ماسک عجیب یک مسافر در مترو!

ماسک عجیبی که یک مسافر در متروی نیویورک روی صورتش قرار داده بود به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ماسک ها؛ این روز‌ها هر کجا که برویم، چه سوپرمارکت، چه خیابان و چه در وسایل حمل و نقل عمومی یک چشم انداز مشترک هستند. با این حال برخی پا را فراتر گذاشته و با ماسک‌های عجیب و غریب خود به سوژه رسانه‌ها تبدیل می‌شوند، مانند یک شهروند اهل نیویورک که ماسک جدید او مورد توجه قرار گرفت.

این مرد اقدام به پوشیدن یک ماسک عجیب روی سرش کرد که شبیه به سر یک موش بود. این مرد که هویتش اعلام نشده، یک دم را نیز به پشت خود وصل کرده بود تا دقیقا شبیه به یک موش به نظر برسد. او این ماسک را با الگوبرداری از کتاب Buddy the Rat ساخته بود.

ویدئویی که در تیک توک منتشر شده است لحظه حضور این مرد در متروی نیویورک را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو این مرد در حالی که در پشت درب واگن قطار ایستاده دیده می‌شود. لحظاتی بعد و با بازشدن درب واگن، او مانند موش به داخل واگن وارد شده و پس از لحظاتی به بالای صندلی می‌پرد. این ویدئو توسط کمدین «آلیسون ویلیامز» در توئیتر نیز منتشر شد. ویلیامز در توضیح این ویدئو نوشت: «آه، نیویورک مرده است. این را توضیح دهید.»

با این حال قیافه عجیب این مرد ظاهرا مسافران را به وحشت نینداخت و آن‌ها کماکان غرق در تلفن‌های همراه خود بودند. در این ویدئو واکنش خونسردانه مسافری که در مقابل این مرد روی صندلی نشسته است قابل توجه است.

2438246094

گفتنی است؛ Buddy the Rat نخستین بار توسط جاناتان لیونز یک هنرمند نمایش با سابقه طولانی در تئاتر که سابقه اعتبار او به گروه Blue Blue می‌رسد به صورت نمایش درآمد. او این شخصیت را نخستین بار در میدان تایمز در قالب یک ویدئو خلق کرد که این ویدئو بیش از ۷۰ هزار بازدید داشت.

این موش بزرگ سپس در فیلم کوتاه با نام «this thanksgiving» توسط تاد استراس اسچولسون الگوبرداری شد.