نام واقعی مهراد جم چیست؟ از کجا شروع کرد و داستانش چه بود.

محسن سعیدی کیا که همه او را با نام هنری مهراد جم می شناسیم، متولد شهر آبادان است. او زندگی حرفه ای اش را با ترانه سازی و آهنگسازی آغاز کرد و آهنگی به نام *جان جان* را برای میثم ابراهیمی که یکی از خواننده های شناخته شده است، ساخت.

اما شروع خوانندگی مهراد با انتشار آهنگی به نام *شمال* در اردیبهشت ۹۸ بود که او را یک شبه به اوج رساند. همین اتفاق که مردم از اولین آهنگ او با این اشتیاق استقبال کردند، یک شروع بسیار قوی برای او بود تا با انگیزه به کارش ادامه دهد و در نهایت امروز شاهد این باشیم که نام او را در لیست خواننده های مردمی و پر طرفدار ببینیم.

هرچند که این خواننده کم سن و با استعداد، موفقیت خود را مدیون عوامل بسیاری است. برای مثال همکاری او با مطرح ترین تولید کننده، یعنی مسعود جهانی و همچنین متن های عاشقانه و احساسی که بر دل تمامی جوانان و عاشقان می نشیند را می توان از جمله مهمترین و تاثیر گذارترین عوامل بر موفقیت سریع او دانست.

اگر بخواهیم صادق باشیم، باید بگوییم که علاوه بر همه این موارد ظاهر و صورت جذاب او برای طرفدارانش می تواند اولین ویژگی باشد که آنها را برای شنیدن آهنگ ها و صدای او کنجکاو می کند. سیمایی کاملا شرقی و چشم هایی نافذ که کلی حرف نگفته را می شود در آنها دید. همچنین مرجعی برای دانلود آهنگ جدید مهراد جم نیز معرفی خواهیم کرد.

سبک ترانه های مهراد جم

طرفداران او معتقدند که مهراد جم چه در متن شعرهایی که می سراید و چه در موزیک ویدیوهای خود، به نوعی از سبک غربی الهام می گیرد که این موضوع برای طرفدارانش بسیار خوشایند به نظر می رسد. او عادت دارد که در ویدیوهایش اغلب از پوشش های خیابانی استفاده کند و صورتش را بپوشاند که این مرموز بودن باعث ایجاد کنجکاوی بیننده می شود و مخاطب را بیشتر به خود جذب می کند.

از طرفی متن های روان و بسیار صادقانه ای که در وصف عشق و احساس می سراید قطعا بر دل هر شنونده ای می نشیند. در نهایت مجموع تمامی این فاکتور ها و کار کردن او با تنظیم کننده ای حرفه ای مانند مسعود جهانی باعث شده است تا او با این سن کم بتواند جایگاه محکمی در بین مخاطبان موسیقی پاپ داخلی پیدا کند.

ترانه های برتر مهراد جم

این روز ها که هر دقیقه ممکن است نام یک خواننده جدید بر سر زبان ها بیافتد، شاهد آن هستیم که خواننده ها وهنرمندان زیادی هنوز پا به عرصه صنعت بی رحم موسیقی و شهرت نگذاشته، نا پدید می شوند چرا که تنها راه پیدا کردن به این عرصه ملاک نیست بلکه قوی بودن، سلیقه مخاطب را شناختن و همیشه حرفی برای زدن داشتن است که ماندن شما در این عرصه و راضی نگه داشتن طرفداران را تضمین می کند.

مهراد جم که متولد دهه هفتاد است و می توان گفت که به نوعی یک شبه ره صد ساله را طی کرده است، تا کنون شش آهنگ پر طرفدار و شناخته شده از کارنامه کاری اش را به صورت رسمی منتشر کرده است و به نظر می رسد که این فاکتور های موفقیت و رمز ماندگاری اش را پیدا کرده است. به یاد قدیم، نامرد بودی، غمت نباشه، شیک و پیک و گل بی گلدون شش آهنگ رسمی او است که یقینا تا به امروز با صدای او شنیده اید.

دانلود اهنگ جدید مهراد جم

مهراد جم همیشه کارهایش را به سرعت و با کلی غافلگیری انجام می دهد. اولین ترک این خواننده محبوب *شمال* و دومین آهنگ او *غمت نباشه* نام داشت.

درست همانطور که این دو ترک اول او در مدت کمتر از یک ماه پشت سرهم منتشر شدند و به سرعت نام او را بر سر زبان ها انداختند،  این روز ها باز هم تب تند مهراد جم طرفدارانش را به وجد آورده و هر کجا که می روید حرف از دو ترک احساسی جدید او است. درست مانند همان روزهای اول می توانید نام او و خبر انتشار اهنگ جدید مهراد جم را در فضاهای مجازی ببینید.

دو ترک با نام های *کاش* و * قسم نخور* جدیدترین آهنگ های او هستند که با فاصله کمی از هم خبر انتشارشان و سپس خود آهنگ ها منتشر شدند. شما هم اگر می خواهید از این طوفان کوچک احساسی که مهراد به پا کرده است لذت ببرید،  هر چه سریعتر از طریق معتبرترین سایت های ارائه موزیک های داخلی مانند موزیکیشو این اهنگ شاد را دانلود کنید.

مراقب باشید که این حس طرفداری از مهراد جم واگیر دار است و ممکن است شما را هم به تب خودش دچار کند!

به امید موفقیت های بیشتر برای این خواننده خوش صدا، امیدواریم که از مطالب فوق نهایت استفاده را برده باشید.