فال و طالع بینی آذر ماه 1399 (همه ماه های سال)

 

فال و طالع بینی آذر ماه 1399

فال ماهانه متولدین فروردین:

در جبهه تجارت ، این ماه خبرهای خوب و بدی را به همراه دارد. تجار ممکن است برخی از تلاش ها را عملی نبینند ، اما ممکن است دلایلی برای خوشحال بودن پیدا کنند. ممکن است بازرگانان برای رسیدن به اهداف خود مرتباً خود را تحت فشار قرار دهند. دو سیاره مهم در خانه دهم حرکت می کنند ، بنابراین پیشرفت را تشویق می کنند. ممکن است افراد حقوق بگیر برای اثبات ارزش خود به سازمان های خود تلاش بیشتری کنند. در جبهه آموزش ، دانشجویان تحصیلات تکمیلی ممکن است با چیزی درگیر شوند و از تحصیل خود غافل شوند. دانشجویان پس از فارغ التحصیلی ممکن است برای کسب درآمد به دنبال یک کار نیمه وقت باشند. حرکات سیاره ای حاکی از آن است که افراد مجرد عاشق ممکن است تحت فشار شریک زندگی خود برای ازدواج قرار بگیرند. ممکن است اوقات خوبی را در کنار خانواده داشته باشید. از جنبه مالی ، حرکات سیاره ای نشان می دهد که شما کاملا راحت هستید. برای اینکه از نظر اقتصادی ثبات داشته باشید ، ممکن است نیاز به بررسی هزینه های بیجا داشته باشید. هزینه های مربوط به خانواده ممکن است افزایش یابد.

فال ماهانه متولدین اردیبهشت:

در جبهه شغلی ، ممکن است فعال باشید. با این حال ، هیچ نتیجه فوری از اقدامات خود انتظار نداشته باشید. سیارات ممکن است همین امر را به تأخیر بیندازند. افراد حقوق بگیر ممکن است بتوانند روی وظیفه ای که در اختیار دارند تمرکز کنند. آنها ممکن است بخواهند با عملکرد کارآمد ، بازده خود را افزایش دهند. تجار ممکن است از رقابت سخت ترسیده باشند. ممکن است در این مرحله پیشرفت کند. ممکن است لازم باشد که بیشتر تلاش کنند و از موانع بیشتری در مسیر پیشرفت عبور کنند. شاید برای پیشرفت مناسب نیاز به حفظ آرامش در همه زمان ها و تمرکز بر روی وظیفه پیش رو داشته باشند. دانشجویانی که فارغ التحصیل می شوند ممکن است با موانعی روبرو شوند و دانشجویانی که پس از فارغ التحصیلی خود را انجام می دهند ممکن است پیشرفت خوبی داشته باشند. فارغ التحصیلان ممکن است بتوانند تمرکز کنند. با توجه به حرکت سیاره ای فعلی ، ممکن است جریان مالی در زندگی شما وجود داشته باشد. شاید لازم باشد برای روزهای مبادا پس انداز کنید. افراد متاهل به دلیل برخورد واکنش پذیرانه شریک زندگی خود ممکن است احساس خوشبختی کنند. آنها ممکن است لحظات خوشایندی را در کنار هم بگذرانند. افراد در روابط عاشقانه ممکن است از یک روز خوش در کنار هم لذت ببرند.

فال ماهانه متولدین خرداد:

