نگاهی به هتل های تبریز، شهر اولین ها

تبریز با داشتن مناظر طبیعی زیبا، آثار تاریخی، غذاهای سنتی و آب و هوای خوب، مخصوصا در فصل تابستان مقصد گردشگران زیادی است. بسته به اینکه با چه قصدی به تبریز سفر می‌کنید، هتل‌های مختلفی، از هتل‌های لوکس و چند ستاره تا هتل های ارزان تبریز پذیرای شما خواهند بود. پیشنهاد می‌کنیم قبل از سفر مطلب زیر را بخوانید و بعد از به دست آوردن اطلاعات لازم در مورد بهترین هتل های تبریز و قیمت‌ها در تبریز، هتل مورد نظرتان را انتخاب و رزرو کرده و بعد راهی تبریز، پایتخت تاریخی ایران شوید.

قیمت هتل های تبریز

قیمت هتل های تبریز بسته به نوع اقامتگاه و خدماتی که به مهمانان ارائه می‌کنند، متفاوت است. علاوه بر این، از آنجا که هوای تبریز در تابستان بسیار مطبوع و ملایم است، حضور زیاد گردشگران در این فصل در شهر تبریز می‌تواند موجب افزایش قیمت هتل های تبریز در تابستان شود.

این اقامتگاه‌ها شامل هتل‌های لوکس، هتل آپارتمان‌ها، هتل بوتیک‌ها و مهمان‌سراها می‌شوند. اگر هم به دنبال اقامتگاه متفاوتی هستید که قیمت مناسب‌تری نسبت به هتل داشته باشد، اقامتگاه‌های بوم گردی تبریز را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

هتل‌های گران قیمت و درجه یک تبریز اغلب در مرکز و جنوب شرقی و مهمان‌سراهای ارزان قیمت اغلب در خیابان فردوسی تبریز قرار دارند.

بهترین هتل  تبریز

بهترین هتل تبریز، هتلی است که نیازهای شما به عنوان مهمان را به خوبی برآورده کرده و کمک کند سفری آرام و خاطره‌انگیز داشته باشد؛ از این جهت بسته به این که با چه قصدی به تبریز سفر کرده باشید، می‌توان هتل‌های خوب متفاوتی را به شما معرفی کرد.

برای مثال در یک سفر تجاری اقامت در هتل‌های آرام حومه شهر که در پایان روز کاری، خستگی را از تن شما به در کرده و باعث شود احساس آرامش کنید، بسیار مطبوع خواهد بود. اما اگر به تبریز آمده‌اید که از آثار تاریخی دیدن کرده و با نوع زندگی در شهر تبریز آشنا شوید، بهتر است هتل‌های مرکز شهر را برای اقامت انتخاب کنید. در ادامه تعدادی از بهترین هتل های تبریز که اکثرا لوکس و پنج ستاره هستند را به شما معرفی می‌کنیم تا با توجه به موقعیت مکانی و امکانات موجود در هتل‌ها، راحت‌تر بتوانید هتل مورد نظر خود را رزرو نمایید.

با توجه به مواردی که گفتیم بیایید نگاهی به بهترین هتل های تبریز بیندازیم:

  1. هتل لاله پارک کایا: یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های ایران هتل پنج ستاره لاله پارک تبریز است که در اتوبان پاسداران، میدان شهید فهمیده واقع شده است. ساختمان لاله پارک ۱۷ طبقه و ۲۲۰ اتاق دارد. این هتل لوکس که زیر مجموعه هتل کایا ترکیه است، انتخاب خوبی برای افرادی است که می‌خواهند از شلوغی مرکز شهر دور باشند. از جمله امکانات این هتل می‌توان به اسپا و رستوران هتل اشاره کرد و اینکه شما می‌توانید مستقیم از لابی هتل وارد مرکز خرید لاله پارک شوید. مرکز خرید لاله پارک ۱۲۶ فروشگاه دارد که محصولات برترین برندهای ایرانی و بین المللی را در آن می‌توانید پیدا کنید. به این ترتیب بدون اتلاف وقت می‌توانید خرید‌های خود را در این مرکز انجام دهید.

همچنین این هتل دارای پارکینگ، سالن ورزشی، استخر، حمام سنتی رایگان و ماساژ، تالار پذیرایی، اتاق سیگار،‌ اتاق ویژه معلولان، خودپرداز، کافی شاپ، اتاق جلسه و… است. هزینه اقامت در این هتل از شبی 730 هزار تومان شروع می‌شود.

