ارسال پيامک مناسبتی به مشتریان + مزايا و معايب آن

بهترین زمان ارسال یک متن تاثیرگذار و زیبا برای ادامه ارتباط و تعامل با مخاطبین ارسال پیامک در مناسبت های مختلف است و قطعا همه ما در گوشی های خود پیامک هایی از سازمان های مختلف برای مناسب های مختلف مانند تبریک تولد از بانک داریم.

مشتری در ارتباطی که فروشنده یا کسب و کارها دارد این حس را دارد که فقط برای فروش محصول و جلب توجه او برای خرید محصول به او احترام میگذارند اما زمانی که به شخصیت و نیازهای مشتری اهمیت گذاشته شود و برای مشتری حس ارزشمند بودن ایجاد میکند و یکی از اصولی ترین روش بازاریابی ایجاد حس ارزشمندی در مشتری است.

اگر شما هم می خواهید با ارسال پیامک های مناسبتی حس ارزشمندی را به مخاطبین و مشتریان خود هدیه دهید در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر به بررسی ارسال پیامک های مناسبتی بپردازیم.

پیامک های مناسبتی چیست؟

به مجموعه ای از پیام ها که در مناسبت های خاصی ارسال می شوند پیامک های مناسبتی می گویند که این پیامک های تبلیغاتی به 2 نوع مختلف پیامک های مناسبتی خصوصی و پیامک های مناسبتی عمومی برای افراد ارسال می شود.

  1. پیامک های مناسبتی خصوصی : با توجه به یک مناسبت خاص برای یک فرد خاص ارسال می شود مانند ارسال پیامک تولد یک فرد.
  2. پیامک های مناسبتی عمومی : در مناسبت های خاص برای عموم افراد ارسال می شود مانند ارسال پیامک تبریک برای عیدهای مختلف.

مزایا و معایب ارسال پیامک مناسبتی

ارسال پیامک مناسبتی برای مخاطبین و مشتریان نشان می دهد که شما به آنها اهمیت می دهید و در حس و احوالات انها چه شادی و چه غم شرکت دارید و با ارسال پیامک مناسبتی می توانید در بازار رقابتی نسبت به سایر رقبای خود متفاوت عمل کنید در این قسمت مزایاهایی که ارسال پیامک مناسبتی برای کسب و کارها دارد را برای  شما میگوییم:

  • موجب افزایش آگاهی از برند و برند سازی می گردد.
  • ارتباط و تعامل با مشتری به صورت دائمی حفظ می شود.
  • رشد کسب و کار و افزایش فروش
  • موجب افزایش رضایت و وفاداری مشتری می شود.
  • پیامک شما در لحظه ارسال و خوانده می شود.

تنها عیب ارسال پیامک مناسبی در تعداد کارکتر برای ارسال اس ام اس است برای ارسال sms لاتین تا 160  کاراکتر و برای اس ام اس فارسی تنها تا 70 کارکتر امکان ارسال پیامک وجود دارد. که البته با استفاده از نکات مهم در نوشتن یک نمونه متن تبلیغاتی تاثیرگذار می توانید با کمترین متن تبلیغاتی بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشید .

بهترین مناسبت های ارسال پیامک مناسبتی

در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی بسیار سریعتر و راحت تر می توانید در مناسبت های مختلف با مخاطبین و مشتریان ارتباط برقرار کنید و با ارسال پیامک های مناسبتی بازاریابی تبلیغاتی موثری داشته باشید و بهترین مناسبت هایی که می توانید ارسال پیامک مناسبتی داشته باشید شامل:

  • اس ام اس تبریک تولد یک شخص
  • پیامک تبریک نامزدی یا عقد مخاطب
  • Sms تبریک برای تولد فرزند
  • پیامک تبریک برای ترفیع شغلی
  • پیامک تسلیت برای فوت عزیزان و مناسبت های مذهبی
  • پیامک تسلیت برای شهادت در ایام های مناسبتی
  • پیام تبریک به مناسبت روز زن، مرد ، پرستار، پزشک، کارگر، مهندس، وکیل و…
  • پیام تبریک برای ایام اعیاد
  • و….

