ایزوگام درجه یک

شناخت و ویژگی های ایزوگام ممتاز و استاندارد با کیفیت بالا از جمله مواردی است که برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است. تشخیص ایزوگام ها یا مواد عایق رطوبتی مرغوب بدون شناخت و شناخت انواع ایزوگام دشوار است. بنابراین، برای کمک و کسب اطلاعات در مورد نحوه تشخیص ایزوگام استاندارد با کیفیت بالا، می توانید به سایت ایزوگام کالا مراجعه فرمایید.

به طور کلی تشخیص ایزوگام ممتاز به دلیل تنوع در تولید دشوار است، شاید به این دلیل که بسیاری از افراد سودجو سعی در تولید و عرضه ایزوگام های بی کیفیت داشته اند. اگرچه ظاهر محصول تفاوت چندانی با ظاهر اصلی خود ندارد اما از نظر کیفیت و ترکیب از مواد بی کیفیتی ساخته شده است که متاسفانه در صورت عدم اطلاع از آن و در صورت استفاده از آن، به سرعت خراب می شود و کیفیت خود را از دست می دهد. دست می دهد پس بهتر است از افراد مجرب یا آژانس های معتبر کمک بگیرید. برای خرید ایزوگام اصفهان با کیفیت بالا و مستقیم از نمایندگی به همراه ضمانت نامه کتبی میتوانید به ایزوگام کالا مراجعه فرمایید.

ویژگی های استانداردهای ایزوگام

در این بخش به برخی از ویژگی های استانداردهای ایزوگام می پردازیم. با توجه به اینکه ایزوگام های استاندارد و غیراستاندارد بسیار در بازار موجود است. مواردی وجود دارد که می تواند مفید باشد. عایق های رطوبتی باید دارای استانداردهایی باشند که نشان دهنده کیفیت ساخت و مواد اولیه در ترکیب آنها باشد، با توجه به این استانداردها فرآیند شناخت انواع مرغوب و بی کیفیت آسان تر می شود.

استاندارد نوع O: استاندارد مذکور مربوط به شرایط هواشناسی بوده و شامل دو نوع می باشد که عبارتند از:

با شرایط آب و هوایی و مناطق سردسیر مرتبط است.

با شرایط آب و هوایی و مناطق گرمسیری مرتبط است.

استاندارد نوع A: این نوع استاندارد محدوده مقاومت عایق رطوبتی در برابر سرما و گرما را نشان می دهد. این محصول در برابر سرما تا -5 و حرارت تا +120 مقاوم است.

 

استاندارد نوع S: این نوع استاندارد محدوده مقاومت عایق رطوبتی را در برابر درجه سرما و گرما نیز نشان می دهد. در برابر سرما تا -10 و گرما تا +100 مقاومت دارد.

بهترین راه تشخیص این است که از یک فرد باتجربه که در این زمینه دانش دارد، راهنمایی و مشاوره بخواهید. برای دریافت مشاوره رایگان می توانید شرکت ایزوگام کالا تماس بگیرید.

نحوه تشخیص ایزوگام ممتاز و خوب

ایزوگام درجه یک و خوب در افزایش عمر و مقاومت بالا موثر است. شرکت ها و نمایندگی های معتبر سعی می کنند محصولات عایق رطوبتی با کیفیت را به بازار معرفی کنند اما نحوه تشخیص ایزوگام درجه یک معمولا کار ساده ای نیست. برای خرید عمده ایزوگام می توانید با نمایندگی معتبر ایزوگام کالا در هر نقطه از ایران تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

ویژگی های عایق رطوبتی استاندارد

عایق های رطوبتی با یک استاندارد تولید و عرضه می شوند. ساده ترین راه تشخیص ایزوگام استاندارد از روی ظاهر آن را می توان به دو مورد زیر اشاره کرد:

1- طول استاندارد رول ایزوگام

طبق استاندارد تولید، هر رول ایزوگام باید 10 متر طول داشته باشد و کمتر از آن یا بیشتر از آن خارج از استاندارد گفته می شود.

2- وزن رول ایزوگام استاندارد

ایزوگام ها دارای وزن استاندارد تایید شده بین 3.8 تا 2.4 بر متر مربع هستند و اگر کمتر از آن باشد، خارج از حد مجاز است و اگر وزن متعارف بیشتر باشد، دلیل بر کیفیت بالاتر آن نیست.

3- ضخامت استاندارد رول ایزوگام

نکته دیگری که ایزوگام استاندارد نشان می دهد ضخامت آن است. ضخامت استاندارد ایزوگام بین 3.8 تا 2.4 میلی متر است. که از نظر ظاهری قابل تشخیص است. 

ایزوگام با کیفیت و متریال خوب

تمامی انواع ایزوگام تولیدی با استفاده از تجهیزات مدرن و مواد اولیه مرغوب تولید شده و در آزمایشگاه‌ های مجهز آزمایش می‌شوند. انواع ایزوگام های مرغوب و مرغوب دارای مشخصات زیر می باشند که عبارتند از:

ساخته شده از بهترین قیر پلیمری

دارای پارچه پلی استر با کیفیت و متراکم است

ضخامت و وزن استاندارد

فویل آلومینیومی با ضخامت 16 میکرون

شامل گارانتی و بیمه نامه معتبر می باشد

یک علامت استاندارد وجود دارد

بسته بندی مناسب

بهترین راه برای خرید ایزوگام با کیفیت و متریال خوب مشاوره از نمایندگی های معتبر می باشد. همچنین می توانید برای اجرای ایزوگام از نمایندگی نصب ایزوگام کمک بگیرید. شما از طریق شرکت ایزوگام کالا میتوانید از قیمت ایزوگام به صورت روزانه مطلع شوید.

ویژگی ایزوگام غیر استاندارد

برخی افراد سودجو ایزوگام های غیر استاندارد تولید می کنند و به بازار عرضه می کنند. این نوع عایق رطوبتی استاندارد مناسبی ندارد و مشکلاتی را ایجاد می کند. ایزوگام بی کیفیت پس از مدت کوتاهی پس از گذشت چند سال در برابر رطوبت مقاوم نبوده و باعث آسیب به ساختمان می شود. بر خلاف ایزوگام های استاندارد، ویژگی های ایزوگام غیر استاندارد شامل موارد زیر است:

عمر کوتاه تری دارد.

سریع خراب می شود و کیفیت خود را از دست می دهد.

مقاومت کمتری وجود دارد.

هیچ استاندارد ظاهری وجود ندارد.

مواد اولیه و مواد اولیه بی کیفیت هستند.

بدون گارانتی، علامت استاندارد، بیمه نامه.

روش های تشخیص ایزوگام درجه 1

می توان گفت ایزوگام دارای طبقه بندی مشخصات بوده و بر اساس عناصر مختلف می تواند انواع مختلفی داشته باشد. هر یک از اقلام و همچنین نوع ایزوگام می تواند تاثیر بسیار موثری در نگرش و مصرف خریدار داشته باشد. شرکت ایزوگام کالا تنهای نمایندگی فروش ایزوگام دلیجان ، ایزوگام شرق ، ایزوگام سپربند و آلسال بام با قیمت مناسب و ضمانت نامه کتبی می باشد.