رقابت ممکن است تجار را نگران کند با این حال ، ممکن است در پایان ماه احساس خوشبختی کنند. آنها ممکن است سفارشات عمده تکراری را از مشتری بزرگ دریافت کنند. افراد حقوق بگیر ممکن است انگیزه بیشتری برای عملکرد موثرتر و افزایش بازده خود داشته باشند. آنها ممکن است از طرف همکارانشان پشتیبانی شوند و از رئیس راهنمایی خوبی بگیرند ، بنابراین عملکرد آنها را تقویت می کنند. موقعیت شما ممکن است قوی تر باشد و چشم انداز رشد شما نیز ممکن است افزایش یابد. در این مرحله ممکن است انتظار داشته باشید اوقات خوشایندی را در کنار خانواده خود سپری کنید. با این حال ، ممکن است با شخصی که از نظر عاطفی به او وابسته هستید ، مشکلاتی داشته باشید. تمام تلاشی که شما برای حل این مسائل انجام داده اید ممکن است نتیجه ای نداشته باشد. افراد متاهل ممکن است به دلیل برخی از مسائل یا مشکلات دیگر ناراحت باشند. در این مرحله ، ممکن است سود مالی شما افزایش یابد و شما را در موقعیت بالایی در جبهه مالی قرار دهد. شما ممکن است در جاه طلبی های خود محدودیتی نداشته باشید. با این حال ، از تلاش های بیش از حد بلند پروازانه برای به دست آوردن پول خوب خودداری کنید. با توجه به حرکت سیاره ای فعلی ، ممکن است لازم باشد مراقب سلامتی خود باشید. حتی یک مسئله بهداشتی به ظاهر کوچک اگر بلافاصله مورد مراقبت قرار نگیرد ، ممکن است منجر به عوارض بعدی شود. ممکن است لازم باشد اقدامات خوبی انجام دهید تا سیستم گوارشی شما خوب کار کند.

فال ماهانه متولدین تیر:

تجار ممکن است بیش از یک معامله به مذاکره بپردازند. وقتی می خواهید کالاهای خود را به موقع تحویل دهید ممکن است با مشکلاتی روبرو شوید. اواسط ماه سود بیشتری برای شما دارد. افراد حقوق بگیر ممکن است نیاز به وقت و تلاش بیشتری در کار داشته باشند. آنها ممکن است ساعت کاری طولانی تری دریافت کنند و مسئولیت های بیشتری به زودی سر راه شما قرار بگیرند. دانشجویان تحصیلات تکمیلی به دلیل پشتیبانی سیاره ای ممکن است قادر به یادگیری و به خاطر سپردن باشند. دانشجویانی که دوره تحصیلات تکمیلی خود را می گذرانند ممکن است نیاز به تلاش بیشتری داشته باشند. افراد مجرد عاشق ممکن است تحت فشار دیگری قرار داشته باشند تا با ازدواج رابطه را تأیید کنند. آنها ممکن است دائماً ازدواج را متوقف کنند. افراد متاهل ممکن است به دلیل نگرش بی تفاوت شریک زندگی خود احساس ناآرامی کنند. با توجه به حرکات سیاره ای ، این دوره ممکن است سود مالی بزرگی برای شما به همراه داشته باشد.

فال ماهانه متولدین مرداد:

تجار ممکن است مجبور باشند با رقابت سختی روبرو شوند. ممکن است خوش شانس باشید که معامله زیادی را امضا کنید. سفر کوتاه مدت احتمالاً روی کارت است و ممکن است نتیجه دهد. افراد شغل مدار ممکن است بخوبی کارایی خود را افزایش دهند. حتی ممکن است آنها ترفیع و افزایش حقوق بگیرند. دانشجویانی که به دنبال فارغ التحصیلی هستند ممکن است قدرت یادگیری خود را کند نشان دهند. دانش آموزان ممکن است هر طور که می خواهند پیشرفت نکنند. در اواخر ماه ، مجردها ممکن است بتوانند توجه جنس مخالف را به خود جلب کنند. آنها ممکن است در برقراری رابطه صمیمی با دوست خود موفق شوند. در این مرحله ممکن است بتوانید ورودی درآمد را افزایش دهید. ممکن است برای بازدید از مکان های جدید هزینه کنید و لذت ببرید. با این حال ، سعی کنید مقداری پول در مواقع اضطراری نیز نگه دارید. ممکن است یک مسئله فوری داخلی پیش بیاید که شاید لازم باشد آن را خرج کنید.