  1. هتل پارس ائل گلی: این هتل پنج ستاره یکی از بهترین هتل های تبریز است که در انتهای جاده ائل گلی، کنار پارک ائل گلی قرار داشته و از مرکز شهر فاصله دارد. هتل ائل گلی در سال ۱۳۸۰ افتتاح شد. این هتل ۱۷طبقه و ۱۷۹ واحد اقامتی دارد. انواع اتاق‌های یک تخته و دو تخته و سوئیت را می‌توانید در این هتل رزرو کنید. از جمله امکانات این هتل می‌توان به رستوران گردان، سالن کنفرانس، اتاق عقد، فروشگاه، کتابخانه، مرکز پزشکی، کافی نت، تاکسی سرویس، استخر، سالن بیلیارد و… اشاره کرد.
  2. هتل صخره‌ای لاله کندوان: هتل لاله کندوان در خارج از شهر و در دهکده کندوان واقع شده است. اتاق‌های سنگی رو به کوه و رودخانه ویژگی منحصر به فرد این هتل پنج ستاره صخره‌ای است. اتاق‌های هتل کندوان در دل کوه تراشیده شده‌اند؛ شما برای رسیدن به اتاق‌هایی در دل کوه باید از 180 پله بالا بروید. انواع اتاق‌های دو تخته، سوئیت‌های چهارتخته معمولی و رویال و همینطور سوئیت پنج تخته امپریال را بسته به تعداد نفرات و سلیقه خود می‌توانید در این هتل زیبا و منحصر به فرد رزرو کنید.

از امکانات این هتل می‌توان به رستوران، کافی شاپ، تاکسی سرویس، روم سرویس، پارکینگ روباز،‌ لباس‌شویی، صندوق امانات، فکس، اتاق چمدان، فضای سبز، اتاق جلسه، سالن کنفرانس و… اشاره کرد.

  1. هتل بین‌المللی تبریز: هتل چهار ستاره بین‌المللی تبریز در مرکز شهر و در خیابان امام خمینی واقع شده و به ایستگاه مترو نزدیک است. هتل تبریز ۵ طبقه و ۱۳۲ اتاق دارد. واحد‌های اقامتی هتل شامل اتاق‌های یک، دو و سه نفره استاندارد هستند. این هتل با سابقه از امکاناتی نظیر رستوران و کافه، پارکینگ روباز، تاکسی سرویس، تالار پذیرایی، روم سرویس ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان در لابی، خشک‌شویی، خدمات بیدارباش، سالن کنفرانس، فضای سبز و… برخوردار است.

هتل های ارزان در تبریز

برخی از گردشگران ترجیح می‌دهند که بیشتر زمان و بودجه خود را صرف دیدن از شهر و جاذبه‌های گردشگری تبریز کنند و برای محل اقامت خود بودجه زیادی اختصاص نمی‌دهند. برای این افراد پیدا کردن هتل ارزان در تبریز که امکانات قابل قبولی داشته باشد، در اولویت است. برخی از هتل های ارزان تبریز که اقامت در آنها صرفه اقتصادی دارد، عبارتند از:

  1. هتل گسترش: هتل گسترش تبریز ۱۳ طبقه و ۱۵۰ اتاق و سوئیت دارد. این هتل چهار ستاره، با قدمتی پنجاه ساله از جمله هتل‌های خوب شهر تبریز است که قیمت نسبتا مناسبی دارد. هتل گسترش دسترسی خوبی به مناطق دیدنی شهر تبریز داشته و از امکاناتی مانند صبحانه، کافی شاپ 24 ساعته، مجموعه ورزشی، استخر، ماساژ، آب درمانی، پارکینگ اختصاصی رایگان، تالار مراسم، ۳ رستوران، سالن چند منظوره و… برخوردار است.
  2. هتل سینا: هتل دو ستاره سینا در مرکز شهر (خیابان امام خمینی، فلکه باغ گلستان) و نزدیک مکان‌های دیدنی تبریز واقع شده است و از جمله هتل‌هایی است که دسترسی خوبی به شهر دارد. این هتل از امکاناتی چوناینترنت، صندوق امانات، پارکینگ، یخچال، صندوق امانات، اتاق چمدان و… برخوردار است.
  3. هتل سهند: هتل دو ستاره سهند نیز از جمله هتل‌هایی است که هم ارزان بوده و هم به مراکز دیدنی تبریز بسیار نزدیک است. این هتل در خیابان امام خمینی قرار داشته و از امکانات نسبتا خوبی برخوردار است.
  4. هتل آپارتمان ارس: اگر هتل آپارتمان را ترجیح می‌دهید، هتل آپارتمان دو ستاره ارس گزینه خوبی خواهد بود. این هتل در خیابان پاستور واقع شده است.

