همه چیز درباره موسیقی کی پاپ (K-pop)

کی پاپ, بهترین گروه کی پاپ, گروه های موسیقی کی پاپ

موسیقی کی پاپ

آشنایی با موسیقی K-pop

گروه های K-pop یک پدیده جهانی هستند ، با میلیون ها طرفدار سرسخت در سراسر جهان. در دو دهه گذشته ، صنعت K-pop به یک احساس فرهنگی تبدیل شده است و همچنان محبوبیتش در حال افزایش می باشد. در این مطلب شما را با موسیقی K-pop آشنا می کنیم با ما همراه باشید.

کی پاپ چیست؟

K-pop موسیقی پاپ است که توسط مردم کره ساخته شده است. K-pop ژانر موسیقی بین المللی محبوب موسیقی قرن بیست و یکم است. K-pop که از کره جنوبی سرچشمه می گیرد ، از طیف وسیعی از ژانرها مانند پاپ ،  اکسپریمنتال ، راک ،گاسپل، هیپ هاپ ، R&B ، رقص الکترونیک ، کلاسیک و کانتری تأثیر می گیرد. تنوع تأثیرگذاری موسیقی K-pop به قدری گسترده است که یک گروه یا خواننده K-pop برای هر سلیقه ای وجود دارد.

بهترین گروه کی پاپ ، گروه های موسیقی کی پاپ ، کی پاپ کره ای

موسیقی کی پاپ چیست

تاریخچه موسیقی Kpop

برخلاف ژانرهای موسیقی دیگر ، شروع معاصر K-pop را می توان برای تاریخ دقیقی مشخص کرد: 11 آوریل 1992 ، زمانی که گروه های Seo Taiji و The Boys برای اولین بار موسیقی خود را از تلویزیون اجرا کردند. آنها در اواسط دهه 1990 فعال بودند و به خاطر آزمایش ژانرهای مختلف موسیقی معروف بودند. به عنوان مثال ، آنها پیشگامان ادغام رپ در موسیقی پاپ کره جنوبی بودند. این نیروی محرکه ای بود که منجر به تشکیل بهترین گروههای موسیقی  ، SM Entertainment در 1995 ، JYP Entertainment در 1997 ، و YG Entertainment در 1998 تاسیس شده است.

اولین گروه موسیقی K-Pop که موفقیت های باورنکردنی داشت H.O.T بود ، که در سال 1996 آغاز به کار کرد. این گروه به عنوان گروهی که فرهنگ K-pop را آغاز کرد ، اعتبار یافته است ، فرمولی که امروزه نیز دنبال می شود و با ظهور BoA و TVXQ به صحنه در سال 2003 ، محبوبیت موسیقی پاپ کره جنوبی واقعاً افزایش یافت.

کی پاپ کره ای, K-pop, موسیقی K-pop

موسیقی K-pop

برخی از ویژگی های متمایز موسیقی K-pop

از ژانرهای مختلف برای ایجاد مفاهیم متفاوت موسیقی K-pop استفاده می شود. اکثر گروه های K-pop از یک خواننده رپ تعیین شده برخوردار هستند و عبارات انگلیسی در متن کره جنوبی این ترانه مخلوط می شوند. گفته می شود این کار توسط بت های کره جنوبی-آمریکایی مانند گروه like Fly to the Sky آغاز شده است که می خواستند تسلط انگلیسی خود را در موسیقی خود به نمایش بگذارند.

رقص K-pop عمدتا به حرکات سخت و هماهنگ متکی هستند ، اعضا در یک برنامه معمول چندین بار موقعیت خود را تغییر می دهند. این یک استراتژی به نام تغییر شکل گیری  (jaribaggum) است. همچنین حرکات تکراری است و با مفهوم هر آهنگ مطابقت دارد. اصطلاح این (pointeu anmu) یا “رقص نقطه ای” است. که باعث شده برخی از رقص ها و آهنگ ها به خصوص ویروسی شوند.

ملودی‌ها جذاب، طراحی رقص چشمگیر و اعضای این گروه‌ها باعث محبوبیت موسیقی کی پاپ شده است.

گروه های کی پاپ پسرانه, بهترین گروه کی پاپ, گروه های موسیقی کی پاپ

کی پاپ کره ای

 

منبع: بیتوته