لوجنک دیجتال مارکتینگ تخصصی شرکتهای ساختمانی و مشاورین املاک

با تعداد زیاد سازندگان مسکن و مجتمع های تجاری و  مشاورین املاک که هر روز به تعدادشان افزوده می‌شود، چطور می‌توانید به مجموعه و یا شخص موفقی تبدیل شوید، تا خریداران ملک از میان این همه افراد شما را برای رسیدن به ویلای رویایی خود برگزینند؟

یک شخص یا مجموعه موفق در حوزه املاک باید برای درآمد بیشتر بازارسازی نو  آورانه اصولی و بهتری داشته باشد. اما چطور این بازارسازی را به سرانجام برسانیم؟ آن هم در این زمان که روش خرید و فروش خانه توسط مردم به کلی تغییر کرده است. پس انتظار نداشته باشید که در زمان حال هم مثل زمان قدیم که خانه‌ای در روزنامه آگهی می‌شد و باید منتظر تماس شخصی برای خرید خانه می‌شدید، عمل کنید و موفق شوید.

شما باید اطلاعات واقعی و درستی از املاک به مشتری بدهید تا مشتری بتواند کاملا ملک مورد نظر و محله مورد نظر را شناسایی کند

دنیا رو به تغییر است! تمامی کارها در سال‌های اخیر، به خصوص پس از شیوع ویروس کرونا، آنلاین و اینترنتی صورت می‌پذیرد. شاید برخی همچنان روی کار سنتی و قدیمی خود در بحث خرید و فروش املاک پافشاری می‌کنند؛ کافيست تا کمی با دقت و موشکافانه نگاه کنیم تا ببینیم که حتی زندگی روزمره همین افراد هم از حالت سنتی خارج شده و دیگر کارهای خود را آنلاین انجام می‌دهند. زمان تغییر در روش های خرید و فروش مشاورین املاک و نحوه مشتری یابی آن‌ها رسیده است.

چه موافق باشیم یا مخالف، باید فضای مجازی و آنلاین را جدی بگیریم. اگر شما به عنوان فردی که یک مشاور املاک را اداره می‌کنید با این فضای ایجاد شده هم‌سو شوید، به حتم می‌توانید درآمد بیشتری کسب کنید.

ما در مجموعه  لوجنک که یک سایت حرفه ای حرفه ای برای فروش بیشتر وبرند سازی مشاورین املاک و سازندگان ملک تجاری مسکونی است فضایی به وجود آورده ایم که  میتوانند از خدمات دیجیتال مارکتینگ املاک بهرمند شوند تا مشتریان بیشتری را با  آموزشها درون سایت و پکیج های تبلیغات گوگل، طراحی سایت، تصویر برداری هوایی از املاک، ارسال گسترده پیامک ،تبلیغات در اینستاگرام ،کانالهای تلگرام و رپورتاژ اگهی،تهیه کلیپ وتیزر تبلیغاتی و  دهها روش نوآورانه دیگر بدست آورند

برای مثال ما چند وب سایت را معرفی میکنم که با نمونه کارهای ما بیشتر اشنا شوید

املاک زمرد از سال 1392 در زیباکنار شروع به کار کرد و از ابتدا  تا کنون با هدف و رسالت معرفی منطقه زیباکنار و روستاهای اطراف رشت به عنوان بهترین مناطق برای توسعه گردشگری کار خود را به صورت مجازی ادامه میدهد

زیباکنار منطقه‌ای ساحلی‌ست که امروزه به خصوص به دلیل آب و هوای معتدل خود در تمام فصول، خاصوصا در فصل بهار و تابستان و باران‌های بهاره و پاییزه‌اش که میهمان خاک منطقه می‌شوند، مورد توجه بسیاری از گردشگران و شمال دوستان قرار گرفته است. اما آن‌چه که به اهمیت این ناحیه افزوده است، تنها محدود به شرایط آب و هوایی نیست.

آسمان آبی و آفتابی زیباکنار و دریای نیلی آن است که باعث شده هر ساله به تعداد افرادی که به دنبال سرمایه‌گذاری در املاک به خصوص خرید ویلا در این منطقه هستند، افزوده شود. به طوریکه این افراد خرید ویلا زیباکنار را برای سرمایه‌گذاری خود انتخاب می‌کنند.

