نزدیک ترین ساحل استانبول به میدان تقسیم

از آن جایی که تعداد زیادی از هتل ها و مراکز اقامتی استانبول در میدان تقسیم قرار گرفته، بخش قابل توجهی از گردشگران در این منطقه اسکان پیدا می کنند. میدان تقسیم دسترسی مناسبی به نقاط مختلف شهر دارد و توریست ها به راحتی می توانند به هر کجا که می خواهند بروند. سواحل استانبول یکی از مهم ترین تفرجگاه ها در این شهر به حساب می آیند؛ حال می خواهیم نزدیک ترین ساحل به میدان تقسیم را معرفی کنیم تا آن دسته از مسافرانی که در هتل های میدان تقسیم اقامت پیدا کرده اند، بتوانند به راحتی و در مدت زمان کوتاهی خود را به کنار دریا برسانند و تفریح کنند.

ساحل کیلیوس

معرفی ساحل کیلیوس استانبول

ساحل کیلیوس (Kilyos) نزدیک ترین ساحل به میدان تکسیم است. این ساحل شنی با مناظر چشم نوازی که دارد، در فاصله 35 کیلومتری استانبول و در کرانه های دریای سیاه قرار دارد که می توانید با وسایل حمل و نقل عمومی به آن جا بروید؛ ضمن این که باید بگوییم ساحل دارای اتوبوس های اختصاصی می باشد که از مسیری خوش منظر عبور می کنند و شما را به مقصد می رسانند. این ساحل نزد گردشگرانی که با تور ارزان استانبول راهی این شهر شده اند بسیار محبوب می باشد زیرا می توان در آن تفریحات رایگان هم انجام داد و نیازی نیست که حتما مبلغی بابت تفریح در ساحل کیلیوس پرداخت نمایید. این ساحل از اصلی ترین مکان های تفریحی مردم ترکیه به حساب می آید. خوب است بدانید که مسابقات جهانی کایتون از سال 2004 در این ساحل برگزار می شود که طرفداران خاص خودش را دارد.
در این مکان دمای هوا کمی پایین تر بوده و به همین دلیل مکانی مناسب برای فرار از گرمای تابستان می باشد. اگر می خواهید از آرامش این مکان نهایت استفاده رو کنید، پیشنهاد می کنم که در اواسط هفته راهی آن شوید زیرا در آخر هفته این مکان بسیار شلوغ و پرهیاهو می باشد. این ساحل زیبا تماما پوشیده شده از ماسه های ریز و شیبی ملایم به سمت دریا دارد.

ساحل کیلیوس

فاصله ساحل کیلیوس تا میدان تقسیم

برای این که بتوانید از میدان تقسیم راهی این ساحل زیبا و تمیز شوید، ابتدا به سمت ایستگاه حاجی عثمان بروید تا با اتووبوس ها به منطقه سریر بروید و بعد با اتوبوس های اختصاصی ساحل ادامه مسیر را طی کنید.

امکانات ساحل کیلیوس

امکانات و تفریحات ساحل کیلیوس

تفریحات لذتبخشی در این ساحل وجود دارد که از میان آن ها می توانیم به کایتینگ، ماهیگیری، کنسرت های ساحلی، موج سواری، ورزش های آبی، اسکی و قایق سواری اشاره کنیم. در این بین وجود صندلی های آفتاب بسیار مورد توجه قرار دارد چرا که می توانید بر روی آن ها دراز کشیده و با فراغت از هرگونه دل مشغولی گوش به نوای دل انگیز دریا بسپارید و آرامشی فوق العاده را تجربه کنید. همچنین پلاژهای متعددی در ساحل کیلیوس استانبول وجود دارد؛ توجه داشته باشید که هزینه ورود به پلاژها در روزهای تعطیل 20 لیر است. از دیگر امکاناتی که در این مکان برای گردشگران مهیا شده هتل، رستوران، پلاژ، دوش های ساحلی، چتر آفتاب، رختکن، سرویس بهداشتی و مغازه تنقلات را می توان نام برد. هتل های مدرن این ساحل چشم اندازی خیره کننده دارند که برای هر مسافری بسیار لذتبخش می باشد. ساحل کیلیوس جزء امن ترین سواحل ترکیه به حساب می آید که امکان شنا کردن با خیالی آسوده را برای شما فراهم نموده است. هرچند که نجات غریق هایی در جای جای ساحل حضور دارند که شرایط را کنترل می کنند، ولی شناگران ماهر باید حواسشان باشد که درگیر چالش جریان های ناگهانی دریای سیاه در این ساحل نشوند و زیاد جلو نروند. بعد از سپری کردنِ اوقات فراغت از غذاهای دریایی و خوشمزه رستوران های شیک ساحل میل کنید و لذت ببرید.