سامانه پیامکی رایگان راستین اس ام اس این امکان را برای شما فراهم میکند تا با وارد شدن به پنل پیامکی خود بتوانید در این ایام های مناسبتی به صورت تکی یا انبوه به ورش های مختلف برا مشتریان یا مخاطبین خود پیامک مناسبتی ارسال کنید.

همچنین گنجینه ای کامل از مناسبت ها ی مختلف میلادی ، شمسی وقمری را گردآوری کرده است تا تنها با جستجو نام مناسبت به آرشیو کاملی از چندصد پیامک مناسبتی جذاب و خاص دست پیدا کنید تا برای افراد و مشتریان کسب و کار خود ارسال نمایید .

چگونه پیامک مناسبتی ارسال کنیم؟

برای ارسال پیامک تبلیغاتی در مناسبت ها در ابتدا باید از سامانه های پیامکی معتبر راستین اس ام اس پنل اس ام اس خریداری کنید تا بتوانید با وارد شدن به این پنل پیامکی و نوشتن متن پیامک مورد نظر متناسب با مناسبت و انتخاب روش ارسال پیامک در کمترین زمان ممکن برای افراد در سطح گسترده ای به صورت انبوه یا تکی پیامک ارسال کنید.

راهنمای ارسال پیامک مناسبتی

برای اینکه هر کاری را به نحو احسن انجام دهید تا نتیجه مطلوبتری دریافت کنید باید یک سری اصولی را رعایت کنید و برای استفاده از خدمات ارسال پیامک مناسبتی و دریافت بازخورد مثبت از ارسال پیامک های مناسبتی حتما راهنمای زیر را مطالعه کنید.

گام اول : انتخاب پنل اس ام اس معتبر

برای ارسال پیامک مناسبتی  حتما سرویس پنل پیامکی معتبر که دارای ویژگی های زیر باشد را انتخاب کنید تا به صورت هدفمند در افزایش فروش تاثیر داشته باشید.

  • دارای امکانات متنوع برای ارسال پیامک باشد(ارسال پیامک منطقه ای ، ارسال پیامک از طریق دکل bts و دکل lbs ، ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت، کد پستی ، مشاغل و…)
  • محیط کاربری آسان و قابل مدیریتی باشد
  • منوی فارسی داشته باشد
  • ارسال پیامک با سرعت انجام شود
  • پشتیبانی قوی داشته باشد

گام دوم : شیوه نگارش صحیح پیام

شیوه نگارش پیام مناسبتی باید با لحنی دوستانه و رسمی و با هوشمندی و زیرکی نوشته شده باشد تا موجب جذب مشتری برای خرید از محصول و خدمات شما شود.

  1. متن پیام برای ارسال پیامک های مناسبتی باید خوانا و مختصر باشد تا مخاطب مطلب را درک کند.
  2. در متن پیامک های مناسبتی از پیشنهادهای غافلگیر کننده و شگفت انگیز استفاده کنید.
  3. حتما در ارسال پیامک های مناسبتی از طریق پنل پیامک مخابراتی با شناخت جامعه هدف و متناسب با نیاز ها پیامک ارسال کنید.
  4. در زمان مناسب پیامک ارسال کنید تا بازخورد بیشتری دریافت کنید.
  5. حتما لینک یا ادرس از کسب و کار خود در پیامک قرار دهید تا در صورتی که مخاطب از پیام شما خوشش آمد موجب تعامل بیشتر با شما گردد.

سخن آخر

در این مقاله از مزایا و نکات و راهنمایی هایی که برای ارسال پیامک مناسبتی نیاز داشتید را برای شما مطرح کردیم تا با داشتن اطلاعات کافی و خرید یک سامانه پیامکی معتبر بتوانید پیامک های مناسبتی اثر بخشی را ارسال کنید.

Rastinsms با سابقه و اعتبار درخشان در حوزه بازاریابی پیامکی در برندسازی و افزایش درامد در کسب و کارتان بهش ما کمک بزرگی خواهد کرد با ارتباط و راهنمایی از مشاوران این پنل پیامکی می توانید از ایده ها و راهکارهای جذاب تری بهره بگیرید.