به همین دلیل هم امروزه نام زیباکنار ، به دلیل ساخت و ساز ویلا های لوکس مستقل و یا شهرکی که توسط مهندسین مجرب بنا می‌شوند، در بین افراد بسیار مطرح شده است.
این افزایش تقاضا برای خرید ویلا زیباکنار، باعث شده تا امروزه کسب و کار اکثر افراد در این منطقه به بنگاه معاملاتی ملک تبدیل شود. پس تعجب نکنید اگر در سفرتان به زیباکنار، تعداد زیادی مشاور املاک را مشاهده کردید. برای خرید ویلا در زیباکنار کافیست تا کمی در اینترنت به دنبال ملک رویایی خود بگردید تا آن را بیابید و برای خرید آن اقدام کنید.

با افزایش تقضی مسکن در زیباکنار و کاهش عرضه شاهد افراد زیادی هستیم که در سالهای گذشته در زیباکنار و شهرهای اطراف رشت مثل  باغ پرندگان رشت  به دنبال ساخت سریع ویلا هستند ویکی از بهترین گذینه ها برای این افراد ساخت ویلا پیش ساخته است

مجموعه ویلا سنتر (مرکز ساخت و فروش  ویلاهای پیش ساخته )  در استان گیلان میباشد

ویلا پیش ساخته یک سازه قابل اسکان است. اما با این تفاوت که این نوع ویلا برخلاف ویلای معمولی، قابلیت حرکت و انتقال دارد. یعنی می‌توان آن را در مکانی دیگر ساخت و سپس به محل نصب یا همان محل موردنظر شما برد. امروزه به دلیل شرایط اقتصادی و تغییر برخی از تفریحات مردم، همانطور که متون بالا با ان اشاره کردیم  ویلا پيش ساخته از محبوبیت زیادی برخوردار شده‌اند.
طول عمر مفید ویلای پیش ساخته بسیار بالاست وتا سالها متمادی بی عیب و استوار می‌ماند. معمولا هم به دلیل استفاده از آهن آلات، مواد ضد زنگ و ورق های گالوانیزه نورد دیده شده با رنگ های مقاوم، تا زمانی که ویلا را خودتان تخریب نکنید، مشکلی برایش بوجود نمی‌آید و تخریب نمی‌شود و حتی می‌توانید بعد از مدتی استفاده از ویلای پیش ساخته خود، این نوع ویلا را بفروشید. هرچند که می توانید ویلاپیش ساخته را با کمک ماشین حمل جا به جا کنید و آن را به مکان دیگری منتقل کنید و از آن استفاده کنید.

انواع ویلاهای پیش ساخته در مجموعه ویلاسنتر به 5 بخش تقسیم میشوند

ویلاهای پیش ساخته مدرن ( اختصاصی برند ویلا سنتر)

ویلاهای پیش ساخته چوبی

ویلاهای پیش ساخته چوبی فلزی

ویلاهای پیش ساخته فلزی(کانکسی)

ویلاهای پیش ساخته LSF

ویلاهای پیش ساخته متحرک

جالب است بدانید که ساختمان پیش ساخته، به دلیل داشتن سقف کم وزن و رعایت استانداردها، مقاومت بالایی دارد و از همین رو هم ضد زلزله است. حتی در صورت فرو ریختن چون ضایعات سبکی دارد و مصالح به‌کار رفته مانند ساختمان‌های معمولی نیست، این فروریختن برای افرادی که داخل خانه قرار دارند یک خطر جانی به حساب نمی‌آید.
لازم به ذکر است که با عایق بندی هایی که در درون دیوار ها و سقف این ویلا در نظر گرفته شده است، میزان هدر رفت انرژی گرمایی و سرمایی بسیار کاهش می‌یابد.
تمامی موارد ذکر شده نشان می‌دهد که صنعت ویلای پیش ساخته نیز به یکی از صنایع پراهمیت در دنیای امروز تبدیل شده است. شما در سایت ویلا سنتر میتوانید به سادگی توسط سامانه برتر پیامک مخصوص املاک  مخصوص استعلام انلاین قیمت ویلاها را دریافت کنید  دریافت کنید ویلاسنتر شما را برای ورود به دنیای ویلاهای پیش ساخته یاری می‌دهد.