فال ماهانه متولدین شهریور:

تاجران اگر خونسردی و حوصله خود را حفظ کنند ، ممکن است خوب عمل کنند ، زیرا عطارد در حال حاضر در حالت عقب مانده است ، که نشان دهنده عدم قطعیت است. تجار ممکن است معاملات کوچک را انجام دهند تا امیدهای خود را زنده نگه دارند. افراد حقوق بگیر ممکن است بتوانند عملکرد موثری داشته باشند. آنها ممکن است افزایش حقوق بگیرند ، در حالی که نیروهای مترقی به نفع شما کار می کنند. در جبهه آموزش ، دانش آموزانی که فارغ التحصیلی را دنبال می کنند ، ممکن است خوب عمل کنند ، چیزهایی را سریع یاد بگیرند و به طور موثر حفظ شوند و زمان کافی را برای تحصیل خود بگذرانند. بنابراین ، پیشرفت آنها ممکن است دلگرم کننده باشد. وقتی نوبت به روابط می رسد ، عزیزان ممکن است شرکای زندگی خود را تحت فشار قرار دهند تا به زودی با گره زدن به ازدواج رابطه را برقرار کنند. افراد مجرد ممکن است موافقت کنند که مقدمات ازدواج را فراهم کنند و ممکن است زندگی مشترکی شاد داشته باشند. زوج های متاهل ممکن است از یک اوقات خوشایند در کنار هم لذت ببرند. با توجه به حرکات سیاره ای ، ممکن است در جبهه مالی راحت باشید. ممکن است ورودی پول افزایش یابد. هزینه های خانواده و خانه نیز ممکن است افزایش یابد. حرکات سیاره ای نشان می دهد که ممکن است در جبهه سلامت اوضاع خیلی خوب به نظر نرسد. ممکن است لازم باشد در مورد سلامتی خود بسیار مراقب باشید. مراقب باشید حتی اگر یک مسئله جزئی در صورت عدم درمان صحیح منجر به عوارض بعدی شود. افراد میانسال و پیر ممکن است با مقداری درد مفصل مواجه شوند.

فال ماهانه متولدین مهر:

با توجه به جنبش های سیاره ای ، تجار ممکن است ارتباط با مشتریان قدیمی را احیا کنند. حتی ممکن است در اواسط ماه معاملات متوسط ​​را انجام دهید. افراد حقوق بگیر ممکن است نسبت به موقعیت خود کمی احساس ناامنی کنند. حرکات سیاره ای برای دانشجویان ، مطلوب است. آنها ممکن است بتوانند مفاهیم را به خوبی یاد بگیرند و به خاطر بسپارند. مجردها ممکن است از عضوی از جنس مخالف پیشنهادی بگیرند. آنها ممکن است پاسخ دهند و در یک زمان مناسب و مکان مناسب با یکدیگر دیدار کنند. در طول این ملاقات ، آنها ممکن است احساسات لطیف نسبت به یکدیگر را ابراز کرده و وارد یک رابطه عاشقانه طولانی مدت شوند. ممکن است درآمد اندکی افزایش یابد. قبل از سرمایه گذاری خوب فکر کنید زیرا این دوره ممکن است مناسب ترین دوره نباشد. هزینه های مربوط به خانواده در این مدت ممکن است افزایش یابد. حرکات سیاره ای نشان می دهد که شما ممکن است طعمه نوعی عفونت ویروسی شوید. پیشنهاد می شود برای محافظت از خود در برابر هرگونه عفونت ویروسی ، اقدامات احتیاطی انجام دهید. مراقب باشید ، زیرا ممکن است در قسمت بالایی بدن آسیب ببینید.

فال ماهانه متولدین آبان:

خورشید در این مرحله بر عقرب حکمرانی می کند ، که به معنای اوقات خوبی برای تاجران است که ممکن است پیشرفت کنند. با این حال ، هر چشم انداز پیشرفتی را پیش بکشید. برای توسعه یا گسترش هزینه نکنید. افراد حقوق بگیر ممکن است در کار ناراحت باشند و این ممکن است بر عملکرد آنها تأثیر بگذارد. آنها همچنین باید چالش های جدید را بپذیرند و برای حفظ موقعیت خود سخت تلاش کنند. در این ماه ممکن است دانشجویانی که مشغول فارغ التحصیلی هستند با مدیریت برخی شرایط نامطلوب درگیر شوند. از این رو ، آنها ممکن است نتوانند چیزها را به درستی یاد بگیرند. در نتیجه ، آنها ممکن است نتوانند پیشرفت لازم را داشته باشند. مجردها در این مرحله به احتمال زیاد با شخص خاصی ملاقات می کنند. رابطه ممکن است شکوفا شود. در جبهه خانواده ممکن است ناراحتی وجود داشته باشد. سعی کنید با تدبیر و ظرافت به کارها بپردازید. با توجه به حرکات سیاره ای ، ممکن است لازم باشد بیشتر تلاش کنید تا ورودی پول خود را افزایش دهید. ممکن است شما تمایل داشته باشید که پول خود را برای تجملات خرج کنید ، اما این کار را نکنید. زیاده روی و هزینه های تکان دهنده ممکن است ایده خوبی نباشد. وقتی صحبت از سلامتی و تناسب اندام می شود ، حرکت خورشید توانا از طریق عقرب قدرت را به سیستم ایمنی بدن شما می افزاید. حتی اگر بیمار شوید ، ممکن است به سرعت بهبود پیدا کنید. به طور کلی ، سلامتی شما ممکن است کاملا خوب باشد.

فال ماهانه متولدین آذر:

در جبهه تجارت ، کارآفرینان ممکن است با چالش هایی روبرو شوند و در صورت خودداری از انجام هرگونه خطر بیجا برای افزایش فروش ، ممکن است خوب عمل کنند. بازرگانان ممکن است در پایان ماه معامله سودآوری متوسط ​​داشته باشند. افراد دارای حقوق و دستمزد برای عملکرد موثر در محل کار باید حواس پرتی را دفع کنند. آنها ممکن است انگیزه ای که مدتها در انتظار آن بوده اند را کسب کنند که باعث خوشحالی آنها می شود. زوجین در روابط ممکن است با هم درگیر شوند. وقتی صحبت از روابط می شود ، ممکن است در موقعیت راحتی باشید. حرکات سیاره ای نشان می دهد که ممکن است در این مرحله سود مالی عمده ای کسب کنید. بهتر است که در مصرف پول زیاده روی نکنید و در عوض برای نیازهای آینده پس انداز کنید. دانشجویانی که تحصیلات خود را دنبال می کنند ممکن است حواسشان پرت شود و نتوانند برای ساعت های طولانی تمرکز کافی داشته باشند تا چیزها را به طور رضایت بخشی یاد بگیرند. دانشجویانی که مایل به رفتن به خارج از کشور هستند ممکن است لازم باشد تلاش بیشتری برای رسیدن به آنجا انجام دهند. در حوزه سلامت ، ممکن است همه چیز خیلی خوب به نظر نرسد. ممکن است لازم باشد در مورد سلامتی خود بیشتر مراقب باشید. حتی از کوچکترین مسئله بهداشتی غافل نشوید و برای جلوگیری از عوارض بعدی با اقدامات درمانی آن را درمان کنید. مراقب چشم راست خود و گلو درد باشید.

فال ماهانه متولدین دی:

تجار ممکن است در این مرحله با موانعی روبرو شوند تا فروش را تحت فشار قرار دهند. آنها باید این چالش ها را برطرف کنند و هدف خود را که افزایش فروش است دنبال کنند. تجار همچنین ممکن است با یک مشتری ثروتمند معامله ای را امضا کنند. افراد حقوق بگیر ممکن است عملکرد خوبی داشته باشند ، بنابراین تولید آنها افزایش می یابد. مجردها ممکن است در این ماه با فردی از جنس مخالف رابطه عاشقانه برقرار کنند. حرکات سیاره ای از تنها برای ایجاد یک رابطه عاشقانه پشتیبانی می کنند. از جنبه مالی ، حرکت سیاره ای نشان می دهد که ممکن است جریان ورودی پول را افزایش دهید. در پایان ماه ، ممکن است فرصتی دلگرم کننده برای کسب یک سود مالی زیبا به دست آورید. ممکن است هزینه کنید تا نمای بیرونی دفتر یا خانه خود جلوه تازه ای ببخشید. در جبهه سلامت ، افراد میانسال و بالاتر ممکن است مقداری درد مفصل و عضله را تجربه کنند. اگر به جای استفاده از قرص های ضد درد ، ورزش منظم انجام دهند تا درد را به حداقل برسانند ، ممکن است بهتر عمل کنند.

