتواند بخوابد، قاعدتا صبح سرحال و با انرژی بیش تری از خواب بیدار خواهد شد. البته به شرطی که در اتاق خواب آرامش در حرکت باشد و از طرفی هم سرویس خواب و تخت خواب کاملا راحت باشد تا فرد بتواند به طور کامل استراحت کند و با آرامش کامل بخوابد. تشک مناسب و مرغوب همچون تخت خواب می تواند بر روی کیفیت خواب موثر باشد.

به عبارت دیگر همانطور که تخت خواب باید عاری از هر گونه صدا باشد، تشک آن هم باید نسبتا سفت و نرم باشد که بدن بر روی آن خیلی راحت قرار بگیرد و خستگی را از بین ببرد. اما ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که بورس تشک در تهران کجاست؟ بورس تشک خوشخواب و تشک رویا کجاست؟ در زمان خرید تشک باید به چه نکاتی اهمیت داد؟

اگر به دنبال پاسخ این سوالات هستید به شما پیشنهاد می کنیم که تا انتها با تانیل چوب همراه باشید.

بازار تشک تهران کجاست؟

در شهر تهران بازارهای زیادی برای خرید تشک طبی و ساده وجود دارد که در این بازارها انواع تشک ها همچون تشک خوشخواب و تشک رویا به فروش می رسد.  در این مطلب قصد داریم اصلی ترین بورس تشک ها را معرفی کنیم.

معروف ترین بازارهای فروش تشک شامل موارد زیر هستند که برای خرید تشک در تهران می توانید به صورت حضوری اقدام نمایید:

  • دلاوران

بورس تشک های تخت خواب، مرکز خرید دلاوران در شرق تهران است. اگر به این مرکز خرید مراجعه کنید متوجه خواهید شد که تنوع بسیار زیادی در تخت خواب و تشک ها وجود دارد. اما در این بازار مدرن ترین وسایل سرویس تختخواب، تختخواب و تشک به فروش می رسد بنابراین به جهت خرید این نوع وسایل با قیمت های خیلی ارزان در مرکز خرید دلاوران وقت نگذارید.

آدرس مرکز خرید سرویس خواب دلاوران: تهران، اتوبان رسالت، میدان رسالت، خیابان هنگام، میدان الغدیر

  • یافت آباد

یکی از قدیمی ترین و معروف ترین بورس خرید تشک و انواع تخت خواب در تهران، یافت آباد است که در این بازار هم همانند دیگر بازارها تنوع زیادی در سرویس خواب و وسایل آن وجود دارد. این بازار در غرب تهران واقع شده است. تمامی محصولات موجود در مرکز خرید یافت آباد همچون بازار دلاوران قیمت های نسبتا بالایی دارند. اما همانطور که گفته شد تنوع زیادی در این مرکز وجود دارد که همین عامل به تنهایی توانسته است عموم مردم را برای خرید جذب نماید.

آدرس مرکز خرید یافت آباد: تهران، تقاطع بزرگراه آیت الله سعیدی (جاده ساوه) و خیابان بازار مبل

  • نعمت آباد

این بازار در جنوب تهران واقع شده است و فروشگاه های مختلفی در دل خود جای داده است و شما در این فروشگاه ها می توانیدتشک، تخت خواب، سرویس خواب، صندلی و میز را در رنگ و طرح های مختلفی را مشاهده نمایید.

آدرس مرکز خرید نعمت آباد: تهران، بزرگراه شهید کاظمی

بورس تشک خوشخواب کجاست؟

معمولا همه ما برای خرید تشک خوشخواب به دنبال مرکز و بورس آن هستیم تا بتوانیم انواع تشک های خوشخواب را ببینیم و در نهایت بهترین تشک خوشخواب متناسب با نیاز و سلیقه خود انتخاب و خریداری کنیم.

یکی از معروف ترین نمایندگی های رسمی تشک خوشخواب در مرکز خرید تشک های خوشبخواب در شهر تهران دو شعبه شهرک گلستان (دریاچه) و صادقیه است که در این دو نمایندگی تمامی مدل های تشک خوشخواب را دارند که می‌توانید برای خرید این نوع تشک ها به آن ها مراجعه کنید.

آدرس نمایندگی تشک خوشخواب در صادقیه: خیابان سازمان آب، نبش پاساژ مهرگان

آدرس نمایندگی تشک خوشخواب در شعبه شهرک راه آهن: بلوار امیرکبیر، بین کاج و هاشم زاده، نبش گل افروز

بورس تشک رویا کجاست؟

  • فروشگاه دلاوران: دلاوران، بين بلوار آزادگان و ميدان الغدير، پلاک 467
  • فروشگاه خیابان جمهوری: خیابان جمهوری، تقاطع کارگر جنوبی، پلاک 1207
  • مرکز خرید اریکه ایرانیان: شهرک غرب، بلوار اصلي فرحزاد، نبش ارغوان غربی
  • فروشگاه یافت آباد: يافت آباد شرقی، خيابان برادران شهيد شانديز، جنب مبل مهدی، پلاک 152

خرید اینترنتی تشک با تانیل چوب

می دانیم که در تهران بازارهای زیادی برای خرید تشک و تخت خواب وجود دارد. میزان بودجه و هزینه مدنظر شما رابطه مستقیمی با کیفیت و ماندگاری تشک ها دارد بنابراین هر چه بتوانید هزینه خود را افزایش دهید بی تردید تشک با کیفیت تری خواهید داشت.

یکی از ساده ترین راه هایی که بدون ترافیک می توانید تشک مدنظر خود را سفارش دهید، خرید اینترنتی است. یکی از معتبرترین سایت های فروشگاهی که انواع تشک، سرویس خواب و تخت خواب را به شما عزیزان ارائه می دهد، تانیل چوب است.

تانیل چوب به عنوان بهترین تولید کننده انواع محصولات چوبی مانند تشک، سرویس خواب، میز، کمد و تخت خواب با امکان خرید مستقیم از کارخانه شناخته شده است که با خیالی آسوده می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

نکات لازم برای خرید مناسب ترین تشک

  • تحت هیچ شرایطی از تشک های پلی فرم و یونولیتی استفاده ننمایید.
  • در زمان انتخاب و خرید تشک به میزان راحتی و ارتجاعی بودن آن اهمیت دهید.
  • برخی از افراد در شب دچار تعریق می شوند. به همین سبب این افراد برای آن که میزان رطوبت بدن خود را کاهش دهند می توانند روکش های ضد رطوبت برای تشک خود خریداری نمایند.
  • برخی از تشک ها با کانال های هوای متعدد و شبکه پلیمری الاستیک به راحتی می توانند گردش هوای مناسبی را در هنگام استفاده از تشک به وجود بیاورند.
  • میزان سرعت تغییر پذیری تشک در برگشت به حالت اولیه را در نظر داشته باشید. در واقع این نوع تشک ها با سرعت بسیار بالای تغییر پذیری پس از تغییر موقعیت بدنی، هیچ اثری از شکل بدن شما بر جای نمی گذارد. به عبارت دیگر اگر میزان سرعت تغییر پذیری تشک خواب شما خیلی زیاد باشد، قاعدتا می تواند آسایش شما را قبل از خواب از بین ببرد