از دیگر هتل های ارزان تبریز که اقامت در آنها نیازهای شما را رفع کرده و چندان گران نیستند، می‌توان به هتل دو ستاره پارک تبریز (به بازار بزرگ تبریز نزدیک است.)، هتل دو ستاره ارک (به ارگ علی شاه نزدیک است.) و هتل سه ستاره دریا (دارای امکانات رفاهی چون استخر، سونا، سالن فوتبال و صبحانه رایگان است.) اشاره کرد.

اگر می‌خواهید در تبریز ساکن شوید و اقامت در اقامتگاه‌های سنتی را می‌پسندید؛ می‌توانید به خیابان فلسطین و اقامتگاه بوم گردی بهار بروید. اقامتگاه بهار با حیاطی مصفا و دلنشین و حوض آب و درختان زیبا اقامتی آرام را نصیبتان می‌کند. اگر هم هتل سنتی در تبریز مد نظرتان است هتل سنتی ارسی مناسب شما است. برای رسیدن به این هتل باید ائل گلی و کوی بهارستان بروید.

در صورتی که فاصله از شهر تبریز برایتان مهم نیست چندین اقامتگاه بوم گردی نیز در روستاهای اطراف تبریز وجود دارد از جمله این اقامتگاه‌ها می‌توان به اقامتگاه گلوسنگ در کلیبر، اقامتگاه بوم گردی حاج بابای ارزیل در ورزقان، اقامتگاه بوم گردی هما کندوان در روستای کندوان و…. اشاره کرد.

رزرو هتل در تبریز

شهر تاریخی تبریز می‌تواند یکی از بهترین مقاصد گردشگری باشد اگر پیش از سفر محل اقامت خود را انتخاب و رزرو کنید. البته مهم است قبل از رزرو هتل در تبریز با توجه به قصدتان از سفر مواردی را مورد بررسی قرار دهید. برای مثال اگر برای کار به تبریز می‌روید با توجه به موقعیت مکانی هتل‌ها، هتلی که به محل کار مورد نظرتان نزدیک بوده و در عین حال با بودجه شما هماهنگ است را رزرو کنید. اگر قصد گردش دارید، متوجه باشید که هتلی مثل هتل لاله کندوان شما را به قلب طبیعت برده اما با جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی تبریز بیش از یک ساعت فاصله خواهید داشت. در هر صورت سایتی مثل رادار361  به جای شما به ده‌ها سایت رزرو هتل سر زده و با مقایسه هتل‌ها، قیمت‌ها و تخفیف‌ها، بهترین پیشنهادها را به شما نشان خواهد داد..

اگر با استفاده از آنچه در این نوشتار از هتل های تبریز آمد هتل مورد نظرتان را انتخاب کردید می‌توانید پس از ورود به سایت رادار در کادر مشخص شده نام هتل مورد نظرتان و همینطور تاریخ ورود و خروج را وارد کنید. به این ترتیب سایت رادار در کوتاهترین زمان ممکن (ظرف چند ثانیه) ارزانترین فروشنده هتل انتخابي را به شما معرفی می‌کند. با در اختیار داشتن پایین‌ترین قیمت هتل انتخابی خود کافی است با یک کلیک وارد سایت فروشنده معرفی شده سایت رادار شوید و طی مراحلی ساده و مشخص رزرو خود را انجام دهید.

اگر تمایل دارید تمام هتل های تبریز را در فهرستی مشخص به صورت یکجا ببینید؛ باید در کادر مربوطه به جای نام هتل کلمه تبریز را وارد کنید و این روند جستجوی دقیق را به سایت رادار بسپارید. پر واضح است وقتی فهرست تمام هتل های تبریز را داشته باشید با امکان قیاس خیلی سریعتر می‌توانید محل اقامت خود را انتخاب کنید. ارزانترین قیمت هتل‌ها به علاوه لیست فروشندگان همراه با توضیحات کامل و همینطور مجموعه کاملی از عکس‌ها مقابلتان قرار می‌گیرد.

فیلترهای این سایت به شما کمک می‌کند تا به سادگی لوکس‌ترین‌ها، ارزانترین‌ها و بهترین هتل های تبریز را بیابید. با استفاده از گزینه‌هایی نظیر پیشنهاد رادار، بالاترین امتیاز، بیشترین نظرات و کمترین قیمت می‌توانید فهرست پیش رو را مرتب کنید.  با رزرو هتل در تبریز به کمک رادار361 مطمئن باشید، سفری خاطره انگیز و اقامتی دلچسب در این شهر دیدنی خواهید داشت.

برای رزرو هتل تبریز و همینطور سفری مقرون به صرفه سایت رادار کمک شایانی به شما خواهد کرد. لازم به ذکر است برای داشتن سفری با کیفیت از مطالعه بخش نظرات سایت رادار غافل نشوید.