فال ماهانه متولدین بهمن:

با توجه به حرکات سیاره ای ، تجار ممکن است در هنگام سفر برای ملاقات با مشتریان بالقوه ، اقدامات احتیاطی انجام دهند. با این حال ، در اواسط ماه ، همه چیز ممکن است به دنبال آنها باشد ، زیرا ممکن است فرصتی برای ارتباط با یک شرکت خارجی پیدا کنند. تجار ممکن است برای نهایی کردن این همکاری به خارج از کشور بروند. افراد حقوق بگیر ممکن است برای رعایت جدول زمانی و تولید بیشتر با فشار روسای خود مواجه شوند. افراد مجرد در روابط ممکن است دچار سوءعقده های جدی در مورد رفتار نامطلوب عزیزشان شوند. با توجه به حرکات سیاره ای فعلی ، مجردها ممکن است برای مدتی نیاز به تحمل این وضعیت ناگوار داشته باشند. زوج های متاهل ممکن است از زندگی زناشویی نهایت لذت را ببرند. در این ماه ، ممکن است ورودی پول افزایش یابد و ممکن است سود مالی عمده ای به دست آید، زیرا موقعیت های سیاره ای در نمودار تولد شما از این تعداد حمایت می کنند. هر فرصتی دلگرم کننده پیش می آید ، ممکن است لازم باشد سریعاً پاسخ دهید تا از آن بهره مند شوید. ممکن است برای خرید لوکس و لذت بردن پول خرج کنید. در این مرحله ، دانشجویانی که در رشته های مرتبط با علوم یا فناوری اطلاعات فارغ التحصیل می شوند ممکن است خوب باشند که چیزها را به درستی یاد بگیرند و به طور موثر حفظ کنند. ممکن است در جبهه سلامت اوضاع نامطلوب باشد. برخی از مسائل بهداشتی غیر منتظره ممکن است ایجاد شود. سعی کنید حتی از موضوعات جزئی بهداشتی غافل نشوید. مسائل مربوط به دستگاه گوارش ممکن است شما را نگران کند.

فال ماهانه متولدین اسفند:

تجار ممکن است در مسیر پیشرفت با موانعی روبرو شوند. آنها ممکن است نیازهای مشتری خود را داشته باشند. افراد حقوق بگیر ممکن است فرصت شغلی جدیدی کسب کنند که حقوق بیشتری به آنها پرداخت کند و چشم انداز رشد بهتری داشته باشد. برای دانش آموزان ، برخی از مسائل جزئی خانوادگی ممکن است ایجاد شود که ممکن است آنها را از تحصیل منحرف کند. دانشجویان تحصیلات تکمیلی ممکن است از اساتید خود کمک بگیرند. مجردها ممکن است برای ازدواج و استقرار در زندگی تحت فشار خانواده باشند. ممکن است به آنها این گزینه داده شود که با شخصی به انتخاب خود یا خانواده خود ازدواج کنند. مجردها ممکن است تصمیم بگیرند که با عشق جدیدشان ازدواج کنند. پایان ماه ممکن است فرصتی برای کسب درآمد اقتصادی داشته باشد. آنها ممکن است خیلی توجه به مطالعه نداشته باشند و علاقه زیادی به یادگیری چیزهای جدید نداشته باشند. از این رو ، ممکن است پیشرفت آنها متوقف شود. در جبهه سلامتی ، ممکن است احتمال ابتلا به برخی ناهنجاری ها وجود داشته باشد. در مورد سلامتی ممکن است احتیاط بیشتری داشته باشید. اگر از بیماری رنج می برید ، باید مراقب باشید.

منبع: بیتوته