هتل های پارسیان تهران :

هنگامی که نام سفر به پایتخت ایران به میان می آید قطعا اولین و مهم ترین دغدغه هر فرد اقامت است.

رزرو هتل یکی از مهم ترین اقداماتی ست که افراد باید پیش از سفر انجام دهند تا بتوانند بدون اتلاف وقت و با خیال راحت در یکی از هتل های تهران اقامت داشته باشند. بنابراین رزرو هتل در تهران، قبل از شروع سفر، بسیار حائز اهمیت است.

البته دغدغه اقامت و پیدا کردن هتل در هر شهری وجود دارد! اما تهران فرق می کند! چراکه این شهر بسیار بزرگ و وسیع است و به واسطه همین بزرگی هتل های بسیاری در آن وجود دارد که انتخاب را برای مسافرین سخت می کند.

پس اگر شما هم در انتخاب هتل های تهران سر در گم شده اید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا هتل های پارسیان تهران را به شما معرفی کنیم.

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل آزادی تهران یا همان هتل هایت سابق یکی ازبا شکوه ترین و در عین حال مدرن ترین هتل های پایتخت است که گردشگران با اقامت در آن قطعا سفری رویایی را تجربه خواهند کرد. ازطرفی دارای موقعیت مکانی بسیار عالی است به نحوی که به مهم ترین مراکز خرید شهر، اماکن تفریحی و گردشگری مانند مجموعه تاریخی سعد آباد، پارک ژوراسیک،مجموعه تفریحی توچال، نمایشگاه بین المللی دسترسی دارد، این موضوع یکی از مهم ترین امتیازات هتل محسوب می شود. هتل آزادی تهران دارای پرسنلی مجرب و با اخلاق می باشد که استقبال بی نظیری از مهمانان هتل دارند.

موقعیت جغرافیایی هتل

هتل آزادی تهران درمجاورت کوهپایه البرز و نقطه تلاقی شاهراه اصلی تهران یعنی تقاطع بزرگراه چمران و یادگار امام واقع شده است که یکی از بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق تهران می باشد، علاوه بر این، هتل آزادی در ردیف هتل نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران است.

ترافیک و شلوغی خیابان های تهران یکی از مهم ترین معضلات این شهر است که خیلی از مسافران ترجیح می دهند هتلی را برای محل اقامت خود رزرو نمایند که خارج از محدوده طرح ترافیک دائمی و زوج و فرد تهران باشد، ما به شما هتل آزادی تهران را پیشنهاد می کنیم.

واحدهای اقامتی هتل

هتل آزادی تهران ساختمانی 26 طبقه  همراه با 475 واحد اقامتی مجهز و لوکس دارد که همانند نگینی درخشان در آن منطقه خودنمایی می کند. هر یک از واحدهای اقامتی هتل در نوع خود بی نظیر هستند. امکانات این واحدها به نحوی است که تمامی نیازهای مهمانان را رفع می کند.

رستوران های هتل

هتل آزادی تهران مجهز به چندین رستوران و کافی شاپ است که دارای محیطی بسیار شیک و مجلل با چشم اندازی عالی هستند. رستوران های هتل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی،  سنتی، فست فود و گیاهی را به صورت انتخابی و بوفه ارائه می دهند، بنابراین مهمانان هتل می توانند به راحتی در هتل آزادی درخواست غذا بدهند بدون اینکه نیاز باشد به رستوران یا کافی شاپ های سطح شهر مراجعه کنند.

امکانات ورزشی هتل

امکانات تفریحی و ورزشی هتل آزادی تهران یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین بخش های آن برای مهمانان است. از جمله این امکانات می توان به استخر، سونا، جکوزی، حمام سنتی، اسپا، سالن ماساژ و … اشاره نمود.

سالن های هتل آزادی

این هتل مجلل مجهز به چندین سالن چند منظوره فوق العاده شیک و لوکس است که جهت برگزاری مراسم مختلف، جشن ها، سمینارها و همایش ها و … مورد استفاده قرار می گیرند. چشم انداز عالی و فضای زیبا و شیک این سالن ها موجب شده که انتخاب عالی برای برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم ها باشد.

موارد ذکر شده تنها بخش کوچکی از ویژگی های خاص و امتیازات ویژه هتل آزادی تهران است و نشان می دهد گردشگران با رزرو هتل آزادی تهران قطعا با مجموعه ای از بهترین و بروزترین امکانات و با استقبالی بی نظیر مواجه خواهند شد و این هتل به یکی از انتخاب های همیشگی آن ها تبدیل می شود.

هتل پارسیان استقلال تهران

هتل استقلال تهران، هتلی مجلل و پنج ستاره است که در تهران بزرگ و در دامنه کوه های البرز واقع شده است و با ساختمان و معماری بی نظیرش یکی از بهترین هتل های بین المللی تهران می باشد.

موقعیت جغرافیایی هتل

هتل پارسیان استقلال تهران دارای ساختمانی بزرگ و لوکس می باشد که به دو برج شرقی و غربی تقسیم شده است که هر کدام از آن ها دارای امکانات و اتاق هایی با ظرفیت های متفاوت اند.

دسترسی این هتل لوکس به مهم ترین مراکز و نقاط شهری باعث محبوبیت آن شده است و در کنار امکانات کم نظیر، آن را به یکی از منحصر به فرد ترین هتل های ایران تبدیل کرده است. همچنین هتل استقلال در ردیف هتل نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران است که کمتر از پنج دقیقه با نمایشگاه بین المللی تهران که یکی از مهم ترین مکان های این شهر است، فاصله دارد.

