نجات پرنده در حال مرگ با انجام CPR

نجات پرنده در حال مرگ با انجام CPR،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون

پرنده ای که در حال مرگ بود با انجام CPR یک مردِ حیوان دوست نجات یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود، از ویدئو‌های سرگرمی و آموزشی گرفته تا ویدئو‌های ورزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌های داغ می‌شوند، مانند ویدئویی که تلاش یک مرد جوان برای نجات پرنده در حال مرگ را به تصویر می‌کشد.

البته این ویدئو در سال ۲۰۱۷ در فضای مجازی منتشر شد، اما به تازگی پس از انتشار دوباره مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئوی داغ شده است. این مرد پس از پیداکردن این پرنده که در حوض خانه اش سقوط کرده بود تلاش کرد با انجام CPR آن را نجات دهد. در این ویدئو او چندین بار با دست، سینه پرنده را فشار داده و تلاش می‌کند تا تنفس این حیوان را بهبود ببخشد. با این حال پرنده با وجود فریاد زدن، بی حرکت روی زمین افتاده است.

چند لحظه بعد ایده استفاده از کمپرسور هوا به ذهن پسر این مرد می‌رسد. لحظاتی بعد این مرد  با ظرافت، نازل کمپرسور را در منقار پرنده قرار داده و چند ثانیه بعد به طور کامل پرنده را احیاء می‌کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود که پرنده بال‌های خود را باز کرده و آماده پرواز می‌شود. این ماجرا یک پایان زیبا داشت و از آن روز به بعد این پرنده با این مرد دوست شد و هر روز به حیاط خانه این مرد سر می‌زند. این مرد که هویتش مشخص نشده نام این پرنده را «جورج» نامیده است. پسر این مرد در گفتگو با دیلی اکسپرس و شرح ماجرا گفت این پرنده پس از برخورد با دیوار  شیشه‌ای به داخل حوض خانه آن‌ها سقوط کرده و در حال مرگ بود که توسط پدرش از حوض بیرون کشیده شد.

این ویدئو توسط «ساندیپ تریپاتهی»، افسر جنگلبانی هند در توئیتر منتشر شد. تریپاتهی در شرح این ویدئو نوشت: «یک داستان فوق العاده از نجات یک پرنده توسط انسان. این پرنده که جورج نام دارد در پاسخ محبت این مرد اکنون با او دوست شده و هر روز به او سر می‌زند.»