هولدر کالایی پر مصرف در امور روزانه

یکی از کاربردی‌ترین ابداعات بشر هولدر خودرو است. با افزایش استفاده روزمره از موبایل و گجت‌های هوشمند، نیاز ه ابداغ وسایلی احساس شد تا بتوانند کارایی آن‌ها را در مواقعی همچون رانندگی برای ما آسان‌تر کنند. یکی از کاربردهای موبایل هنگام رانندگی استفاده از اپلیکیشن‌های مسیریاب و مکالمه است. کاربران با استفاده از هولدر می‌توانند با حفظ تمرکز به رانندگی پرداخته و استفاده مفیدی هم از موبایل خود داشته باشند.

هولدر

مزایای استفاده از هولدر موبایل

هولدر موبایل می‌تواند خطرات عدم تمرکز حین رانندگی را تا حد زیادی کاهش دهد. با استفاده از این وسیله دیگر نیازی نیست کاربر نگاه خود را از مسیر بردارد. از مزایای استفده از هولدر موبایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حفاظت از موبایل در برابر آسیب فیزیکی
  • از لیز خوردن موبایل به زیر پدال جلوگیری می‌شود.
  • دید کاربر را محدود نمی‌کند.
  • دسترسی به موبایل را آسان‌تر می‌کند.

البته با توجه به تنوع موجود این کالا در بازار، تهیه محصول مناسب کار راحتی نیست و اغلب برای خریداران امری چالش برانگیز است. در ادامه به بررسی انواع هولدرهای موبایل می‌پردازیم:

هولدر موبایل گیره‌ای

این نوع هولدر با استفاده از گیزه‌های مغناطیسی برروی دریچه کولر نصب می‎‌شود که معمولا برای کولرهای مشبکی و مستطیل شکل مناسب است. موقعیت این هولدر به گونه‌ای است که باعث می‌شود نگاه راننده به هیچ عنوان با اختلال روبرو نشود. لازم است توجه داشته باشید که نصب این هولدر در فصول سرد به دلیل استفاده از بخاری خودرو برای موبایل مضر است. با داغ شدن بیش از اندازه موبایل در اثر باد گرم بخاری خودرو امکان انفجار آن وجود دارد.

هولدر موبایل مکنده‌ای

محل نصب این نوع هولدرهای روی شیشه جلو خودرو ویا داشبود است. باید توجه داشت که این هولدرها برای استفاده روی داشبوردهایی با پستی بلندی و یا با شیشه جلو کوتاه توضیه نمی‌شوند. خریداارن باید هنگام تهیه این محصولات از کیفیت بالای بخش مکنده اطمینان حاصل کنند تا بتوان به صورت طولانی از آن استفاده کرد.

هولدر

هولدر موبایل چسبی

این هولدرها از چسب قوی بهره می‌برند که برروی داشبود متصل می‌شود. البته لازم است قبل از تهیه این محصول از محل نصب هولدر اطمینان حاصل شود زیرا جابجایی مجدد آن‌ها کار دشواری است.

معیارهایی برای خرید هلدر موبایل

قبل از خرید هولدر موبایل ضروری است برخی نکات را مد نظر داشت که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

  • شکل اتاق داخل ماشین

اولین جایی که کاربر برای خرید هولدر باید مد نظر داشته باشد، طراحی داخل اتاق خودرو است. اینکه بخش‌های داخلی هولدر به چه شکلی هستند تا حد زیادی در نحوه تصمیم‌گیری خریدار موثر است. به عنوان مثال اگر شیشه ماشین شیب زیادی رو به داخل داشته باشد، هولدر داشبورد کارایی زیادی ندارد. از طرفی اگر سطح داشبورد دارای ناهمواری‌های زیادی باشد امکان نصب هولدر مکنده وجود ندارد. یا اگر دریچه کولر خودرو دایره‌ای شکل یا نازک باشد، هولدر دریچه کولری به خوبی نمی‌تواند به آن متصل شود.

پس بنابراین خریداران بهتر است قبل از تهیه محصول مورد نظرشان به خوبی محیط داخلی خودرو را بررسی کنند.

  • مشخصات ظاهری موبایل

وزن و سایز موبایل تاثیر زیادی روی مدل هولدر خریداری شده دارد. اگر موبایل ابعاد بزرگ و وزنی بالاتر از 200 گرم داشته باشدف استفاده از هولدر مغناطیسی امری منطقی است زیرا هولدرهای چسبی و مکنده‌ای معمولا برای گوشی‌های سبک‌تر انتخاب می‌شوند. البته خریداران با مطالعه اطلاعات درج شده روی بسته بندی محصول می‌توانند نسبت به کارایی صحیح هولدر موبایل خریداری شده آگاه شوند.

  • شناسایی ویژگی شاخص هولدر

برخی از هولدرها چندکاره هستند به عنوان مثال قابلیت شارژ وایرلس موبایل را دارند. هولدرهای رایج معمولا به صورت نگه‌دارنده عمل می‌کنند. هولدر هم کارایی‌هایی متعددی دارد و کاربران باید باتوجه به نوع استفاده خود نسبت به تهیه کالای مناسب اقدام کنند.

هولدر موبایل پرووان مدل PHD01، کالایی پاسخگوی همه افراد

هولدر پرووان

برند پرووان، تولید کننده لوازم جانبی موبایل، با بررسی نیاز بازار اقدام به طراحی و تولید کالایی مقرون به صرفه و امکانات متنوع کرده است. از ویژگی‌های منحصر به فرد هولدر موبایل PHD01 می‌توان به قابلیت اتصال به دریچه کولر، داشبورد و شیشه ماشین اشاره کرد. همراه این کالا یک پایه مکشی جهت اتصال به داشبود و یک گیره جهت اتصال به دریچه کولر ارائه می‌شود. محفظه پشت هولدر قابلیت جدا شوندگی و اتصال به پایه مکشی داشبورد، شیشه جلوی خودرو و گیره دریچه کولر را دارد، یعنی می‌توان هولدر را به هر جایی متصل کرد.

درون هولدر شارژر وایرلس پرووان مدل (ProOne Holder PHD01) PHD01 یک سیم پیچ قرار داده شده تا قابلیت شارژ وایرلس گوشی‌های موبایل را داشته باشد. همانطور که در بخش قبل اشاره شد یک محفظه شارژ میکرو در قسمت پایینی هولدر تعبیه شده تا با اتصال کابل شارژ میکرو بتوان نسبت به شارژ وایرلس موبایل اقدام کرد.
اگر از کابل و خروجی معمولی با ولتاژ 5 ولت و شدت جریان 1 آمپر استفاده شود، توان خروجی معادل 5 وات خواهد بود که موبایل را در مدت زمان معمول شارژ می‌کند، اما اگر از کابل Fast Charge و خروجی شارژ Fast با ولتاژ 9 ولت و شدت جریان 1.6 آمپر استفاده شود توان خروجی شارژ وایرلس این هولدر معادل 10 وات خواهد بود که موبایل را در زمان سریعتر به نسبت حالت عادی شارژ می‌کند.

روکش محل قرار گیری موبایل از جنس پلیمر کربن است تا امواج الکترومغناطیس جهت شارژ موبایل بهتر منتقل شوند و خللی در آن ایجاد نشود.

این محصول با گارانتی 6 ماهه کاوان کالا ارائه می‌شود تا خریداران آسودگی خاطر لازم از بابت تهیه این کالا و خدمات پس از فروش را داشته باشند.

هولدر پرووان