بنابراین اگر به دنبال رزرو هتل نزدیک به نمایشگاه تهران و سایر جاذبه های مهم این شهر هستید، هتل استقلال به کامل ترین نحو پذیرای شما خواهد بود.

واحد های اقامتی هتل

هتل پارسیان استقلال تهران با دارا بودن 504 باب اتاق لوکس و مجهز در کنار 48 سوئیت فوق العاده، بزرگ ترین هتل از مجموعه پارسیان و بدون شک بهترین هتل در تهران به شمار می رود.

اتاق ها و واحد های این هتل به تفکیک ظرفیت و امکانات، به اتاق های یک تخته یا دو تخته تقسیم می شوند که در کنار آن ها با رزرو هتل استقلال امکان انتخاب سوییت های رویال و معمولی را نیز خواهید داشت.

رستوران های هتل

هتل پارسیان استقلال تهران دارای رستوران هایی اختصاصی با غذاهایی با کیفیت می باشد که بدون شک باعث رضایت شما از اقامت در این هتل خواهد شد. رستوران رز، رستوران ترکیه ای مطبخ و رستوران عربی الحیات آماده پذیرایی از شما عزیزان هستند.

امکانات این هتل به اینجا ختم نمی شود و باید بدانید که رستوران فصلی گیله وا نیز یکی دیگر از رستوران های جذاب این هتل است که در فضای باز واقع شده است و لذت غذا خوردن رابرایتان دو چندان خواهد کرد.

امکانات ورزشی هتل

اگر شما هم به تفریح و ورزش علاقه مندید و می خواهید در مدت اقامت تان از امکانات فوق العاده ای استفاده کنید،هتل مجلل استقلال تهران دارای زمین تنیس اختصاصی، استخر بزرگ و سر پوشیده، انواع سوناهای خشک و بخار، جکوزی، سالن های بدنسازی مجهز و سایر خدمات فوق العاده ای مانند ماساژ می باشد که به شما فرصت تجربه کردن اقامتی راحت و لوکس را می دهد.

سالن های هتل استقلال

هتل پارسیان استقلال تهران با در اختیار گذاشتن تالار های یاس 1و 2 که ظرفیتی 300 نفری دارند، همراه و پذیرای مسافران خواهد بود.

علاوه بر آن وجود تالار_رستوران نوفل لوشاتو به شما امکان برگزاری جلسات و یا جشن های کوچک را در فضایی شیک و لوکس به همراه خدماتی با کیفیت می دهد.

تالار دریای نور هم یکی دیگر از سالن های پذیرایی فوق العاده در این هتل می باشد که علاوه بر معماری خیره کننده و فضای مجلل اش، ظرفیت پذیرایی از1000 مهمان را داراست.

چنانچه هدف تان اقامت کاری و شرکت در جلسات مهم می باشد، این هتل دارای بیزنس روم و سالن اجتماعات مجهزی است که برای آسایش شما طراحی شده است.

هتل پارسیان اوین تهران

یکی از بی نظیر ترین هتل های موجود در استان تهران، هتل اوین تهران نام دارد. این مجموعه گردشگری طی سال ها فعالیت مداوم خود توانست چهار ستاره را از آن خود کند و رضایت مسافرانش را به دست آورد.

حال اگر می خواهید با جزئیات این هتل بیش تر آشنا شوید، به شما توصیه می کنیم تا در ادامه مقاله با ما همراه بمانید و مطالب ذکر شده را مورد مطالعه قرار دهید.

موقعیت مکانی هتل اوین تهران

هتل اوین تهران در نزدیکی یکی از زیبا ترین محله های این شهر واقع گردیده است که این محله اوین نیز نام دارد. افراد با اقامت در این مجموعه گردشگری و رفاهی می توانند از چشم انداز های طبیعی اطراف آن بهره مند گردند.

برای این که بتوانید به هتل اوین دسترسی آسان تری داشته باشید، می توانید از آژانس های مسافربری در تهران استفاده نمایید و آدرس زیر را برای راننده عنوان کنید تا شما را در کم ترین زمان ممکن به مقصد تان برساند.

تهران، بزرگراه شهید دکتر چمران، تقاطع اوین آدرس مجموعه مهمان پذیر اوین می باشد.

واحد های اقامتی هتل اوین تهران

بسیاری از افراد ممکن است با واحد های اقامتی هتل اوین تهران آشنا نباشند، بدین منظور باید بگوییم که این مجموعه دارای 150 اتاق متنوع می باشد که افراد می توانند با توجه به نوع نیاز و بودجه شان یکی از آن ها را انتخاب نمایند و به سفر خود لذت بیش تری ببخشند.

برخی از اتاق های هتل اوین عبارت اند از: اتاق یک تخته، اتاق دو تخته تویین، اتاق دو تخته دابل، سوئیت یک خوابه دو تخته و…

شما با یک شب اقامت در این هتل می توانید زندگی مدرن و به دور از دغدغه را برای خود به ارمغان بیاورید و به شیرینی لحظات تان بی افزایید.

امکانات و خدمات هتل اوین تهران

هتل اوین از خدمات و امکانات رفاهی بسیاری برخوردار است که مسافران گرامی می توانند برای آرامش و آسودگی هر چه بیش تر خود از آن ها بهره مند گردند.

در کافی شاپ و رستوران های این مجموعه می توان منو های بسیار متنوعی را مشاهده نمود که هر کدام از این خوردنی ها می توانند طعم به یاد ماندنی را برای شما به همراه داشته باشند.

یکی دیگر از خدماتی که هتل اوین در اختیار مهمانان خود قرار داده است، آرایشگاه های مردانه با مجرب ترین آرایشگران می باشد. آقایان می توانند در زمان های تعیین شده به این آرایشگاه مراجعه نمایند و به اصلاح صورت و سر خود بپردازند.