پارک آبی کیش، هیجان انگیزترین جاذبه کیش!

با خرید بلیط هواپیما کیش و انتخاب این شهر به عنوان مقصد، سفری هیجان انگیز به شهر تفریحات و خوش گذرانی خواهید داشت.

جزیره کیش واقع در جنوب کشور در حدود 50 سال است که به یکی از مقاصد گردشگری جذاب ایران تبدیل شده و توجه گردشگران بسیاری از سراسر جهان را به خود جلب کرده است.

این جزیره قدمت بسیاری دارد اما فعالیت آن به عنوان یک مقصد توریستی و تفریحی از سال 1349 آغاز شد و تاکنون بسیار موفق عمل کرده است.

از مهم ترین جاذبه ها و سرگرمی های کیش می توان به تفریحات آبی، سواحل مرجانی، اسکله ها و … اشاره کرد که همانند شهر های خاص دنیا برای گردشگران آماده می باشد.

 

پارک آبی اوشن، اولین تم پارک آبی روباز ایران می باشد که در سال 1395 افتتاح شد. این پارک با بازی های مهیج و امکانات گوناگون بسیار مورد توجه قرار گرفت و به سرعت در لیست جاذبه های گردشگری و تفریحی کیش جز 5 تای اول قرار گرفت.

پارک آبی اوشن در حدود سه هزار و 300 نفر ظرفیت دارد و داستان گروهی دزدان دریایی می باشد که به جزیره حمله کرده و قصد تصرف قلعه خورشید را دارند که با سه برادر که در قلعه خورشید می باشند مبارزه می کنند.

از ویژگی های بسیار محبوب این پارک این می باشد که هیچ ساختمان و سازه بلندی در اطراف آ« وجود ندارد و هیچ پروازی بر فراز آن مجاز نمی باشد.

در پارک آبی اوشن کیش از پیشرفته ترین وسایل و تجهیزات دنیا استفاده شده و از همین نظر منطقه ای امن برای بازی کودکان می باشد. اگر همراه با کودکتان به کیش سفر می کنید، پارک آبی اوشن را از دست ندهید.

نحوه خرید بلیط ورودی تم پارک آبی اوشن

خرید بلیط ورودی این پارک آبی هم به صورت اینترنتی و هم به صورت آنلاین ممکن می باشد. با خرید بلیط ورودی شما مجاز به استفاده از تمامی استخر ها و سرسر های اوشن را دارید. اما برای استفاده از رستوران، راید موجاب و مرکز ماساژ باید هزینه جداگانه پرداخت کنید.

قیمت بلیط ورودی تم پارک آبی اوشن

  • بلیط سانس تمام وقت پارک آبی اوشن 195.000 هزار تومان
  • بلیط سانس نیمه وقت پارک آبی اوشن 180.000 هزار تومان

 

تم پارک آبی اوشن در جاده جهان کیش واقع شده و از آن جایی که در جزیره کیش دسترسی به تمام نقاط بسیار راحت می باشد، بنابراین می توانید در هنگام رزرو تور کیش هر کدام از هتل های جزیره را که دوست دارید انتخاب کنید.

استخر های شنا تم پارک آبی اوشن

  • استخر آبتین
  • استخر رابو
  • استخر آبان
  • استخر دینگو

راید های تم پارک آبی اوشن

  1. پیچالوپ: سقوط آزاد از مرتفع ترین برج اوشن، برج خورشید، با 24 متر ارتفاع. سرعت سقوط از این برج 12 متر بر ثانیه می باشد.
  2. رالی راید: مسابقه ای پر هیجان میان سه نفر که هر کس با تشکچه خود از سرسره به پایین حرکت می کند و برنده کسی است که زودتر به پایین برسد.
  3. دینگل: در این راید دو نفر سوار بر تیوپ از بالای برج 12 متری داتیس در شیپ تند سرسره به پایین حرکت کرده و به داخل استخر می افتند.
  4. آدرنالین: سقوط آزاد از بالای برج خورشید به درون استخر.
  5. گرداب:از بالای برج داتیس وارد سرسره ای می شوید که به گرداب متصل است. پس از چند دور چرخ در کاسه گرداب به دورن استخر سقوط می کنید.
  6. موجاب: موج سواری مصنوعی.
  7. سونامی: در ساحلی به طول 48 متر و عرض 80 متر شنا خواهید کرد به همراه موج هایی که موج ساز ها می سازند.
  8. آناکوندا: سه نفره سوار بر تیوپی می شوید و مسیر 170 متری پر پیچ و خمی را با سرعت تا استخر حرکت می کنید.
  9. راشین ریور: رودخانه ای است که دور تا دور پارک آبی قرار دارد و در استفاده از این راید می توانید با آرامش دور تا دور پارک آبی را چرخ بزنید.
  10. چالاب:این راید بیشتر مناسب کودکان می باشد.
  11. برکو: این سرسر ه نیز مخصوص کودکان می باشد و با سایه بان پوشیده شده است.

مارپیچ 1 و 2: راید مارپیچ دو تا می باشد. این راید ها دارای سرسره های پر پیچ و خم می باشد که با تیوپ در آن حرکت کنید و در اخر وارد استخر می شوید. راید مارپیچ در برج آبادیس قرار دارد.